Fitness Seller

Guts Forever

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
training van vandaag, voelde me redelijk zwak, vooral bench zat er echt niet in vandaag, wss door slechte en onregelmatige voeding (examens komen er ook aan)

PC

5x1 85kg

SQ

5x80
5x90
5x100
5x112,5
5x125

perfect haalbaar, was goed gepsyched, alleen nog steeds pijn.

BP

5x5 95kg

pff ook haalbaar, maar totaal geen groove whatsoever, wel maar 2min pauze tussen de sets

overall goeie training :)

toch een nette training voor een mindere dag!

• #1.183
kben op dit moment eigelijk redelijk sterk, pauze heeft mij goed gedaan, maar ik moet echt meer en regelmatiger eten, maar ja kzit heel de dag in de bib te studeren :)

kben op dit moment eigelijk redelijk sterk, pauze heeft mij goed gedaan, maar ik moet echt meer en regelmatiger eten, maar ja kzit heel de dag in de bib te studeren :)
Waar studeer je?
Ik leef net regelmatiger in de examens.

heb ook last van de examens:( ik leef met je mee!
prop je gewoon op de eetmomenten die je hebt helemaal vol, problem solved toch!

• #1.186
Waar studeer je?
Ik leef net regelmatiger in de examens.

Antwerpen, Artesis, Vertaler Tolken :) tja als ik thuis zit gaat het wel, maar ik zit liever in de bib om geen afleiding te hebben, maar dan is eten minder makkelijk OF duurder :)

heb ook last van de examens:( ik leef met je mee!
prop je gewoon op de eetmomenten die je hebt helemaal vol, problem solved toch!

zal ik in het vervolg doen :) maar ja als je je zo concentreert dan gaat de tijd snel voorbij en is er opeens 4 uur gepasseerd :D

• #1.187
vlammend traininkske!!!

PC

1x52,5
1x60
1x70
1x82,5
fx95
1x95

mss niet zwaar genoeg bij de opwarming, volgende keer kleinere stapjes :)

SQ

5x5 120kg

ging vanzelf!! 2 minuutjes rust tussen de sets en geen pijn!! :) (totnutoe, kan vnv nog komen)

BP

5x62,5
5x72,5
5x82,5
5x95
5x107,5 PR!!!

wow!! was zwaar maar ging eigelijk nog vlot! Heerlijk gevoel, ik zie de 5x110 helemaal zitten! Filmpje volgt voor de fappers!

goeie training dus!!

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 20:39 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=xVVWs8nICmk

Laatst bewerkt:
dat gegrom en dan dat hoofdje:p
nice bench ook:p

godverdekke, sterke bench man! Die 5x110 kan niet anders dan ge0wnd worde ;) Karmehamehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

95kg powerclean is sterk, 5x107,5kg bench is sterk en 5x5x120kg squat ook! dat haalde ik net met smolov man (dan wel 7x5x120kg maar alsnog)

• #1.191
dat gegrom en dan dat hoofdje:p
nice bench ook:p

tja, bij de laatste bench set zitten we helemaal in the zone e, jij weet!! :D

godverdekke, sterke bench man! Die 5x110 kan niet anders dan ge0wnd worde ;) Karmehamehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Laten we hopen, zo lang ik maar 3x110 haal kan ik op schema blijven maar kheb er wel vertrouwen in :)

95kg powerclean is sterk, 5x107,5kg bench is sterk en 5x5x120kg squat ook! dat haalde ik net met smolov man (dan wel 7x5x120kg maar alsnog)

volgende week 5x5 125kg, lijkt we echt wel haalbaar, en dan kunnen we deloaden naar 3x3 :)

hmm nice man, pak je gewoon dikke PR's
terwijl ik echt denk als ik jou trainingsmethode doe dat ik geen progressie heb omdat je in het begin veels te lichte trainingen hebt

Ik denk dat je al bij je bench doel voor 2012 bent :p

nu lowerbody nog :D

terwijl ik echt denk als ik jou trainingsmethode doe dat ik geen progressie heb omdat je in het begin veels te lichte trainingen hebt
Ik moet beginnen met lichte gewichten om hoger te geraken. Als ik te hoog begin loop ik onmiddellijk vast. Personen zullen op dat vlak verschillen. Bij guts lijkt het ook goed te werken!

• #1.196

normaal begin ik gewoon met mijn PR in week 4 en werk er traag naar op, met dit schema waren de stappen erg groot (10kg) maar eigelijk was dat helemaal ni slecht!! Dan heb je een heel fris gevoel in de PR week maar je zit toch op niveau, zonder dat je al te veel energie hebt verspild in de opbouw :)

Ik denk dat je al bij je bench doel voor 2012 bent :p

ja ongeveer :D maar dan verleggen we die gewoon!! :D

• #1.197
training van vandaag

MP

5x5 65kg

niet zo moeilijk, 2min rust tussen de setjes

DL 3x5 142.5kg

voelde zwaar en ongemakkelijk, DL zit er echt niet in de laatste tijd, maar /care

Pull ups

5x5 BW

1 min pauze tussen de setjes

lekker

Deadlift niet links laten liggen he :)

• #1.199
hmmm, kbegin er toch meer en meer aan te denken :D op zich is de deadlift ook een 'partial', een onderdeel van de powerclean, dus wat heeft het nog voor zin om de DL'en als ik 3 keer in de week zou Powercleanen/powersnatchen? :)

sterk man, mooie techniek ook op bench

• Like
Waarderingen: Guts
Terug
Naar boven