AndroidHealthClinic

Guts Forever (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je staat echt wel dik voor nu hoor. Over vier jaar bench jij 170 squat 260 raw

250 full squat zou echt de shit zijn :O en 180 bench is ook niet mis!!
 
haal je makkelijk. 4 jaar is lang hoor. Gewoon doortrainen en dan heb je die stats en rond de 100 bw @ zelfde vet ongeveer! We gaan beest worden!
 
eigelijk was ik niet van plan om veel bij te komen, ik voel me erg goed op mijn BW nu :) liefst nooit hoger dan 82.5kg zodat ik mss ooit nog een wedstrijdje kan draaien op dat gewicht ;)
 
uiteindelijk krijg je toch echt meer massa als je 250kg raw squat en 180kg bankt, dan moet je toch ook zwaarder worden? 100KG met zelfde vet zal je echt neit verkeerd staan hoor.
maarja gewoon langzaam bw gainen ;)
 
ik laat mijn BW gewoon natuurlijk gaan, word ik 90kg dan word ik 90kg, kga er idd niet om huilen, mijn vriendin wel :D

training van vandaag

PC

5x1
95kg

de snelheid zat er niet echt in vandaag, maar tis ook een zware 5 weken geweest.

SQ

5x90
5x100
5x110
5x122,5
5x135kg

zware set :)

1x140kg PR

haha, moest het eindelijk eens proberen, nu kan ik na al die maanden pas zeggen dat ik 140 squat, terwijl mijn max zowiezo hoger ligt :P maar nu is de mentale barriere dir op die 3 plates zit eindelijk doorbroken!

BP

5x5 102.5kg PR


dit was ook wel zwaar, maar niet onhaalbaar, maar kvoel dat het volume zijn tol begint te nemen dus de deload komt op het perecte moment!

dit was zeker en vast de zwaarste training van de volume fase, vanaf volgende week zijn de sets 3x3 en 3x1, worden weer goeie gains vermoed ik :)
 
  • Like
Waarderingen: koef
haha 1x140kg kon natuurlijk makkelijk, 150kg haal je wss ook wel.
5x135kg is wel nice! zat er nog meer in?
5x5x102,5kg bench, holy ****.
denk dat je al 130kg bench kan, 120kg was ook speedrep met voorvermoeiing

met je BW hou je daarmee srs rekening met je vriendin? ik heb zoiets van het is mijn lijf, zolang ik niet dik word is het toch goed?
als ik 120kg word vind ik het ook best :P zolang ik sterker word :D
anders een keertje serieus cutten met strak voedingsschema, je schijnt dan nog gewoon je kracht te kunnen behouden.
 
er zou zowiezo meer uit kunnen geperst worden bij dat vijfje, maar ik ga niet teveel energie verspillen en gewoon de deload volgen nu, moest ik tijdens de deload een overschot aan energie hebben kan ik mss weer gekke dingen beginnen doen :P ik wet gewoon van mijzelf dat ik na 5-6 weken hard werk een deload in volume/gewicht nodig heb om verdere gains te maken
kdenk niet dat 130kg bench al gaat, maar we zien wel tegen het einde van de deload fase, tegen dan heb weer energie om te testen :)
 
nice guts!;)


@jonggeleerd: zodra je in cut gaat is het wel een stuk lastiger om je kracht stats te behouden/nog sterker te worden maar het is niet onmogelijk met een juist voedingschema:o
 
nice guts!;)


@jonggeleerd: zodra je in cut gaat is het wel een stuk lastiger om je kracht stats te behouden/nog sterker te worden maar het is niet onmogelijk met een juist voedingschema:o

Tuurlijk maar het kan wel. Als ik echt vet word cut ik gewoon naar 12 procent maar dan wil ik het wel meteen goed doen.
 
eigelijk jonggeleerd, wanneer krijgen wij eens wat pics te zien? :fap fap fap: :trollface:

---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 20:12 ----------

met je BW hou je daarmee srs rekening met je vriendin? ik heb zoiets van het is mijn lijf, zolang ik niet dik word is het toch goed?
als ik 120kg word vind ik het ook best :P zolang ik sterker word :D
anders een keertje serieus cutten met strak voedingsschema, je schijnt dan nog gewoon je kracht te kunnen behouden.

nee hoor, ik doe wat ik wil, maar ik wil zelf gewoon liefst niet te zwaar worden, het is algemeen geweten dat zware atleten vaak een tol betalen voor hun zware lichaam (kortere levensduur onder andere), en ik wil mij gewoon op een aangenaam gewicht houden waar ik niet teveel moeite voor moet doen (extra eten en dergelijke).
 
gadver die SQ gaat er binnenkort ook aan ;) sterk!!
 
gadver die SQ gaat er binnenkort ook aan ;) sterk!!

squat gaat echt goed vooruit, alleen is die pijn in mijn kuiten nog steeds een beetje een limiterende factor, mss moet ik mij eens goed laten masseren, hebde gij morgen mss een uurke tijd? :) (no homo)

ok homo :(
 
i dont do happy endings ;)
 
5x5x102,5 is sterk man! Ik kom nog even niet in de buurt van je presses! jij blijft de baas op dat vlak:p
 
ok beslissing is genomen, ik ga met dit schema niet verder met deadlifts, en ik vervang ze met powersnatches, mss squat snatches, hangt er vanaf wat ik zelf lekker vind, ik ga ze a la doug hepburn doen, eerst opwerken naar een zware single en dan 5x1 straight weight :)
 
succes man! ik ben benieuwd wat het je gaat opleveren.
 
wat zijn squat snatches?
zou wel powercleans erin houden hoor
of doe je dat ook?
 
^ 'squat snatches' zijn eigelijk reguliere snatches, dus snatches waarbij je in een fullsquat duikt bij het racken, itt tot een powersnatch
Powercleans blijven er zeker in hoor, wss ga ik het volgende schema als volgt doen:
PC PS PC ; PS PC PS ; PC PS PC ; etc... :)
 
Back
Naar boven