warres
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 47
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(80kg nu!) met een verhoogd BF maar dat smelt wel weg, dat doet het normaal altijd
nu heb ik niet kunnen squatten, maa kheb wel pullups en dips gedaan (kan echt niet stilzitten), maandag begin ik terug en doe ik gewoon de laatste week opnieuw, zou normaal geen problemen mogen opleveren. kheb zin om te squatten jongens toch!!
heb het gefilmd, form is beter nu, kwou voor de 5 gaan maar 3 was het absolute max. Man wat doen mijn beentjes pijn!! straf voor die week rust!! 
Goedzo
je bent sterker dan ik, en ik pak al 10x90kg.
ben benieuwd naar je volgende rug training dan!

in welk opzicht ben ik sterker als jou stats hoger zijn?![]()
sterke training na een week deload. Go for the MP!!lolsterke training na een week deload. Go for the MP!!
Ik zit nu in week 4 en moet zeggen dat BOR erg weinig uitdaging biedt. Moet vaak af gaan ronden vanwege die lage gewichten, waardoor ik soms 2/3 weken op hetzelfde gewicht zal moeten trainen. Kijk wel uit met te ver vooruit zetten van je programma, nu heb je nog ruimte om progressie te boeken en anders loop je daar misschien vast.
Cheers
hoe kan je 2/3 weken op hetzelfde gewicht zitten met madcow?mss zit jij ook gewoon te laag zoals mijhoe kan je 2/3 weken op hetzelfde gewicht zitten met madcow?

in welk opzicht ben ik sterker als jou stats hoger zijn?![]()

Ik ben met Rows nooit zwaarder gegaan dan 50 kg en heb daarom 50 kg in de spreadsheets gezet. Door dat lage gewicht krijg je telkens een te klein verschil in gewicht. Bijv. in opeenvolgende weken als laatste set: 46, 48, 49, 50 en 51. Door afronding wordt dat dan: 45, 47.5, 47.5, 50 en 50.
Ik wil zelf niet hoger in gaan zetten, zo vroeg in het programma. Zolang ik alle targets haal iedere week en nergens blijf hangen, kom ik uiteindelijk toch wel op m'n echte max terecht.
Baal overigens wel dat ik weinig contractie voel bij rows en nergens spierpijn heb, behalve benen en triceps.
in je sig staat 3x90kg bench, dat kan je nu ook wel 5x90kg![]()
ik denk van wel maar bij bench is het (in mijn geval) heel belangrijk om mentaal goed voorbereid te zijn, ik merk echt enorm verschil tsn lifts waar ik met m'n hoofd niet bij ben en wel.gewoon zwaarder pakken dan?
of na die setjes nog een setje met 10kg extra doen, en als dat nog ging nog eentje met 20kg extra.
anders ga je er echt niet mee vooruit hoor![]()
BOR is een grote compound, ik zou me niet zo'n zorge maken om dat afronden en gewoon altijd +2.5 doen, afronden en dergelijke is (zelfs met fractional plates) echt een hel, mss moet je pendlay rows eens proberen? laat meer gewicht toe en pakt je onderrug beter aan.