XXL Nutrition

Guts Forever

  • Topic starter Guts
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 115K
  • Volgers 64

Bezoekers in dit topic

voor vermoeien is een bodybuildingtechniek he, voor power zou ik dat niet aanraden ;)

Met zoveel massa op die benen moet er ook wel een easy triple op 160 inzitten hoor ;)
 
voor vermoeien is een bodybuildingtechniek he, voor power zou ik dat niet aanraden ;)

Met zoveel massa op die benen moet er ook wel een easy triple op 160 inzitten hoor ;)

Waarom zeg je dit? heb ik iets gemist? :p
 
haha LOLOLOL busted :D
 
de training was echt goed gezien ik maar 5u geslapen had en er sexy time aan vooraf is gegaan :trollface:

u and ur sexy time ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
tja die houding is dus heel belastend voor de kuiten :( verklaard mijn blessure :(
 
140kg was een speciaal gewicht voor mij, er heeft lang een mentale blok gezeten op die drie plates :)
 
Ben je zeker dat je geen hondsdolheid hebt ofzo? :D
 
mss wel, het helpt mijn gains iig :D
 
wat is er dan met je 150kg max gebeurt? :) een triple op 140 lijkt mij wel iets dat jij ook kunt

Smolov max is echt een piekdag, na smolov heb ik niks gegained op squat iig. 150was toen ook echt heavy. Volgende smolov hopelijk starten met 155.
Ik deed die triple op 135 ook na triples op 100/105/110/115/120/125/130 dus benen waren al niet vers meer
 
Smolov max is echt een piekdag, na smolov heb ik niks gegained op squat iig. 150was toen ook echt heavy. Volgende smolov hopelijk starten met 155.
Ik deed die triple op 135 ook na triples op 100/105/110/115/120/125/130 dus benen waren al niet vers meer

wnr is je volgende smolov gepland? een full cycle deze keer? :)
 
training van vandaag

BP
3x92,5
3x105
3x117,5

DE meest epic grind ooit op die laatste rep :O

PC

1x60
1x67,5
1x77,5
1x90
1x105 PR

lekkah zat meer in

Goeie training, bench was moeilijker dan ik ooit had kunnen inbeelden, maar borst was precies niet helemaal gerecupereerd, nu goed vreten (zak oats van B&F besteld) en dan zal de 3x120 wel lukken :) mss wel met een extra repje
 
Nice pc guts!
 
lol vrij vlot :)
 
ach ja das het punt van powercleans e, of ze gaan helemaal of ze gaan helemaal niet :D geen tussenin
 
ach ja das het punt van powercleans e, of ze gaan helemaal of ze gaan helemaal niet :D geen tussenin

Inderdaad. Denk je 'oh, 110 ging nog goed vlot', faal je keihard op de 115 :(
 
Back
Naar boven