XXL Nutrition

Guts Forever

Bezoekers in dit topic

Een bodyweight press is in verhouding en even moeilijk voor iedereen

niet dan? :trollface:

sowieso niet.

iemand van 1.60 maakt veel makkelijker een BW strict press dan iemand van 2 meter

op 1.60 ben je met 65kg op acceptabel VP al buff en dan hoef je maar 65mp te hebben

op 2 meter is dat ongeveer 105kg, 105kg mp is veel moeilijker te halen

niet voor niks is wilkspunten uitgevonden ipv percentages van lichaamsgewicht ;)
 
Hoe hoger het BW youre right.

Maar 1m88 is geen 2m05. Stop wining and start building !
 
haha i know, maar 188 en 178 is wel een groot verschil ;)

maar je bent wel sterker dan ik!
 
ach ja de zwaardere jongens zullen het dan makkelijker hebben op andere compounds, BW press is in ieder geval iets wat elke atleet kan halen.
 
ach ja de zwaardere jongens zullen het dan makkelijker hebben op andere compounds, BW press is in ieder geval iets wat elke atleet kan halen.

ik ga voor 2xBW squat ipv bw MP :)
 
baas today's training was baas


SQUAT

5x5 115

hetzelfde als mijn vorig 5x5 pr, was zwaar maar had het gevoel dat het mij makkelijker afging dan de vorige keer, plus minder rust tussen de sets dus het is een verbetering :)

BENCH

5x62,5
5x70
5x80
5x90
5x102,5 pr

nieuwe 5rm, maar volgens mijn max zou dit zowiezo mijn 5rm moeten zijn dus eigelijk niks nieuws, maar was wel zwaar :D 5x105 zal veel moeite vergen maar als ik nu als een monster eet deze week zal ik het wel halen.

POWERCLEAN
3x55
3x62,5
3x70
3x77,5
3x87,5

powerclean was niet erg 'clean' :P heel bedenkelijke rack bij de laatste triple, PC gaat volgens mij een pak beter op singles, volgend schema zo doen.

was een beestige training, maar ben er doorgeraakt, de epic pijn in mijn beentjes zet al in :) ga vandaag denk ik 3 liter melk drinken bovenop mijn maaltijden.
 
inderdaad een bazige training!
 
bench gaat echt solid :) naice!
 
hehe thx, de stijfheid in mijn beentjes heeft een nieuw persoonlijk hoogtepunt bereikt :D kheb nu al een pizza en 2 liter melk op, ga ondertussen nog wat pindas eten en nog een litertje melk ofzo :D
 
Goeie 5x5 squat.

Weekje niet squatten is vragen voor spierpijn ;)
 
wow moet dit toch even melden, roughly 2500kcal verzet na de training en de stijfheid in mijn benen is instant verminderd!! En echt geen klein beetje :O kheb geen flauw idee of dit is omdat ik al een keer heb gestretched of omdat ik zoveel heb gegeten, iemand ooit al een dergelijk 'instant' effect gehad van voedsel?
 
zwoare trainink!!


MILITARY

3x40
3x45
3x52,5
3x62,5
3x70

pfoe, lucht!! kon ik het over doen had ik voor 5 reps gegaan :) maar we zullen zien wat de 72.5 zegt, wie weet doe ik daar meer dan een triple mee, filmpje beneden.


DEADLIFT

5x100
5x112,5
5x130
4x150

had de 5x150 kunnen halen als ik zwaar gegrind had, maar daar hou ik niet zoveel van eigelijk, dus heb het maar zo gelaten, had het gefilmd en zag dat mijn form eigelijk beter was dan dat het leek, dus kga volgende keer wss gewoon terug 150 proberen.

Pull Ups
5x5
 
stieken staan er 2 lui net buiten beeld te helpen met tillen ;)

Gaat wel lekker volgends mij, als ik die speed zie zit dr volgends mij wel meer in dan 1x75 :D
 
jep keb 2 lange negers ingehuurd om te helpen xD
 
netjes man, die 70kg lijkt zo easy!
 
mooi man! go bw mp!! ;)
 
Back
Naar boven