Fitness Seller

Guts Forever

  • Topic starter Guts
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 115K
  • Volgers 64

Bezoekers in dit topic

ah van die rekkers ;-) wist ik niet dat dit woody bands zijn. Dam geniet ervan van je week spanje. Pff ik zou als ik teug kom het schema hervatten, als je maar een week gaat en ginder ook een gym is... goed bulken ;-)
 
Schema hervatten en dan deze week herhalen. Als je niet goed kunt trainen daar dan zou ik je schema even 2 weken terugzetten.
 
ik zou gewoon een week rusten, geniet ervan, en als je terug komt het gewicht van de vorige training doen en vandaar opnieuw beginnen
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Yups afh hoe zwaar het al was in je Bill Starr gewoon verder doen of mss 1 weekje resetten. Grtz
 
  • Like
Waarderingen: Guts
I'm BACK!! eerst en vooral, bedankt voor al de wensen enzo! Ik heb deze week goed enorm genoten en daaruitvolgend goed gebulkt :D (80kg nu!) met een verhoogd BF maar dat smelt wel weg, dat doet het normaal altijd :P nu heb ik niet kunnen squatten, maa kheb wel pullups en dips gedaan (kan echt niet stilzitten), maandag begin ik terug en doe ik gewoon de laatste week opnieuw, zou normaal geen problemen mogen opleveren. kheb zin om te squatten jongens toch!!
 
wb :-) netjes 80kg bw, en nu knalleu!!
 
Met hernieuwde krachten de ijzerschuur in!
 
SQ

5x55
5x62,5
5x70
5x80
3x100

moest ik toch even proberen :P heb het gefilmd, form is beter nu, kwou voor de 5 gaan maar 3 was het absolute max. Man wat doen mijn beentjes pijn!! straf voor die week rust!! :mad:

BP

5x52.5
5x60
5x67.5 (eig 72.5kg)
5x77.5
5x87.5

Hier gewoon hetzelfde, en vrij gemakkelijk, tzou makkelijker geweest zijn als ik me bij set 4 niet vergist had -_-

BOR

5x42.5
5x47.5
5x52.5
5x57.5
5x62.5

hier ga ik nog eens een sprong omhoog maken, nog altijd geen uitdaging.

Dips

5x12.5
5x15
5x20kg (had ik zin in, ging goed)

Hanging Leg Raises 1x25

Ik kijk al uit naar de MP van woensdag!!!
 
waarom BOR zo op die 2.5kg's?
ik doe zelf altijd beginnen met 70kg voor 10 reps
en dan elke set gewicht erbij tot het epic cheat/fail wordt
works fine for me :)
 
tja linear progression is nu net het punt van het madcow programma, maar ik ga de BOR (pendlay rows in realiteit) gewoon een pak hoger zetten, dit is niet bepaald uitdagend :P
 
Goedzo ;)
je bent sterker dan ik, en ik pak al 10x90kg.
ben benieuwd naar je volgende rug training dan!
 
Goedzo ;)
je bent sterker dan ik, en ik pak al 10x90kg.
ben benieuwd naar je volgende rug training dan!

in welk opzicht ben ik sterker als jou stats hoger zijn? :o:D
 
Ik zit nu in week 4 en moet zeggen dat BOR erg weinig uitdaging biedt. Moet vaak af gaan ronden vanwege die lage gewichten, waardoor ik soms 2/3 weken op hetzelfde gewicht zal moeten trainen. Kijk wel uit met te ver vooruit zetten van je programma, nu heb je nog ruimte om progressie te boeken en anders loop je daar misschien vast.

Cheers
 
lol :cool: sterke training na een week deload. Go for the MP!!

will do :)

Ik zit nu in week 4 en moet zeggen dat BOR erg weinig uitdaging biedt. Moet vaak af gaan ronden vanwege die lage gewichten, waardoor ik soms 2/3 weken op hetzelfde gewicht zal moeten trainen. Kijk wel uit met te ver vooruit zetten van je programma, nu heb je nog ruimte om progressie te boeken en anders loop je daar misschien vast.

Cheers

mss zit jij ook gewoon te laag zoals mij :) hoe kan je 2/3 weken op hetzelfde gewicht zitten met madcow?
 
mss zit jij ook gewoon te laag zoals mij :) hoe kan je 2/3 weken op hetzelfde gewicht zitten met madcow?

Ik ben met Rows nooit zwaarder gegaan dan 50 kg en heb daarom 50 kg in de spreadsheets gezet. Door dat lage gewicht krijg je telkens een te klein verschil in gewicht. Bijv. in opeenvolgende weken als laatste set: 46, 48, 49, 50 en 51. Door afronding wordt dat dan: 45, 47.5, 47.5, 50 en 50.
Ik wil zelf niet hoger in gaan zetten, zo vroeg in het programma. Zolang ik alle targets haal iedere week en nergens blijf hangen, kom ik uiteindelijk toch wel op m'n echte max terecht.

Baal overigens wel dat ik weinig contractie voel bij rows en nergens spierpijn heb, behalve benen en triceps.
 
gewoon zwaarder pakken dan?
of na die setjes nog een setje met 10kg extra doen, en als dat nog ging nog eentje met 20kg extra.
anders ga je er echt niet mee vooruit hoor :P

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 15:16 ----------

in welk opzicht ben ik sterker als jou stats hoger zijn? :o:D

bv. 5x87,5kg bench haal ik nooit, zeker niet na al die sets die jij deed.
in je sig staat 3x90kg bench, dat kan je nu ook wel 5x90kg :)
 
Ik ben met Rows nooit zwaarder gegaan dan 50 kg en heb daarom 50 kg in de spreadsheets gezet. Door dat lage gewicht krijg je telkens een te klein verschil in gewicht. Bijv. in opeenvolgende weken als laatste set: 46, 48, 49, 50 en 51. Door afronding wordt dat dan: 45, 47.5, 47.5, 50 en 50.
Ik wil zelf niet hoger in gaan zetten, zo vroeg in het programma. Zolang ik alle targets haal iedere week en nergens blijf hangen, kom ik uiteindelijk toch wel op m'n echte max terecht.

Baal overigens wel dat ik weinig contractie voel bij rows en nergens spierpijn heb, behalve benen en triceps.

BOR is een grote compound, ik zou me niet zo'n zorge maken om dat afronden en gewoon altijd +2.5 doen, afronden en dergelijke is (zelfs met fractional plates) echt een hel, mss moet je pendlay rows eens proberen? laat meer gewicht toe en pakt je onderrug beter aan.

in je sig staat 3x90kg bench, dat kan je nu ook wel 5x90kg :)

dat zien we maandag :D ik denk van wel maar bij bench is het (in mijn geval) heel belangrijk om mentaal goed voorbereid te zijn, ik merk echt enorm verschil tsn lifts waar ik met m'n hoofd niet bij ben en wel.
 
gewoon zwaarder pakken dan?
of na die setjes nog een setje met 10kg extra doen, en als dat nog ging nog eentje met 20kg extra.
anders ga je er echt niet mee vooruit hoor :P

Dan mis je de essentie van het programma dat wij volgen. Madcow of BS is iets anders dan een eenvoudig split schema, waar je zelf kan gaan rommelen in de indeling van gewichten, reps en sets. Door strak 5×5 te volgen en systematisch procentueel te verhogen ga je juist vooruit.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 17:42 ----------

BOR is een grote compound, ik zou me niet zo'n zorge maken om dat afronden en gewoon altijd +2.5 doen, afronden en dergelijke is (zelfs met fractional plates) echt een hel, mss moet je pendlay rows eens proberen? laat meer gewicht toe en pakt je onderrug beter aan.

Onderrug pak ik al voldoende met DL, hyperextensions etc.
Standaard +2,5 is eigenlijk niet de bedoeling. Procentuele verhoging is niet altijd +2,5; alhoewel het daar in het begin vaak wel op neer komt. Bij mijn DL zie ik bijvoorbeeld dat ik naarmate ik hoger in gewichten kom ook met meer zal moeten verhogen (+3,5 of +4,5).
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven