AndroidHealthClinic

Guts Forever

Bezoekers in dit topic

Okee je kunt in het begin ook beide doen omdat snatch moeilijk is dus dan eerst snatch dan pc. Krijg je techniek sneller goed
 
training van vandaag, tzat er echt niet in vandaag, squats waren zwaar, heel de tijd kei hard zweten enzo, rough!!

PC


1x55
1x62,5
1x72,5
1x85
1x100

SQ

3x3 125

zwaar en onwennig dus, zeer vreemd maar volgende week wss wel terug goed :)

BP

3x85
3x97,5
3x110
1x120
1x125 PR

lol, moest toch even proberen :D filmpje komt zo

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 19:44 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=lVjMj2WTKQA
 
sjiiiiit brah :) echt goeje bench kerel, i mad 4sure :)
 
het is een begin, ik wil de 140 voor het einde van het jaar! die steekt echt mijn ogen uit!!
 
Je gaat nog zwaarder benchen dan je kan squaten man!:p
 
mooie bench @ 78kg
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Je gaat nog zwaarder benchen dan je kan squaten man!:p

haha! ja tzal aan mijn bouw liggen, ik zou graag (liever) 200kg squatten maar ik ben nu eenmaal 'top heavy', een geboren presser neem ik aan :) jij lijkt me een geboren squatter als ik je form zo zie!
 
Geboren heeft er niet veel mee te maken guts. Als je beukt op squat gaint ie ook onwijs. Volume pakken op squat = massive gains. Ik had ook eenhalfjaar op 130/135 als max. Nu 150+! Jij gaat dat ook halen, en veel hoger nog. Goede bench btw
 
je hebt gelijk hoor, maar ookal geloof ik niet in aanleg of predestinatie voor kracht en dat soort shit, je kunt de bouw van je lichaam niet ontkennen, en ik heb altijd een dikke borst, brede schoudergordel en brede lats gehad, als sinds de puberteit, dus het is logischer dat ik beter gain op de presses dan de LB lifts, ergo, de 'geboren bencher' comment :)
 
Klopt idd wel. Maar volumes als 3x3 werken ook niet echt als gains. Probeer nou een keer smolov! Zou gwn de base cycle doen als ik jou was. Daarna gain je toch wel door. En goede aanleg voor bench, sjaa, dan moet je maar bij de 200 kg raw club binnenkort! ( paar jaar) :)
 
3x3 kan perfect goeie gains brengen hoor matie :) singles en doubles ook hoor, tis maar wat je zelf leuk vindt! Smolovs is voor na dit schema, nu met de examens ga ik niet aan een smolov routine beginnen, pas als alles rustig is ;)
 
Ik merk voor mezelf dat ik op volume beter gain iig. Waarom pas erna? Het kost niet meer tijd als normaal hoor. Zo onwijs haevy is het nou ook weer niet
 
dit schema gaat toch zowiezo door tot na de examens :P dus ik heb geen keuze :D
 
vandaag vroeg getraind!

MP

3x3 67.5kg

makkelijk

Power snatch


1x40
1x45
1x50
1x57,5
1x65
5x1 60

hmm, gemakkelijke gewichten, maar ik denk dat ik pas bij de hogere gewichten ga merken dat mijn explosiviteit hoger moet :)

Pull ups

3x3 +5kg

easy :)
 
ben je niet van plan om full snatch aan te leren?

voel je wel wat van zo'n training? 3x3 op Mp waar je al een keer 5x5 op hebt gedaan en snatch redelijk licht op techniek
en 9 pullups over 3 sets

niet de behoefte om nog ff af te pompen met pullups oid?
 
dat is net het punt van deze fase van het schema, zware deload in volume, maar serieus verhoogde intensiteit, deze week is rustig, een backoff week, daarna gaan de gewichten weer +2.5 of +5, dus het wordt wel zwaarder.

Full snatch zou ik graag beginnen doen, maar de gewichten zijn te laag nu, maar ik moet eerst mijn techniek verfijnen en daarvoor is de gemakkelijkere powersnatch beter :) dan kun je je volledig concentreren op de pull en is het coordinatie/timing aspect nog niet zo belangrijk, maar ik merk wel dat je bij snatches dieper nijgt te gaan dan bij cleans, dus die full snatch zal er wel snel aankomen :)
 
Goedzo! ben benieuwd naar volgende week dan :D
 
ik weet dat jij echt gruwelt van zulk laag volume :D maar dit soort schema's zijn echt perfect voor mij! ze geven mij een serieuze workout maar toch hou je altijd iets in de achtertank, en dan kun je op het einde als alles goed gaat iets zots doen, zoals 5 reps doen met een vooropgestelde triple :) zo werk ik: rustig opwerken naar een absolute climax en BAM :D en dan terug naar beneden, bij jou zit het volume en intensiteit altijd hoog :) zo zie je hoeveel verschillende trainingsmethodes er zijn :)
 
Direct 65 (power-)snatch is niet mis man!
Film eens een keertje. Snatch is zo'n oefening waabij die techniek zo k*t moeilijk komt :p
 
tja ik powerclean ook al 100kg :P volgende keer film ik wel eens
 
Back
Naar boven