Fitness Seller

Guts Forever

gefeliciteerd en verstandig dat je de squats even laat voor wat het is.

Gefeliciteerd guts!

Gefeliciteerd nog bro' ;)

Nog van harte! En impressive stats!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.445
training van vandaag

MP

5x30
5x40
5x50
5x60
3x70
5x77.5 PR

shiiiit ongelooflijk dat ik dit nog heb kunnen doen, mijn polsen waren vanochtend nog steeds naar de klote en mijn upper pecs waren dat ook en toch hebik dit nog kunnen presteren, dus ik dat heb ik goed gedaan al zeg ik het zelf :')

geen snatches, die doe ik vrijdag, het enige dat ik ga doen vrijdag trouwens, kuiten voelen beter en beter, heb ze al enkele dagen niet gevoeld, nu is UB naar de klote :P volgende week heeel rustig benchen, mss hard pressen en lichtjes squatten, daarna terug hard gaan.

**** u met je 5x77,5kg MP
90kg haal je sws

• #1.447
laatste rep was wel hèèl lelijk hoor :D dus 90kg is pas voor over een maand

echt waar dikke fu

**** u volgende maand 90kg...
echt overhead monster!

• #1.450
loolollolol :D tja daar ben ik nu toevallig goed in, overheads :P iedereen heeft zijn sterktes I guess, jorisL heeft zijn insane deadlift en jonggeleerd heeft zijn dragonball-Z-like recuperatievermogen :D

En guts presst ons allemaal boven zijn hoofd:p

loolollolol :D tja daar ben ik nu toevallig goed in, overheads :P iedereen heeft zijn sterktes I guess, jorisL heeft zijn insane deadlift en jonggeleerd heeft zijn dragonball-Z-like recuperatievermogen :D

haha, alleen geen gains :(
eind vh jaar maar gebruik maken van mijn dragonbal-Z-like recuperatievermogen en een full cycle smolov doen!

• #1.453
nice, als je dat doet zul je tegen dan wel aan 190-200 zitten

zou wel zot zijn, dan doe ik ook een smolov cycle :p

beginnen met base:p dan misschien een full. Maar eerst kijken hoever ik kom met wat ik nu doe.

• #1.457
korte training vandaag:

eerst een beetje 'revalidatiewerk' voor de borst, lichte dumbbell presses en fly's (incline) stretching enzo, ze voelt heel goed aan alleen in de ochtend is ze teringstijf

Powersnatch

opwarmsets
+
3x1 75kg
voelt zwaar aan, ik ga met lagere gewichten moeten oefenen om mijn form te optimaliseren

OH squat
2x70kg

kwenie of het veel is maar het was teringzwaar!

2x70kg OH squat is nice guts! ik probeerde ze van de week ook, 40kg had ik al epic moeite.
maar jij doet ook snatch, dat zal wel schelen.

• #1.459
uhu, ik merkte deze snatchsessie dat ik bij 1 of 2 reps zelfs spontaan in een full snatch positie ging, wel cool eigelijk :P maar ik geraakte niet uit de hole dus dacht ik, ik ga wat oefenen op de overhead squat en dat komt de snatch (en press) zeker ten goede!!

nice man!
100kg OH squat einde vh jaar? om beetje te pushen :D?

Terug
Naar boven