Fitness Seller

Guts Forever (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

PC

1x57,5
1x65
1x75
1x87,5
1x102,5

deze keer ging het beter :)

SQ

3x3 130kg

mezelf heel zwaar gemaakt door maar 1 minuut pauze tussen de setjes te pakken :)

BP

3x90
3x102,5
3x115

pfoe laatste setje was HEEL zwaar, echt een grinder de laatste rep, de examens en het k*t eet/slaapritme dat erbij komt zien begint zijn tol te eisen, ma ja snelle training wel
 
trouwens, ik heb de vraag al eens gesteld hier volgens mij, maar hoe verhoudt een push press zich tegenover een strict press ongeveer? het is een algemene regel dat als bijvoorbeeld je bench en strict press evenveel aandacht krijgen er ongeveer een verschil is van 45kg tot op een zeker punt, hoe zit dat met een push press? ik vroeg het me af omdat ik wou weten of ik mss al 100kg kon push pressen :D
 
10-15kg ongeveer. Ligt er ook aan als je 70mp hebt en 300 raw squat haal je wel veel uit je benen. Als lockout sterk is haal je er ook veel uit. Techniek scheelt ook veel.
 
volgens mij kon ik 100 pushpressen met een mp van 70 of zo
 
klinkt heel logisch thx, lockout is bij mij net mijn zwakte vrees ik dus mss is push press net iets goed om dat te verbeteren.

Ik wou ook net hier schrijven dat ik de laatste twee weken even ga omgooien, de pijn in mijn kuiten wordt erger dus voor ik ergere schade veroorzaak ga ik mijn squats op 1 dag zetten, dus eerst 1x3 doen en dan nog 3x3 in dezelfde training, wordt interessant :D ohja en die dag is woensdag
 
@ eddine was dat niet jerk/pushjerk? Anders zou het wel raar zijn.

Mijn zwakte is ook lockout guts!
 
@ eddine was dat niet jerk/pushjerk? Anders zou het wel raar zijn.

Mijn zwakte is ook lockout guts!


Nee, en is ook niks raars aan. Pushpress en jerk is meer snelheid dan kracht.
 
hier ook 105 pushpress bij 75 mp op dat moment
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Nee, en is ook niks raars aan. Pushpress en jerk is meer snelheid dan kracht.

het verschilt bij elke persoon wat gezien diens training etc. Maar wat ik interessant vind is het wiskundige aspect van lifts, bijvoorbeeld dat een atleet zijn snatch bijna altijd ong. 80% is van zijn beste clean en dat er gelijkaardige verbanden te zien zijn bij meerdere lifts, maar ook bij verhoudingen tussen rep en setranges etc. kvind wel grappig eigelijk :)
 
vroege training

MP

3x3 72.5kg

easy

POWERSNATCH


1x50
1x55
1x60
1x67,5
1x75
5x1 70

wow snatch form zit precies wel goed, maar wat voornamer is is dat de feel ook goed zit, filmpje van 75 beneden

Pull ups
3x3 +15kg

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 11:03 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=3s6_PrM7e8U&feature=youtu.be

de snatch lijkt nu nog wat traag, maar dat is volgens mij omdat het 5kg boven mijn vorige pr was, want kheb met 60kg vergeleken op film en die was sneller
 
Die 60 ook gwn uploaden. Je weet toch dat benchen niet goed is voor de snatch en c&j ;)
 
Die 60 ook gwn uploaden. Je weet toch dat benchen niet goed is voor de snatch en c&j ;)

ik weet :D maar ik stretch heel vaak en zorg dat mijn schoudergordel niet te tight wordt met shoulderdislocations etc. Kheb ook gehoord dat dips je schoudergordel soepeler kunnen maken
 
thx pik, ik heb het filmpje van de 60kg snatch per ongeluk verwijderd :) volgende keer dan maar
 
Woensdag squatdag toch? :(

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 18:51 ----------

klinkt heel logisch thx, lockout is bij mij net mijn zwakte vrees ik dus mss is push press net iets goed om dat te verbeteren.

Ik wou ook net hier schrijven dat ik de laatste twee weken even ga omgooien, de pijn in mijn kuiten wordt erger dus voor ik ergere schade veroorzaak ga ik mijn squats op 1 dag zetten, dus eerst 1x3 doen en dan nog 3x3 in dezelfde training, wordt interessant :D ohja en die dag is woensdag

Hiero ga maar nog even squats doen jonge! :D;)
 
haha :D ja dit is vanaf VOLGENDE week, maandag heb ik al mijn 3x3 gedaan dus nu doe ik vrijdag gewoon mijn 1x3 nog en dan kan ik de 2 samen gaan doen op woensdag zolang het schema nog strekt :)
 
beestentraining vandaag

PC

5x1 97.5kg

SQ

3x115
3x127,5
3x140

pfoe was ver buiten mezelf, maar dat zul je wel zien in het filmpje :D had veel pijn maar heb er doorgebeten

BP

3x3 107,5kg

eazy

ben blij dat ik nu pas woensdag moet squatten, mijn kuiten zullen me dankbaar zijn, ik ben ook begonnen met ijsmassages en icepacks en het helpt redelijk, de training was echt goed gezien ik maar 5u geslapen had en er sexy time aan vooraf is gegaan :trollface:

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 18:49 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=Els_mHjywow
 
**** u easy triple op 140. Ik kon net 135 met grind...
 
Het zweet zat er nog op precies :D

goei squats jong
 
Back
Naar boven