Powergiant
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 111
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

weer een hardeu training!
5x130 (pr)
kheb die andere sets overgeslagen, kvind 4x5 DL (ramping) te vermoeiend (traps geven eerder uit dan de rest) dus heb het zo gedaan, kga trouwens vanaf volgende week 1x5 DL'en (zoals stronglifts).
Heb je gewoon 10 kg op je BOR erbij geplakt? Bij het originele schema zie ik trouwens nergens dips op maandag staan, of doe je dat gewoon zelf?
Nice weights and nice pr btw.
kheb die andere sets overgeslagen, kvind 4x5 DL (ramping) te vermoeiend (traps geven eerder uit dan de rest) dus heb het zo gedaan, kga trouwens vanaf volgende week 1x5 DL'en (zoals stronglifts).

interessanter iig
kben al te laat door dit te typen maar ja 
Gvd, begint serieus dicht bij de 100 te komen.
Note to self: bench vanavond

en dan wel 3x100 gvd!!!Mooie training makker! Probeer tijdens het squatten onderin niet te veren en goed in een rechte lijn naar beneden te zakken. Ook niet te veel voorover hangen. Heb diezelfde pijn gehad en door je techniek goed te houden, zul je geen pijn hebben aan die stabilisator en verstevig je hem tergelijkertijd.
er zijn in dit log filmpjes van mijn squats verspreidt, daarop kun je mijn form zien, ook al hoop ik dat het daar niet aan ligt 
maar ja ik voel er voor de rest niks van, en das wel geruststellend dus ik denk wel dat het beter wordt naarmate ik langer squat, maar toch bedankt