Fitness Seller

Guts Forever

  • Topic starter Guts
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 115K
  • Volgers 64

Bezoekers in dit topic

fixed

kheb er speciaal mijn singlet voor aangedaan zodat jullie lekker fapmateriaal hebben:D

Ging vlot man, belooft voor de volgende sets :cool:
 
ni te hard gaan op u 'griptraining' e warres, anders verrekt ge uw derde arm :trollface:
 
Deadlifts terug neerzetten kan beter, je bolt gewoon rug ipv gewoon hips back en langs de benen laten glijden.
 
jep das waar, ik laat elke rep gewoon donderen, ik heb ooit is geprobeerd die spanning te houden tot aan de knieen maar ik default altijd naar dit,
 
easy nog, lekker tempo ook. kan je nog wel opbouwen naar 150 joh :D
 
hopelijk ;) maar wss geen 15x ;)

training van vandaag

SQ
3x5 100kg
heb het low bar gedaan met een iets wijdere stance en de pijn is niet terug gekomen! ik ga de gewichten blijven verhogen en hopelijk kan ik dan deze squatstijl blijven aanhouden :) ik moet ook zeggen dat ik deze stijl duidelijk makkelijker vind dan high bar squats dus een squat PR zal nog wel voor dit jaar zijn :)

Incline bench press
warmup
8x80
hard

Pull Ups
4x5 BW
mooie reps maar ik fail echt supersnel bij deze oefening, en zo saai :barf:

Triceps extensions
2x10 35kg
verbazend gemakkelijk, heel traag down, explosief up, triceps worden duidelijk sterker

Neck harness extensions
3x10 10kg

leuk nieuw speeltje :D

Penny pinch lift
3x10 3,75kg

goeie training, ik merk dat ik sterker wordt met dit schema, me like
 
8x80 incline bp? Is dat repout?

3kg penny lift lol
Is dat echt zo zwaar dan?
 
8x80 incline bp? Is dat repout?

3kg penny lift lol
Is dat echt zo zwaar dan?

incline was niet tot fail maar 9 had niet gelukt :)

ja die penny lift is tot wel zwaar :D je hebt amper iets om aan vast te houden, het wereldrecord is 19kg ofzo, ik kon 1x7.5 een paar weken geleden, maar ik wordt nog elke week sterker op de lift ;D
 
training

Dips
10xBW+20kg
verbazend easy eigelijk

upright row
10x40kg

snatch grip powershrug
10x130kg

Incline Flyes
10x20kg

Side bends
15x35kg elke kant

Reverse Curl
10x32.5kg

Wrist Roller
2 trips heen en terug 21.5kg

voorarmpjes goed opgepompt
 
verklaart je sterke bench

presses zullen altijd mijn strongpoint zijn :) maar ik wil alles sterk hebben niet alleen UB :) kdenk wel dat ik de bench wel een tijdje links ga laten liggen en kei hard trainen op de dips en OH, en dan kijken hoe mijn bench is geprogresseerd :D
 
training

MP
warmup
5x75kg

mooie reps, elke keer deadstop, fail bij 6, wat een verschil, met bounce van de chest doe ik 5x5 met dit gewicht :'D

DL
15x135kg
hamstring be burnin, helemaal kapot maar mooie reps, geen gehitch of grinds whatsoever

Dumbbell Row
15x35kg elke kant
kapoet

geen curls meer, ik kan elke soort voorarmoefening aan zonder pijn behalve barbell oefeningen met underhand grip, the weirdest thing, dus geen BB curls of chin up grip pullups voor mij, daarom dat mijn biceps ook beta blijven :(

Fat bar rack pulls
3x10 85kg
nice

helemaal kapot, goeie training
 
5x75, sterk man! Volgende week 5x77,5?
 
dat zal wss wel lukken, tegen dan ben ik hopelijk sterk genoeg geworden :D
 
Tegen die tijd lol, een week xd
 
soms gebeuren en straffe dingen op 1 week ;D kdenk dat gewoon de jump van 70 naar 75 veel was, de 77.5 zal nu wat lichter aanvoelen.
 
aangezien ik niet kon fappen op JG zijn squatvid, ben ik maar zelf aan het squatten geslagen :D

5x60
5x60
3x100
2x120
1x130
1x140

mss niet zo verstandig om zo hoog ineens te gaan maar kon het gewoon niet laten :D ben blij om te kunnen zeggen dat de squats pijnvrij waren :)
http://www.youtube.com/watch?v=_A2E62ecCro
 
aangezien ik niet kon fappen op JG zijn squatvid, ben ik maar zelf aan het squatten geslagen :D

5x60
5x60
3x100
2x120
1x130
1x140

mss niet zo verstandig om zo hoog ineens te gaan maar kon het gewoon niet laten :D ben blij om te kunnen zeggen dat de squats pijnvrij waren :)
http://www.youtube.com/watch?v=_A2E62ecCro

Je zit dus gwn op mijn trainingsmaatje te fappen? GOORLAP!











trololo
mooie squat form!
 
guilty :D
 
Back
Naar boven