XXL Nutrition

Guts Forever

  • Topic starter Guts
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 116K
  • Volgers 64

Bezoekers in dit topic

maandag training, week 2 van het russian Squat program, so far so good

SQ

6x4 107,5kg

was al wel heftig, maar niks da we ni aankunnen :)

Incline BP

5x35
5x45
5x52.5
5x62.5
5x77.5

pfoe! die 77.5 was eigelijk te zwaar naar mijn goesting :P khad voorzien om 3x90 te doen op de laatste dag maar kwenie of da ga lukke :P

Powerclean

3x35
3x40
3x60
3x60
3x70
3x70

aight

ENNNNNN

ik ben gaan farmer walken met een maat van me in het stadspark!! :P kdacht wel dat jullie SM fanaten dat zouden kunnen apprecieren :)
 
Dan is de vraag met hoeveel kilo?
 
22kg dumbbells, maar wel met fat gripz, en we hebben deze keer veel te lange afstanden gestapt, volgende keer gestructureerder, kortere afstanden en mss zwaarder gewicht
 
sterke training man en succes met de farmers :) laat de lente maar komen, dat je onze farmerz eens kan testen ;)
 
snelle woensdag training

SQUAT
6x2 107,5

SNATCH

3x32,5
3x37,5
3x42,5
3x50
3x50
3x50

FAT BARBELL CURLS

6x27,5
6x32,5
6x40


eazy training, kben er wel al achtergekomen dat ik echt niet van snatches hou (no homo), dus ik ga het int vervolg houden bij powercleans, veel meer mijn ding ;)
 
snatch lijkt me ook echt k*t.
en als je geen olympic lifts doet heb je er niet zo heel veel aan (behalve mobiliteit)
powerclean is wel handig voor SM/algemene kracht

wedstrijd naar 100kg powerclean? :D einde vh jaar sowieso!
 
snatch lijkt me ook echt k*t.
en als je geen olympic lifts doet heb je er niet zo heel veel aan (behalve mobiliteit)
powerclean is wel handig voor SM/algemene kracht

wedstrijd naar 100kg powerclean? :D einde vh jaar sowieso!

accepted
 
snatch lijkt me ook echt k*t.
en als je geen olympic lifts doet heb je er niet zo heel veel aan (behalve mobiliteit)
powerclean is wel handig voor SM/algemene kracht

wedstrijd naar 100kg powerclean? :D einde vh jaar sowieso!
Onzin, olympische lifts zijn ontzettend goed voor je, explosiviteit bij liftoff van dl onderandere, wide grip DL moet je ook dieper zitten -> beter voor je liftoff, en dan ga ik nog niet eens in op upperback en traps strength...
 
Onzin, olympische lifts zijn ontzettend goed voor je, explosiviteit bij liftoff van dl onderandere, wide grip DL moet je ook dieper zitten -> beter voor je liftoff, en dan ga ik nog niet eens in op upperback en traps strength...

ohh, dan zit ik er compleet naast. snatch ook maar eens proberen dan!
 
Onzin, olympische lifts zijn ontzettend goed voor je, explosiviteit bij liftoff van dl onderandere, wide grip DL moet je ook dieper zitten -> beter voor je liftoff, en dan ga ik nog niet eens in op upperback en traps strength...

Heb je allemaal gelijk in. Maar eer je de snatch zo beheerst dat je echt evenveel explosiviteit trained als powerclean ben je even bezig hoor ;)
 
True, olympische lifts zijn ook ontzettend veel techniek, denk maar niet dat de filmpjes op YT alles zijn ;) vooraf gaan ook duizenden reps met een lege stang / laag gewicht voor de techniek, lijkt me zonde van de tijd (als pl'er / sm) om die techniek te perfectioneren. Een powerclean of musclesnatch is tuurlijk altijd goed :D

Maar moet wel zeggen, alsje het veel traint word je wel ontzettend sterk en explosief. Mn broer heeft t een tijd lang moeten doen voor zn opleiding en is ontzettend sterk in zn rug en nog eens explosief ook.
 
Denk dat ik de powerclean ook eens zal proberen:) Jij hebt er blijkbaar veel succes mee
 
powercleans zijn echt wel da shit, heel raar maar nadat ik die 90 gepulled had de maandag is heel mijn wereld veranderd, mijn powercleans zijn opeens een pak explosiever geworden, gewoon omdat ik mijn techniek heb gerevised :P

road to the 100kg powerclean zal wel sneller dan eind dit jaar gehaald kunnen worden denkik, als we allebei nu al 80kg + cleanen :)
 
Hoe heb je het geleerd?Filmpjes op youtube?of heeft iemand het je aangeleerd?
 
Ik heb echt VELE bronnen geraadpleegd, maar uiteindelijk heb ik het meest geleerd uit de 'Starting Strength training DVD' (gratis te downloaden online), verder kan je youtube ook eens bekijken voor slow motion video's van de powerclean, dan kun je goed de verschillende stadia van de clean onderscheiden,

Voor een geschreven uitleg zou ik de stronglifts website bekijken, die heeft toch wel goeie tips erop staan.

hier het beste slo mo filmpje op youtube (bespaart je de zoektocht)

http://www.youtube.com/watch?v=vXZt4PhdUns
 
nice, techniek gaat bij mij ook al steeds beter. 90kg haal ik denk nog niet.
denk dat we 100kg wel sneller halen idd, ik heb hooguit 50 reps total gedaan met powerclean, dus ff meer oefenen en het moet lukken!
 
zware laatste training van de week!

SQUAT

6x5 107,5

Dayum was toch wel zwaar :D volgende week 6x6 107.5kg!

INCLINE BP

5x35
5x42,5
5x52,5
5x65
3x80

lekkah, kdenk dat de 3x90 wel mogelijk moet zijn

POWERCLEAN

3x32,5
3x40
3x60
3x60
3x70
3x72,5

kwas begonnen met PC, maar kheb er wel veel energie mee verloren die ik liever in de squats had gestoken :) maar op zich is alles goed verlopen.
 
The doctor says: nice trainig! ;)
 
check strongman topic van woopy, 'ncc' wedstrijdje bij hem thuis
 
ohla klinkt interessant!! wanneer wilden jullie gaan? :)
 
Back
Naar boven