Fitness Seller

Guts Forever (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je hebt het duidelijk over mij :cool:
 
You are what you eat








en na vandaag je te hebben zien eten... :trollface:

... ben ik je vriendin? :scratch:

(no homo)

Wait wut? Da klopt hier ni helemaal :roflol:

unless I ate your girlfriend... :trollface:
 
Laatst bewerkt:
een chinees? :(
 
inb4 nieuwe dagcafé
 
moet kunnen :) nu weet ik eindelijk eens hoe het voelt om een vervuild log te hebben zoals sanca :D
 
Btw na gezien te hebben wat voor beesten er op DBB lurken voel ik mij klein en heb ik besloten om na Bill Starr GOMAD te doen :D en dat dan met een good old fashioned HIT programmaatje :D

Homo.
 
NO homo? :(

k homo

homo training

DIPS
5x5 15kg
redelijk easy

TRAP BAR DL
3x5 140kg
pff voelde zwaar en duizelig erna, heel weinig gegeten vandaag

BARBELL CURL
2x5 50kg
3x60 cheat curl
weeee :D eindelijk one plate curl :D nu nog strict :)

WRIST ROLLER
2x32.5

FINGER CURL
20x60

goeie training, ik voel echt dat ik sterker ben geworden van de HIT :) inch dumbbell wordt deze week besteld, papa ga ni blij zijn ma /care 'Al dat ijzer in uw kamer sebiet stort den plafond in' :D
 
Ik snap niet goed dat je zegt dat je sterker bent geworden. Dit zijn toch allemaal oefeningen die totaal niet boeien, beter ga je voor wat meer main lifts of échte compounds en hou je dips en curls erin als assistance. Je vader zal waarschijnlijk zeggen: bitch please, do you even lift? :D
 
wat maakt het nu uit wat voor compounds ik doe, zolang er toch maar progressie is? of ik nu dips of benches doe, pull ups of rows, dat maakt toch niet uit?
 
je weet toch dat ik niet voor PL train e? :D
 
voornamelijk
Squat
deadlift
overhead

in mindere mate:
pull up
dips
curl

en voor de rest grip zo sterk als mogelijk :)
 
twaining

FAT BAR MP
5x5 60kg
alle sets redelijk snel na elkaar, tijdens de vierde begon ik serieus te grinden dus 5 minuutjes gewacht en met gemak een 5de eruit geperst :) pauze doet toch veul e :D

SQ
5x130 easy

TRICEPS EXTENSION
7x32.5+ 24kg ketting (fail) (bij lockout helemaal van de grond)
al redelijk stevig blijkbaar :D op dit gewicht blijven

FAT BAR RACK PULL
15x85kg easy

:)
 
training van vandaag

FAT BAR MP
4x70kg fail

WTF? zou nog lang niet aan mijn max mogen zitten. Mss iets te snel geload naar 70 maar **** it, ben MP een beetje beu en het is duidelijk dat hij nergens naartoe gaat op dit moment, mss ook omdat ik em al bijna 2 jaar in mijn schema's heb zitten zonder afwisseling

nu BTN push press doen, vind ik echt een bazenoefening en kan ik wss nog wel wat kilootjes op gainen

SQ
5x5 130kg
was een beetje zwaar maar explosiviteit zat er nog goed in!

PULL UPS
5x5 +10kg
niet prachtig maar **** it

WRIST ROLLER
2x 35kg

beetje balen die MP maar /care, wil op dit moment eens een dikke push press bouwen en eindelijk eens 100kg+ boven me kop steken :D
 
Toch nette training hoor bro!

Moet zelf die wrist roller er ook maar eens ingooien :D
 
Toch nette training hoor bro!

Moet zelf die wrist roller er ook maar eens ingooien :D

wrist roller doet ni zoveel voor massa (positive only) maar sterke polsen is altijd meegenomen ;)


goh ik ben me bewust van de mogelijke risico's van BTN, maar ten eerste is het een push press, waardoor het stuk achter het hoofd minder stress op je schouders zet, strict zou ik ze ook niet aanraden.

en ten tweede, het is een gevorderde oefening. Beginners moeten zich ook niet bezighouden met zulke bewegingen, ze kunnen best eerst hun flexibiliteit en schouderkracht op orde brengen :)

stone loading is ook geen optimale oefening omdat het met een round back is, maar toch zijn er zoveel strongman die het probleemloos doen, en dat is gewoon omwille van wat ik hierboven zeg :)
 
All clear! Wist sws niet dat je push press bedoelde
 
Back
Naar boven