MuscleMeat

Guts Forever

• Topic Starter Topic Starter
Onderrug pak ik al voldoende met DL, hyperextensions etc.
Standaard +2,5 is eigenlijk niet de bedoeling. Procentuele verhoging is niet altijd +2,5; alhoewel het daar in het begin vaak wel op neer komt. Bij mijn DL zie ik bijvoorbeeld dat ik naarmate ik hoger in gewichten kom ook met meer zal moeten verhogen (+3,5 of +4,5).

das waar, maar zoals ik al zei, Dit zijn zware compounds en we zijn beginnende lifters, dus incliments van 2.5kg zijn zeker haalbaar elke week, en als ik een plateau bereik, DAN ga ik mij pas bezig houden met percentages (en dan alleen voor de bench denkik, voor squats of DL ga ik me daar echt niet me bezeg houden :P)

training van vandaag

SQ

5x52.5
5x60
5x67.5
5x67.5

MP

5x37.5
5x42.5
5x47.5
5x55

DL

5x90
5x100
5x115
5x127.5

De DL heb ik niet gereset, gewoon voortgegaan, was wel zwaar! voelde onwennig aan en drainde mijn kracht echt, maar de 130 is zo wel weer een stapje dichterbij! wat een weekje zondigen allemaal niet kan doen e :P MP ging wel natuurlijk, maar voelde eveneens wat onwennig, maar dat zal volgende week wel weer beter zijn.

Geen assistance werk, na DL direct de trap afgestrompeld en de douche in :)

Woensdag altijd even lekker "bijkomen" met wat andere lifts. Mijn DL voelde vandaag ook super zwaar zo na 't (eveneens super zwaar) weekend.

Nice train!

grappig om te lezen allemaal :) heb zelf een rugblessure gehad en in mn eerste jaar training geen dl gedaan en mn benen verwaarloosd (ook geen sq dus) en heb dus hetzelfde probleem als jij hebt.. BP, SQ en DL (BP 5x5 85kg, DL 5x5 90kg, SQ 5x5 90kg) erg bij elkaar in de buurt.. zit eindelijk met DL en SQ hoger 2 maanden nadat ik er mee begonnen ben na mn rugblessure.. anyway.....

/abbo

• Like
Waarderingen: Guts
Goeie presskracht, Bench 5RM is al hoger dan de mijne!!

Woensdag altijd even lekker "bijkomen" met wat andere lifts. Mijn DL voelde vandaag ook super zwaar zo na 't (eveneens super zwaar) weekend.

Nice train!

We zijn nog allemaal jong e :D

grappig om te lezen allemaal :) heb zelf een rugblessure gehad en in mn eerste jaar training geen dl gedaan en mn benen verwaarloosd (ook geen sq dus) en heb dus hetzelfde probleem als jij hebt.. BP, SQ en DL (BP 5x5 85kg, DL 5x5 90kg, SQ 5x5 90kg) erg bij elkaar in de buurt.. zit eindelijk met DL en SQ hoger 2 maanden nadat ik er mee begonnen ben na mn rugblessure.. anyway.....

/abbo

respect dat je na een blessure toch terug begint!! bij mij is de disproportionele Bench niet zozeer het gevolg van een blessure of sterke pecs, maar eerder van idiotie (DL en SQ altijd verwaarloosd) maar ja nu kunnen we samen knallen op die lifts ;)

Goeie presskracht, Bench 5RM is al hoger dan de mijne!!

Kzou liever een kickass SQ of OH hebben :D maar toch bedankt!!

nice work mate ! easy does it ;)

• Like
Waarderingen: Guts
Ik heb inmiddels ook een logje geopend, helpt vast wel motiveren toch :D Ik had ook een veel betere SQ en DL kunnen hebben ondanks die blessure, heb ze ook nooit eerder aangepakt :P (achja onwetendheid he..)

Ik heb inmiddels ook een logje geopend, helpt vast wel motiveren toch :D Ik had ook een veel betere SQ en DL kunnen hebben ondanks die blessure, heb ze ook nooit eerder aangepakt :P (achja onwetendheid he..)

I feel you, heb ook spijt, maar dan denk ik: beter op je 22 bezinnen dan op je 43 ;)

SQ

5x55
5x62,5
5x70
5x80

3x95

8x70

Waarom gaat 3x95 zo vlot en 3x100 zo moeizaam? :')

BP

5x52.5
5x60
5x67.5
5x77.5

3x90

8x67.5

BOR

5x42.5
5x47.5
5x52.5
5x57.5

3x65

8x52.5

Volgende week 10kg erbij

Bicep Curls fat gripz

8x17.5kg
8x20kg
8x22.5

Aight volgende week kunnen we voort en hopelijk zijn we dan terug in topvorm!!! die 5x90 bench gaat er in ieder geval aan, dat beloof ik jullie nu al!!! (filmpje als bewijs volgt zeker)

mooie gewichten!

5x90 BOOOOEEEEEM!! :-)

Monday training!!!

SQ

5x57.5
5x65
5x72.5
5x82.5
5x95

haalbaar, sehr haalbaar.

BP

5x55
5x62.5
5x70
5x80
5x90 (PR)

kzei toch dat hij eraan ging? :P filmpje beneden, het enige wat echt klote is aan mijn rack is dat de J Hooks net iets te hoog zijn, dus unracken kost veel energie, moet ik iets op vinden.

BOR (pendlay)

5x52.5
5x57.5
5x62.5
5x67.5
5x72.5

voila 10kg erbij, nog altijd goed

Dips

5x15
5x17.5
5x20kg

en wat gut work

http://youtu.be/71HcNCCeOrM

astu :)

lekker man die bench :-) inderdaad wel hoog uitpakken :-)

Moet je de j-hooks wat lager doen. Ik had dat probleem ook, maar sinds ik het verlaagd heb is het beter.

gaat nogal moeilijk, als je ze een stap lager doet ben je meer een partial aant doen dan aant unracken, en dat kost ok veel energie.

nene, ik ga een stukje van de uiteinden van die J-Hooks afslijpen, zodat ik minder hoog moet liften ;)

Nice nice! Ik zou ook wat lager uitpakken, u schouders blijven niet naar achter getrokken bij het uitpakken, niet goed! Pinneke lager zetten zal vast beter voelen!

Bench gaat goed!!!

edit: ohja, misschien dan 2 plankjes onder u bankje leggen ofzo?

ja ik legde altijd wa oude stripboeken onder de 3 poten, dan gaat het wat beter, schouderbladen blijven wel tegen elkaar hoor, maar net DAAROM is die uitpak ook zo vermoeiend is he, anders zou ik hem er gewoon kunnen 'uit bench shruggen' ;)

iig, bedankt vr de tips, ik weet zeker wat te doen deze week :D

Terug
Naar boven