MuscleMeat

Guts Forever

Hehe @ RT discussie :p

Beter dat je deadlifts weer beter gaan! Nice korte trainingen. Past precies bij mijn concentratie spanningsboog voor teksten lezen van de laptop af :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.702
de tijd van de eindeloze trainingen met eindeloos veel oefeningen is al lang voorbij, dat weet ik al wel zeker :D

in be4 sayer, arnaud, massive en andere BB

ik ben ook voorstander van korte effectieve trainingen.

• Like
Waarderingen: Guts
Waar blijft die eventstraining ?!

• Like
Waarderingen: Guts
  • #2.705
training bij SMTK, kwa gevoelswaarde de zwaarste tot nu toe

YOKE

opwarmen met 100 en 140
2 runs met 180
1 run met 210 PR
ging eigelijk heel makkelijk en niet gedropt, vergeleken met 200 vorige keer, zeer tevreden
dan kregen ze het idee mij 250 te geven :D
uitgelopen, maar met 5 drops ofzo, dus amper het vermelden waard.

STONE RUNS
(70kg steen)

30m
30m
60m
helemaal kapoet

hierna gingen we farmers doen, twaren 100kg farmers, grip was geen probleem, maar quads speelde zodanig op dat ik nog geen één lengte heb kunnen lopen, heel frustrerend

dan heeft Raf mij even onder handen genomen en het bleek dat mijn IT bands veeeeels en veeeels te strak waren, dus foamrollen wordt een dagelijkse bezigheid vanaf nu.
hij heeft ook even mijn rug gekraakt, voelde nice aan :D

dus hier gekapt met famers, dan maar hand over hand sled pulls gedaan, 3 lengtes getrokken, geen idee hoeveel er op de sled zat maar twas een aanzienlijke stapel plates

ATLAS STONE LOADS
50 en 70kg een paar keer kunnen loaden op de 170cm!
80kg op de 170cm ook, heel blij

dan was het de bedoeling om 80kg op alle hoogtes te leggen maar bij elk platform kon ik hem net niet erop krijgen, benen konden nog mee, maar ik kon hem gewoon niet meer tegen mijn borst crushen
conclusie: helemaal kapoet,

dus op en al was het nog een goeie training, makkelijke PR op de yoke gezet en ook een doel voor de yoke (250kg)
spijtig dat m'n quads zo lastig deden, ik hoop hier snel vanaf te zijn maar ik ga nu elke dag foamrollen en stretchen en dat zou toch iets moeten doen ey.

Drops of niet, uitgelopen is uitgelopen :D

Tis van die setjes da ge sterker word ;)

Good !! Jammer dat ik er niet bij was

Je gaat goed vooruit, Gutsie. En dat zal je blijven doen, als je met deze inzit blijft trainen. ;) Was fijn.

• #2.709
Drops of niet, uitgelopen is uitgelopen :D

Tis van die setjes da ge sterker word ;)

volgende keer gooien we er gewoon terug 250 op en kijken we nog eens :)

Good !! Jammer dat ik er niet bij was

Dit keer was het niet jouw schuld, en nu hebben we uiteindelijk toch geen overhead gedaan, omdat het zonder jou toch niet leuk is :(

Je gaat goed vooruit, Gutsie. En dat zal je blijven doen, als je met deze inzit blijft trainen. ;) Was fijn.

thx youli :) hopelijk kun je snel terug eens je vroegere glorie tonen als ik er eens bij ben :)

Goed bezig.

• #2.712
Als ge vindt dat het zo beter klinkt :D what ever floats your foam roller.

Sterk bezig geweest!

• #2.714
WENDLER C2 W2 T1

quads zijn nog steeds enorm pijnlijk, ben aan het foam rollen maar dat maakt het alleen nog pijnlijker dus geen squats, had toch een dikke faal geweest

SLDL
20x75

DB ROW
20x35kg

WRIST CURL
20x12.5

morgen gewoon UB training, vrijdag dan DL en mss squats, kijken wat mijn benen zeggen.

Foamrolse!

Balen dat die quads nog zo zuur zijn, hoe zou dat kunnen komen?

• #2.716
toch al wel een tijdje geleden gebeurd moet ergens na de eerste SM training geweest zijn dus 6 weken al! :( opeens allemaal steken, krampen en zo,
squatten gaat
foamrollen maakt de pijn erger
bij stappen/ SM onderdelen wordt het heel erg

dus ik weet niet wat het is :D ik gok gewoon diep trauma aan de spiervezels dat niet goed geneest, lijkt me sterk dat het tendonitis is, want het geneest snel (om dan weer naar de klote geholpen te worden bij de SM training)
dus mss dat ik de volgende SM training ga moeten skippen, liever genezen en sterk terugkomen dan nu alles naar de klote te doen.

gewoon paar dagen volledige rust op LB ??

ale man ... kan echt iemand zo gesloopt zijn door een sm training ? Ik bedoel maar, je bent toch behoorlijk buff, moet toch lukken?

want buffe personen kunnen geen pijntjes / blessures oplopen :rolleyes:

seg defje !

ik bedoel maar, ofdat iemand 70 kg weegt ,of iemand 100 kg, das toch wel een verschil ?
Toen ik in men bulk period zat, read = +130 kg, had ik veel minder blessures
niet dat ik er veel heb

maar nu is men herstel pak andrs.

Terug
Naar boven