jij mag da warres <3 (no homo)
training van vandaag
PC
5x1 95kg
easy enough
SQ
3x110
3x122,5
3x135
pfoe, supervermoeiend, echt zware grinders die triple, lang geleden dat ik dat heb gehad!
BP
3x3 102.5kg
easy
Ja jongens, die hitte maakt het niet gemakkelijker! plus omdat ik heel de dag studeer train ik nu net na het opstaan, ws dat het daarom niet zo vlot met het squatten, ik ben het totaal niet gewoon om 's ochtends te trainen + het suckt.
En dan ook nog, volgens mij lijd ik aan iets wat Brooks Kubik het 'dempsey complex' noemt, Jack Dempsey was een bokser van de begin 20ste eeuw en stond erom bekend dat hij vaak tegenstanders versloeg die aanzienlijk groter/zwaarder dan hem waren, maar als ze kleiner of lichter als hem waren had hij het een pak moeilijker!! Dus hoe ik het zie, als ik in een deload week zit weet ik dat die gewichten geen uitdaging zijn dus heb ik het een pak moeilijker om me te focussen waardoor de gewichten ook zwaar aanvoelen, terwijl mijn focus bij zware gewichten en PR pogingen op en top is

dus normaal gaat alles beter gaan vanaf volgende week!!
---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 11:09 ----------
^btw, dit zijn geen excuusjes, ik maak nooit excuusjes, het is gewoon de verklaring die ik voor mezelf geef aan de moeilijkheden die ik ervaar met deze training, kan ik mss later nog iets uit leren