MuscleMeat

Guts Forever

  • Topic starter Guts
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 115K
  • Volgers 64

Bezoekers in dit topic

goed buff, stevige stappers. Lopen is zeker niet meer echt te doen? :p
 
Blok beton. Srs.

wanneer trainen we =$
 
Nice pics !

(duidelijk anabolengebruiker)
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Ik ben ook de eerste die er op gaat reageren :D

Sterk fysiek man! Goede V-shape door brede schouderpartij en goede lats!
Sterke poten ook, maar vooral krachtig overal!

Zonder oordeel te geven over het VP, wat vind je daar zelf van?

VP is hoog, maar daar stoor ik me niet aan. Ik eet graag en heb geen zin om op m'n kcals te moeten kijken. Moest het echt te gortig worden dan cut wel een keertje terug naar een acceptabele level, ik denk dat ik de kennis wel heb om dat te doen, en anders helpt massive me wel

goed buff, stevige stappers. Lopen is zeker niet meer echt te doen? :p

grappig dat ik vandaa die vraag krijg maar ik kan weer een jeansbroek in de vuilbak gooien :') ze scheuren stuk voor stuk aan de naad tussen mijn benen, lopen is niet zo'n probleem kwa schaafwonden maar die broeken is wel vervelend :)

Blok beton. Srs.

wanneer trainen we =$

beton met een goeie laag reuzel erop,

any time you wont, brother <3

Streeffysiek.

hahaha, ik vergeef het je Hervee :'D
 
Goed buff

Laat je vp niet té hoog oplopen... Die fout heb ik gemaakt
 
BF% vergelijkbaar met het mijne, a.k.a. ultimate sexyness. Don't ever change <3
Massa is prima. Alleen kuiten en nek mogen wel wat meer natuurlijk! En waist is ook aan de smalle kant.

Stappen met een jeansbroek moet je gewoon niet doen, als flinke jongen. Ik probeer zelf een fatsoenlijke broek aan te doen naar school etc (en vandaar de meeste verplaatsingen met fiets te doen) en voor elke andere gelegenheid doe ik gewoon een losse korte broek aan van stof die meegeeft en niet kapot schuurt. Een kilt zou beter zijn, maar zo cool ben ik nog niet... :(
 
VP is hoog, maar daar stoor ik me niet aan. Ik eet graag en heb geen zin om op m'n kcals te moeten kijken. Moest het echt te gortig worden dan cut wel een keertje terug naar een acceptabele level, ik denk dat ik de kennis wel heb om dat te doen, en anders helpt massive me wel

Cutbrah checking in.
 
ben ik nu niet cutbrah :( ? of semi cutbrah
 
geen naaktfoto's meer posten anders ben ik genoodzaakt om er een melding van te maken.
 
geen naaktfoto's meer posten anders ben ik genoodzaakt om er een melding van te maken.

mijn penor is duidelijk bedekt
trouwens, het is voor de kunst van het BB'en
semi srs

Intrigerend dat je deze post ontwijkt

ik ben gewoon natty hoor, heb ooit wel eens creatine en shakies gebruikt, van B&F :trollface:

BF% vergelijkbaar met het mijne, a.k.a. ultimate sexyness. Don't ever change <3
Massa is prima. Alleen kuiten en nek mogen wel wat meer natuurlijk! En waist is ook aan de smalle kant.

Stappen met een jeansbroek moet je gewoon niet doen, als flinke jongen. Ik probeer zelf een fatsoenlijke broek aan te doen naar school etc (en vandaar de meeste verplaatsingen met fiets te doen) en voor elke andere gelegenheid doe ik gewoon een losse korte broek aan van stof die meegeeft en niet kapot schuurt. Een kilt zou beter zijn, maar zo cool ben ik nog niet... :(

nek is in vooraanzicht idd wat dun :(
ik koop nu jeansbroeken bij JBC, die zijn heel rekbaar voor jeansstof en kosten in de solden srs 17 euro, had er 6 gekocht ofzo :D toch zijn er al een paar doorgegaan.
 
Goede massa brah! Al was dat niet echt een verrassing na de meet :o
 
  • Like
Waarderingen: Guts
ik ben gewoon natty hoor, heb ooit wel eens creatine en shakies gebruikt, van B&F :trollface:

Dat verklaart meteen het hoge oestrogenen gehalte :D
 
WENDLER C2 W3 T3

dacht, **** it, eens kijken of squatten en DL'en gaat,

SQ
20x60kg
ging volledig pijnloos

DL
5x145
3x160
1x180 lol zo'n lelijke rep :D

hierna begonnen de quads terug een beetje te zeuren, maar /care, er komt nu een deload week aan, das NOG een week 'rust', dus dan zullen de quadjes wel genezen zijn en kan ik ineens ook de DL verhogen

ROLLING THUNDER
5x25
3x30
5x35 geen pijn in me hand meer, dus we kunnen verhogen
 
ik zou jezelf toch nog wat rust gunnen want die /care kan nog wel eens omslaan.
 
Back
Naar boven