Fitness Seller

Guts Forever

mooie trainingen lekker basic ook! wat voor methode hanteer je? of is dit uit de losse pols:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
dit is het Madcow advanced schema, en zoals het er nu naar uitziet werkt het prima!! :) eerst 4-5 weken hoog volume (5x5 of 1x5) PRs zetten en dan Deloaden naar 3x3 en 1x3, zeker een aanrader!!

• #1.203
gestooorde training vandaag!!

PC

5x1
90kg

eazy

SQ

5x85
5x95
5x105
5x117,5
5x130 PR

nieuwe 5RM, spijtig dat hij niet lang zal staan want volgende week gaat ie er terug aan!! Ging trouwens heel vlot #hebhetopvideololz

BP

5x5
100kg PR

dacht even dat ik het moeilijk ging hebben met de laatste set, maar ging blijkbaar heel vlot nog :)

voila goeie training, 2 nieuwe PR's, nu belachelijk veel eten om volgende week fris te zijn!!

Laatst bewerkt:
  • #1.204
btw, ik zit al sinds de vakantie niet meer op 80kg, ik weeg nu nog maar 78kg, dus op zich wel nice dat ik Pr's blijf zetten op een lager BW, plus dat geeft me wat ruimte om veel te vreten aangezien ik niet graag boven de 80kg zit.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 20:20 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=wXVM0pyJhPA

epic dat gegrom bij je!
mooie squats btw (no homo)

Epic easy 150 squat zit er makkelijk in. Hier had je er zonog 5 uit kunnen perssen

• #1.207
haha thx, ja deze set ging eigelijk echt heel goed, kben echt een groot fan van dit schema! ik denk zelfs dat ik hierna gewoon nog een cycletje draai, als de deload/intensification fase ook succesvol is :) anders Smolov

ik zou smolov doen denk ik, gewoon afwisseling en smolov is bruut.
als je al begint met 150/160kg in te vullen met base cycle heb je meteen je squat doel van dit jaar bereikt :D

• #1.209
das natuurlijk wel waar, very tempting :P ja het zal smolovs worden, en daarna een cycletje van dit :)

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 10:02 ----------

btw, welke calculator heb jij gebruikt jonggeleerd?

sommige calculators werkten niet goed, als ik 130kg als max invulde moest ik in base cycle 10x3x135kg doen

Wikipedia is gewoon goed, goede percentages. zelf even uitrekenen.

wel een note, de eerste week van introductie moet maandag dinsdag woensdag getraind worden en niet ma wo vr
wanneer ga je beginnen? ik ga in het najaar nog een base cycle doen en misschien wel full cycle

• #1.211
meteen na dit schema begin ik eraan, dan zijn de examens al voorbij en heb ik al de tijd, kdenk wel dat ik alleen een base cycle ga doen want heel het smolov programma is nefast voor mijn presses, maar ik zie wel, mss doe ik het gewoon wel :)

ik zou ook gewoon een base cycle doen.
zou wel 2x per week lichte bench presses/ MP's erbij doen

en in introductieweek gewoon 3x per week
bij mij is bench nauwelijks/niet teruggezakt, bij Bart wat meer omdat hij minder presses deed.
gewoon op onderhoud beetje speedbench doen of wat nog redelijk makkelijk gaat. paar 5jes op 100kg bij jou bv.

• #1.213
jep sgoed, als je nog tips hebt zeg je het maar ;) zie dat bedoel ik nu met onduidelijkheid, als er staat bij smolov 'add 20lbs to all%', wil dat dan zeggen dat je het percentage berekent van je 1rm + 20lbs, of 20lbs bij je 1rm en DAN het percent bereken? Tis volgens mij hierdoor dat sommige calculators ****ed up shit geven

kijk, je hebt eerste 2 introductieweken

week 1
de percentages op ma di wo
week 2
opwerken naar een 5je op percentages die er staan op ma, wo vr

week 3 (week 1 van base cycle)
gewoon de 70/75/80/85 percentage aanhouden

week 4
zelfde maar dan +10kg

week 5
zelfde als week 4 +5kg
(dus week 3 +15kg)

• #1.215
^thx voor de info, nu ben ik zeker hoe het schema verloopt :)

vandaag ziekste training van mijn leven gehad (totnutoe) !!

PC

1x55
1x62,5
1x72,5
1x85
1x100 PR!

ging heel goed, als ik me goed concentreer gaan cleans heel goed, het is gewoon een kwestie van timing, echt respect voor mannen als Klokov :)

SQ

5x5 125kg PR!

eigelijk helemaal niet zo moeilijk :P wel zwaar maar totaal geen problemen, nog steeds maar 2 min pauze tussen de sets gemiddeld!

BP

5x65
5x75
5x85
5x97,5
5x110 PR!

1x120kg PR!

WEEEEEE!! :D de 5x110 ging zo gemakkelijk dat ik me aan een nieuwe max waagde :D en whadayaknow! heb het op film, no worries :)

zot goeie training dus :)

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 20:09 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=8ew2kcHGI8g

Dit jaar bench je nog 130 minimum

nice one guts!

nice 1 brazzer :)

soepele bench en squat man, zit zeker meer in. dacht dat ik mezelf hoorde bij de squats, grom ook altijd als ik omhoog kom.

• Like
Waarderingen: Guts
  • #1.220
thx all :D ja m'n bench en squat zitten zo'n beetje in de lift, en tegelijkertijd zit de deadlift in een complete slop :P tis alsof je een soort van wisselwerking hebt, als het ene goed gaat moet het andere lijden :)
130kg bench haal ik zeker dit jaar nog!! maar kwil eerder mijn Squat richting 180 dan mijn bench verhogen :)

Terug
Naar boven