Fitness Seller

Guts Forever

  • Topic starter Guts
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 115K
  • Volgers 64

Bezoekers in dit topic

seg defje !

ik bedoel maar, ofdat iemand 70 kg weegt ,of iemand 100 kg, das toch wel een verschil ?
Toen ik in men bulk period zat, read = +130 kg, had ik veel minder blessures
niet dat ik er veel heb

maar nu is men herstel pak andrs.

voor mij andersom, toen ik zwaar was had ik meer pijntjes
 
ale man ... kan echt iemand zo gesloopt zijn door een sm training ? Ik bedoel maar, je bent toch behoorlijk buff, moet toch lukken?

tis idd meer een blessure, je moet wel denken ik wandel al ni veel in mijn leven en nu doe ik het ineens me 200kg op mijn rug :D dus mijn quads waren daar blijkbaar niet op voorzien, ik had wel geanticipeerd dat ik iets kon bezeren, had alleen niet gedacht dat het quads gingen zijn :D
 
WENDLER C2 W2 T2

MP
3x52.5
3x60
6x67.5
kweet zal wel geen PR zijn, maar is wel paused

DIPS
15x+8kg
8x+8kg

staggered PULL UPS
10xbw
8xbw
9xbw

wss vrijdag geen DL zoals dilophani voorstelde, gewoon een week geen LB buiten die SLDL, die deden toch geen pijn aan de squats, gewone DL wel
 
Slimme beslissing denk ik, wat betreft LB.

Dat dere MP press zwaarder dan ik doe én paused :(
 
WENDLER C2 W2 T3

DL
5x100 SL
3x135
lol quads said 'no'

ROLLING THUNDER
3x25
3x30
3x35 pijn in hand is weg, das goed

Quads zijn er echt slecht aan toe jongens, is niet meer een normaal pijntje, zoals het er nu naar uitziet zie ik mezelf volgende week nog niet squatten, laat staan met 150kg,

ik wacht het weekend nog af, maar squatten zal volgende week ook niet gaan gebeuren, DL mss ook niet. Het enige dat pijnloos verloopt zijn SLDL, dus dat zal ik dan gebruiken om mijn post. chain te onderhouden, mss squat holds
 
:(

Yokes komen lopen voor qua recovery!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
100% rust voor quads pakken
 
  • Like
Waarderingen: Guts
:(

Yokes komen lopen voor qua recovery!

yoke was nu net het pijnlijkste van alle onderdelen voor de quadjes dus dat ga ik nog even laten :D maar toch bedankt.

100% rust voor quads pakken

dus mss ook geen SLDL?

ook: foam rollen en stretchen maakt de pijn alleen erger, iemand een idee wat dit is?
 
Ga naar een fysio/kine
 
lijkt me een spierscheur dan.
 
Het is of:
a) extreme spierpijn --> gaat wel over

b) spierscheurtje --> active recovery (doorbloeden; Starr protocol)

c) ontsteking op IT-band --> eventueel wat rusten tot het over is (paar weken)
 
  • Like
Waarderingen: Guts
WENDLER C2 W3 T1

SLDL
20x80kg

DB ROW
20x37.5

SQUAT HOLD
210kg x 30sec

WRIST CURL
20x13.75

quads zijn al minder pijnlijk, kan al terug BW squats doen zonder erna pijn te voelen, maar ik voel nog steeds steekjes en krampjes dus nog geen squats, mss vrijdag DL terug proberen
 
Waarom neem je niet gewoon een week totale rust?
 
Flinke volume weer Guts. Squat hold, wat houd dat in? Met het gewicht in je nek recht op blijven staan in squat positie (bovenaan)?

Wanneer komen die progressie pics nou? :roflol:
 
Waarom neem je niet gewoon een week totale rust?

cuz ego :D

nene ik heb vorige week al geen squats en DL gedaan, ga ik deze week ook niet doen, alleen SLDL en squat holds omdat die geen pijn doen en dus (imo) ook geen kwaad kunnen maar wel mijn post chain wat onderhouden.

Flinke volume weer Guts. Squat hold, wat houd dat in? Met het gewicht in je nek recht op blijven staan in squat positie (bovenaan)?

Wanneer komen die progressie pics nou? :roflol:

jep dat is het, als je je core voelt trillen bij planks moet je zoiets maar eens proberen :)

ik wou ze nemen maar vond nergens mijn SD kaartje :D woensdag zal ik ze nemen, dan heb ik opeens wat pump omdat het UB day is :trollface:
 
WENDLER C2 W3 T3

FAT BAR MP
3x57.5
3x65
4x72.5

is paused

DIPS
15x +12kg
10x +8kg

staggered met

PULL UPS
8x +8kg wide
5x +8kg hammer
6x +8kg chin

pull ups met ketting rond je nek geeft goeie leverage maar is wel verstikkend :D best riem gebruiken dus
 
hier ook wat update pics, op aanvraag

a8899eb4-93e4-4623-a4ff-bfdd06b48d4f_zps3ddfd09d.jpg

5db3fc83-f1eb-46f5-b621-fdccc0714cf2_zpse4581055.jpg

98f2ff6c-92c2-41c9-9f7c-6386c4aa924c_zps98a06746.jpg
 
Ik ben ook de eerste die er op gaat reageren :D

Sterk fysiek man! Goede V-shape door brede schouderpartij en goede lats!
Sterke poten ook, maar vooral krachtig overal!

Zonder oordeel te geven over het VP, wat vind je daar zelf van?
 
Back
Naar boven