XXL Nutrition

Guts Forever (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Heb je gewoon 10 kg op je BOR erbij geplakt? Bij het originele schema zie ik trouwens nergens dips op maandag staan, of doe je dat gewoon zelf?
Nice weights and nice pr btw.
 
verander je sig gelijk even
5x90kg is sterk man!
 
weer een hardeu training!

SQ

5x55
5x62.5
5x70
5x70

MP

5x40
5x45
5x50
5x57.5

oh maar die 5x60 gaat er zowiezo aan ;)

DL

5x100
5x130 (pr)

kheb die andere sets overgeslagen, kvind 4x5 DL (ramping) te vermoeiend (traps geven eerder uit dan de rest) dus heb het zo gedaan, kga trouwens vanaf volgende week 1x5 DL'en (zoals stronglifts).
 
weer een hardeu training!
5x130 (pr)

kheb die andere sets overgeslagen, kvind 4x5 DL (ramping) te vermoeiend (traps geven eerder uit dan de rest) dus heb het zo gedaan, kga trouwens vanaf volgende week 1x5 DL'en (zoals stronglifts).

Nice PR bro! Dan kun je evt wel wat shrugs als assistance erbij doen op woensdag.
 
Heb je gewoon 10 kg op je BOR erbij geplakt? Bij het originele schema zie ik trouwens nergens dips op maandag staan, of doe je dat gewoon zelf?
Nice weights and nice pr btw.

uhu, aangezien BORs in dit schema eigelijk pendlay rows horen te zijn is 60kg eigelijk niet zo veel, dus heb ik er ineens 10kg bijgegooid om het wat uitdagender te maken. En die dips horen eigelijk op vrijdag, maar omdat vrijdag al een lange training is heb ik ze op maandag gezet.
 
kheb die andere sets overgeslagen, kvind 4x5 DL (ramping) te vermoeiend (traps geven eerder uit dan de rest) dus heb het zo gedaan, kga trouwens vanaf volgende week 1x5 DL'en (zoals stronglifts).

+1 Dat is allemaal leuk en wel als je DL eerste staat in je training.

Mooie MP weer !
 
Die MP gaat hard!
 
thx allemaal!! Hier een trainingkje tussen de lessen door!!

SQ

5x57.5
5x65
5x72.5
5x82.5

3x97.5

8x72.5

Doorheen het squatten een scherpe pijn aan de binnenkant van mijn linkerdij, volgens mij is die pees/spier or whatever nog niet zo sterk want kheb aan weerszijden daar last sinds ik ben beginnen squatten.

BP

5x55
5x62.5
5x70
5x80

3x92.5

8x70

no problems here :P

BOR

5x52.5
5x57.5
5x62.5
5x67.5

3x75

8x62.5

uitdagend toch al de rows :) interessanter iig

Bicep Curls fat gripz

8x20kg
8x22.5kg
8x25kg

Nu snel terug na de les :P kben al te laat door dit te typen maar ja :D
 
Gvd, begint serieus dicht bij de 100 te komen.
Note to self: bench vanavond
 
100 zit er al in met 5x90kg, makkelijk zelfs! :D
 
Gvd, begint serieus dicht bij de 100 te komen.
Note to self: bench vanavond

dan lees ik het vnv wel :D

100 zit er al in met 5x90kg, makkelijk zelfs! :D

Ik heb al eens 1x100kg gebencht, dat was in de laatste week voor ik in mijn homegym begon te trainen, maar ik zal pas content zijn als ik het hier thuis presteer :D en dan wel 3x100 gvd!!!
 
Mooie training makker! Probeer tijdens het squatten onderin niet te veren en goed in een rechte lijn naar beneden te zakken. Ook niet te veel voorover hangen. Heb diezelfde pijn gehad en door je techniek goed te houden, zul je geen pijn hebben aan die stabilisator en verstevig je hem tergelijkertijd.
 
3x100kg zou wel lekker zijn man :D
 
Mooie training makker! Probeer tijdens het squatten onderin niet te veren en goed in een rechte lijn naar beneden te zakken. Ook niet te veel voorover hangen. Heb diezelfde pijn gehad en door je techniek goed te houden, zul je geen pijn hebben aan die stabilisator en verstevig je hem tergelijkertijd.

uhu, veren heb ik al lang afgeleerd, zeker omdat het blijkbaar enorm slecht is voor de knieen ;) er zijn in dit log filmpjes van mijn squats verspreidt, daarop kun je mijn form zien, ook al hoop ik dat het daar niet aan ligt :(

Maar ik denk dat ik gisteren gewoon NET iets te enthousiast had gestretched, om net pijn in die regio te voorkomen, maar door overboard te gaan had het natuurlijk een averechts effect :) maar ja ik voel er voor de rest niks van, en das wel geruststellend dus ik denk wel dat het beter wordt naarmate ik langer squat, maar toch bedankt :)
 
En weer een succesvolle training!!

SQ

5x60
5x67.5
5x75
5x85
5x97.5

5x100 komt dichtbij! (shit wat klinkt het gay om trots te zijn op zulke pussyweights xD)

BP

5x57.5
5x65
5x72.5
5x82.5
5x92.5 (PR)

Holy shit dit was zwaar!!! Kheb me zwaar moeten up psychen voor de laatste set maar het is toch gelukt!! kheb de hoge take out opgelost door 3 even hoge boeken onder de poten van m'n bankje te duwen, wat ook maakt dat de safety catches op een aangenamere (lagere) hoogte komen, zodat ik ze zeker niet meer raak.

BOR (pendlay)

5x55
5x60
5x65
5x70
5x75

toch al uitdagend.

Dips

5x17.5kg
5x20kg
5x22.5kg

Op naar de +30kg!!

assistance 1x30 leg raise (dit heeft me echt gekilled maar kheb ze allemaal gehaald)

zwaarste training in een LANGE tijd (wss 'ooit') borst gaat morgen pijn doen, weet ik zo al, maar kvoel me er wel heel goed bij :D
 
Yo man die squat moet van ergens komen! Over 2 maand is er alweer 20 kg bij! Belangrijkste is progressie :)
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Zolang je progressie blijft maken, zit je goed. Bench en dips zijn zeker nice!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
5 reps, dam ik denk dat je een goede kans maakt om de 1x100 voor ons te benchen (weliswaar thuis dan :-) ) succes!
 
goed bezig kerel, squat gaat ook de goeie kant op inmiddels toch :)
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Back
Naar boven