Fitness Seller

Guts Forever

Bezoekers in dit topic

als dat het geval is heeft mijn bitch wel iets uit te leggen :D
kga namelijk op bezoek bij mijn girl die op erasmus zit om 2.5 maand aan testosteron op/in haar te lozen

---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 21:05 ----------

en sightseeing natuurlijk. En burgerking!

Erasmus is risky business. Het is te hopen dat zij geen soa's opdoet terwijl jij lekker zit te trapbar deadliften in het koude belgië.
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Begin eens met je kont minder laag. Je Squat nu helemaal naar beneden en dan gaat je kont +20cm omhoog voor de bar van de grond komt.
 
ja dat merk ik, maar das omdat de bar niet voor je schenen ligt zoals bij reg barbell en je daarom diep kunt zakken, is idd nergens voor nodig maar ook ongevaarlijk
 
ja dat merk ik, maar das omdat de bar niet voor je schenen ligt zoals bij reg barbell en je daarom diep kunt zakken, is idd nergens voor nodig maar ook ongevaarlijk

Is inderdaad ongevaarlijk, maar ook energie-verspilling, m.a.w. je bent sterker als je het niet doet.
 
eetlogje van vandaag

halve watermeloen
triple whopper menu (gigante)
5 euro aan churros
beef jerky van de chinese supermarkt
halve spaanse meloen

dan een uurtje slapen :D ja jongens die spaanse levenstijl kan ik wel smaken

Cardio:
3-4 minuutjes ergens vanmiddag en mss nog een avondsessie idk

dat dere dreambulk
 
Ik kan wel geloven dat jij zo'n pens krijgt. :p
 
  • Like
Waarderingen: Guts
eetlogje van vandaag

halve watermeloen
triple whopper menu (gigante)
5 euro aan churros
beef jerky van de chinese supermarkt
halve spaanse meloen
Dat is 1 maaltijd, mag ik hopen...
 
supp bitches, ik ben terug! vandaag ook even een traininkje gedaan, wou eens kijken hoeveel ik kon pakken op de behind the neck press

5x40
3x50
2x60
1x65
1x70kg
tot hier was strict, zwaarder ging niet, dus overgestapt naar BTN push press
1x80
1x85
1x90
1x95
0x100

95kg vloog, 100 ging niet, gewicht ging teveel naar voor, ach ja :)

eerste keer ooit dat ik push presses doe, laat staan BtN :D heeft iemand de oefening al eens geprobeerd? mijn grip is een beetje binnen de ringen, maar denk dat ik beter een klein beetje breder pak om mijn ellebogen meer onder de bar te krijgen en mijn schouders wat beweegruimte te geven, tips?
 
Wanneer ga je eens beginnen te trainen?
 
deze week was vakantie, maandag begin ik met madcow advanced :)
 
vandaag had ik niks gepland dus heb gewoon maar wat gefreestyled, beetje squats en BTN press max testen, normaal zou dit toch nog steeds rust zijn dus ik ging niks te strenuous doen :) maandag begin ik weer met veel oef en VEEL sets (daar houden ze van hier ;D)
 
mijn god, dat voedingsschema, dat moet wel een gruwelijk lange cut worden straks dan.


Of blijven we gewoon doorbulken tot volgend jaar:D
 
  • Like
Waarderingen: Guts
permabulk jonguh :D ik vreet zoveel ik wil en zo vaak ik wil, gelukkig eet ik van mezelf redelijk gezond, en vetpercentage blijft ook aanvaardbaar gezien ik train en 21 jaar ben :D te hoog voor BB standards maar I don't mind en anderen ook ni :D

---------- Post toegevoegd 5 April 2013 om 23:02 ----------

inbe4 hervee
 
Niks aan te merken hier.. :D
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Erasmus is risky business. Het is te hopen dat zij geen soa's opdoet terwijl jij lekker zit te trapbar deadliften in het koude belgië.

Heb er nog eens een leuke Spaanse vriendin aan overgehouden. Vond haar vriend ook niet leuk :P
 
eerste training Bill starr advanced

FAT BAR MP (paused)
5x60
plz

SQUAT (high bar)
5x5 107.5
plz

PULL UPS (hammer grip)
5x5 +5kg
niet zo mooi eigelijk, had eerste 3 sets met fat gripz gedaan maar was te moeilijk, reps werden te lelijk, verder doen zonder fat gripz, doe ik wel een andere keer

WRIST ROLLER
2x30kg heen en terug

plz
 
Back
Naar boven