AndroidHealthClinic

Guts Forever

Bezoekers in dit topic

Dayum good benching negro
 
newsflash, het zou wel eens goed kunnen dat mijn gewicht totaal niet klopt -__- blijkt dat onze weegschaal het niet meer goed weet want mijn vader zijn gewicht bleek helemaal anders op de medische checkup op zijn werk met een geijkte weegschaal, dus het zou goed kunnen dat mijn BW press helemaal geen BW press is, nu hoop ik dat het niet VEEL meer is dan de 78kg die nu op de weegschaal bij ons staat, om niet volledig gedeïllusioneerd te raken :D
 
Haha! Dat is jammer hopelijk valt het voor je mee!;)
Nice bench guts met nog niet eens een te belachelijke arch, me like!
 
90kg bw! Yeahh buddy

Hoeveel scheelde het bij je pa dan?
 
kdurf het bijna niet zeggen maar 10kg :P maar ik kan echt niet geloven dat ik zoveel zou wegen, ik pas nog in al mijn T-shirts van 2 jaar geleden, alleen mijn beentjes zijn wat breder geworden :)
 
alleen mijn beentjes zijn wat breder geworden :)

34j3mgw.gif
 
ach zolang je vetpercentage acceptabel blijft, prima lijkt me.
 
ja ma nu zit ik met een MP die mss niet eens meer BW is :P

warresde logvervuiler/troller is terug!!! :)
 
jij mag da warres <3 (no homo)

training van vandaag

PC

5x1 95kg

easy enough

SQ


3x110
3x122,5
3x135

pfoe, supervermoeiend, echt zware grinders die triple, lang geleden dat ik dat heb gehad!

BP

3x3 102.5kg

easy

Ja jongens, die hitte maakt het niet gemakkelijker! plus omdat ik heel de dag studeer train ik nu net na het opstaan, ws dat het daarom niet zo vlot met het squatten, ik ben het totaal niet gewoon om 's ochtends te trainen + het suckt.

En dan ook nog, volgens mij lijd ik aan iets wat Brooks Kubik het 'dempsey complex' noemt, Jack Dempsey was een bokser van de begin 20ste eeuw en stond erom bekend dat hij vaak tegenstanders versloeg die aanzienlijk groter/zwaarder dan hem waren, maar als ze kleiner of lichter als hem waren had hij het een pak moeilijker!! Dus hoe ik het zie, als ik in een deload week zit weet ik dat die gewichten geen uitdaging zijn dus heb ik het een pak moeilijker om me te focussen waardoor de gewichten ook zwaar aanvoelen, terwijl mijn focus bij zware gewichten en PR pogingen op en top is :) dus normaal gaat alles beter gaan vanaf volgende week!!

---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 11:09 ----------

^btw, dit zijn geen excuusjes, ik maak nooit excuusjes, het is gewoon de verklaring die ik voor mezelf geef aan de moeilijkheden die ik ervaar met deze training, kan ik mss later nog iets uit leren :)
 
comparing yourself with a legend, seems legit ;) no hate!

Btw ondanks het k*tweer en het k*tuur, sterke training :)
 
trouwens mannekes, morgen sterkste man van Belgie voorrondes in Hoboken, iemand die komt kijken? :)
 
lint crew zal aanwezig zijn :)
 
khoop van niet :D maar ik vind nu toch niet van mezelf dat ik eruit zie alsof ik 88kg weeg :D dan zie ik jullie morgen e!!
 
aight, ik zal 'ee guts' naar elke ecto roepe dat ik tegekom ;)
 
Heb vanochtend ook gesquat, had geen explosiviteit... Dikke grind etc. Werkt idd gwn niet
 
aight wordt een mooie crew daar morgen :)

---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 18:05 ----------

aight, ik zal 'ee guts' naar elke ecto roepe dat ik tegekom ;)

ouch, outpressed by an ecto :trollface:
 
Back
Naar boven