XXL Nutrition

Guts Forever

  • Topic starter Guts
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 115K
  • Volgers 64

Bezoekers in dit topic

Waar was je vandaag ?! :mad:
 
sorry sancaman, m'n moeder wilde niet dat ik ging, ze wou niet dat ik vol schaafwonden stond en ze had me nodig voor kerstvoorbereiding :( maar ik kom deze kerstvakantie zeker een keer af, en ik neem zelfs een cadeautje mee voor je!

a2b5f219-ab03-42ef-beed-a8ef1b025069_zpsa77f9a49.jpg


zelf gemaakt :) als je een specifieke voorkeur hebt voor een smaak (extra pikant, whiskey, etc.) pas ik mijn volgende batch aan :D
 
Excuse me, just jizzed my pants :D
 
Wtf is dat? Aangebrande bacon? :o
 
niet echt, maar als je het eet groeit je baard een cm en krijg je +1 op al ja bear fighting/axe wielding/spearfishing skills
 
  • Like
Waarderingen: FTIO
niet echt, maar als je het eet groeit je baard een cm en krijg je +1 op al ja bear fighting/axe wielding/spearfishing skills

Dit kan ik door persoonlijke ervaringen bevestigen
 
WENDLER CYCLE 4 WEEK 4 T2 Deload

pull ups 2 sets
dips 2 sets
ab rollout 2 sets

valt niet veel te loggen :D
 
ziet beef jerkey er zo uit ja ? hoe maak je dat
 
ziet beef jerkey er zo uit ja ? hoe maak je dat

heel mager stuk rundsvlees
tegen de draad of met de draad snijden naar keuze, ongeveer 0.5cm dik
1 dag marineren in een marinade naar smaak (ik gebruik meestal donkere sojasaus, honing, etc. je kunt ook worcester, en andere kruiden gebruiken)

dan in de oven, 50 graden, met de ovendeur op een kier zodat het vocht wegkan, voor 3-3.5 uur

daarna laten afkoelen en verluchten en na een paar uurtjes in een ziplock zak met een zuurstofpakketje (?)

en klaar :)
 
ziet er wel uit als verbrande bacon, maar lekker dus ?
 
die zwarte kleur is normaal, is niks verbrands aan is gewoon door de marinade. Persoonlijk vind ik het hemels en Sanca is er ook voor te vinden, maar het merendeel van de mensen vind er blijkbaar niks aan :P
 
WENDLER CYCLE 4 WEEK 4 T3 Deload

TRAP BAR DL

3x170
2x190
1x200
1x210 PR

goed idee voor een deload week, guts!

SQ
20x60kg

CALF RAISE
20x120

Ik heb ook besloten dat ik een waar gripmonster ga worden. Ik heb een telegraph key van gladiatorpower besteld en ga met een maat ook een joe kinney machine maken, de CoC 3 gaat er gewoon aan :D
 
Congrats matey :D

Mag ik je zondag verwachten voor de eindejaarstraining ? Als we geen stones doen heb je ook geen schrammen en mag je wel van je lieve mama :)
 
vanaf nu mag ik er weer gehavend uitzien, dus ja je kan me verwachten :)
 
WENDLER CYCLE 4 WEEK 4 T3 Deload

TRAP BAR DL

3x170
2x190
1x200
1x210 PR

goed idee voor een deload week, guts!

SQ
20x60kg

CALF RAISE
20x120

Ik heb ook besloten dat ik een waar gripmonster ga worden. Ik heb een telegraph key van gladiatorpower besteld en ga met een maat ook een joe kinney machine maken, de CoC 3 gaat er gewoon aan :D

enlighten me

inbe4 let me google that for you, geen zin op foon
 
Back
Naar boven