AndroidHealthClinic

Guts Forever

Bezoekers in dit topic

ja kheb de truck met de schijfjes gedaan, hielp niet veel, maar ik ga hem squats laten doen met een schijf op zijn borst voor een weekje of 3 en daarna als hij soepeler is gaan we over naar barbell squats, ik wil hem niet stuk maken :p
 
ja kheb de truck met de schijfjes gedaan, hielp niet veel, maar ik ga hem squats laten doen met een schijf op zijn borst voor een weekje of 3 en daarna als hij soepeler is gaan we over naar barbell squats, ik wil hem niet stuk maken :p

zo te horen moet je hem voorzichtig aanpakken :D

breek m niet he :p
 
Laat hem lunges/split squats doen, dan traint hij evengoed (als beginner zijnde) zen benen en het is makkelijker voor flexibiliteit (én tegelijk hip flexor stretch).

En de bar niet kunnen benchen is echt sad, poor guy :( Dringend aan de GOMAD!!!
 
kheb hem idd aan de GOMAD gezet :) ik hoop gewoon dat hij snel flexibel wordt want zo viel er echt niks mee aan te vangen!
 
Btw al die zeik over static stretchen voor de training. Denk je dat dit veel uitmaakt als je 20kg squats doet dat je zwakker bent ?
 
Met squat had ik idd zelfde probleem. Denk dat ik een 2maanden box squat gedaan heb en veel romanian DL om oa flexibiliteit te trainen. Geen 20kg kunnen benchen is wel ecto4life :)
 
Hij KON het wel, maar twas redelijk triest om te zien :o, maar geen zorgen, in een jaar maak ik er een beescht van. pas maar op Warres!!
 
soit, genoeg over mijn disciple, meer over mij!!

vrijdag training

SQUAT

6x2 107,5

INCLINE BP

5x32,5
5x40
5x50
5x62,5
3x77,5

POWERCLEAN

3x30
3x37,5
3x45
3x55
3x67,5
3x70

1x80
0x90
0x90
1x90 PR!!

cool, vorige week ook 90kg powerclean geprobeerd en dat mislukt miserably, maar door heeeel goed op de techniek te letten kreeg ik het uiteindelijk toch goed (harder springen, harder trekken vanuit de traps en sneller racken).

volgende week worden de squats wel zwaarder, dus om goed te recuperen zal ik veel meer moeten eten, ik kom trouwens terug bij, zit al rond een steady 80-81, maar dat maakt me minder uit, zolang ik maar sterker word. :)
 
Laatst bewerkt:
sterke clean man! :) en squats zien er ook goed uit! fretteeuuu :)
 
Ge zakt toch door u benen?

Dan is het gene powerclean :D
 
hmmmm je squatte 20x100? en dan ''maar 6x2x107.5? of heb ik t mis :P
 
jep vandaag 6x2 met 107.5 kg, maar het wordt zwaarder hoor, in week 3 squat ik normaal gezien 6x6 met 107.5kg :)
 
hmmmm je squatte 20x100? en dan ''maar 6x2x107.5? of heb ik t mis :P

schema is veranderd, squats en milk toen, nu russian weetikwat schema :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jan 2012 om 15:57 ----------

Ge zakt toch door u benen?

Dan is het gene powerclean :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
oh nusnap ik het! ja wat warres zegt, ik zit al op een ander schema :)
 
@Joris power clean --> dip under in quarter squat

Guts not bad die 90 clean hoor, denk niet dat veel weakboys van de PL sectie je dit nadoen
 
@Joris power clean --> dip under in quarter squat

Guts not bad die 90 clean hoor, denk niet dat veel weakboys van de PL sectie je dit nadoen

misschien volg ik dit nog niet lang genoeg, maar wat bedoel je hiermee?
 
Ge zakt toch door u benen?

Dan is het gene powerclean :D

Ik vang hem boven parallell, het is amper een quarter squat, dus het is wel een powerclean hoor :)

@Joris power clean --> dip under in quarter squat

Guts not bad die 90 clean hoor, denk niet dat veel weakboys van de PL sectie je dit nadoen

haha thx :D kwou dit jaar de 100kg powerclean halen maar ik denk dat ik wel hoger ga richten

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jan 2012 om 17:00 ----------

misschien volg ik dit nog niet lang genoeg, maar wat bedoel je hiermee?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f226/challenge-voor-weakboys-pl-sectie-290864/

ben jij te sterk voor :D
 
ow haha, ik had die challenge nog niet gezien ;)

hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik met 150 SQ en DL momenteel al alles uit de kast moet halen.
heb sinds geboorte van mn zoontje in totaal al ruim 4 maand het SQ en DL gelaten voor wat t was, dus zal even duren voor dit weer op nivo is.

bedankt voor de uitleg :)
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Zal volgende x eens 90 Pc attempten for tha lulz
 
Zal volgende x eens 90 Pc attempten for tha lulz

u better make a vid, h4ter ;)

My-little-pony-friendship-is-magic-brony-hater-gonna-hate-but-bronies-never-feel-it.gif
 
Back
Naar boven