Fitness Seller

Gym Schoenen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zijn zulke schoenen goed voor de deadlift, squat of beide?
af en toe zie je door de bomen het bos niet meer

Squat en overhead werk.
 
Conclusie:

De Chuck Taylors zijn goede schoenen voor all around krachtoefeningen?
Ik doe namelijk niet aan cardio.
 
wat sanca zegt, ik squat nooit zonder. daarnaast zijn ze kut voor deadlifts.
 
wat sanca zegt, ik squat nooit zonder. daarnaast zijn ze kut voor deadlifts.

Dat ging niet over de chuck taylors volgensmij?
Wat ik uit alle reacties kon constanteren is dat de chuck taylors juist erg goed zijn voor squatten, overheadpressen, deadliften etc...
 
Dat ging niet over de chuck taylors volgensmij?
Wat ik uit alle reacties kon constanteren is dat de chuck taylors juist erg goed zijn voor squatten, overheadpressen, deadliften etc...


Jup, goede allround schoenen. Wel de hoge halen ivm met steun aan je enkels.
 
Ik heb van die gewone zaalvoetbalschoenen met een platte harde zool maar sinds kort trek ik ze uit.
Sanca Saxon waarom raad je aan om met schoenen te squatten?
 
Je kunt ook gewoon op je sokken liften, wat jouw voorkeur heeft ....

Als je beenlengte verschil of verkeerde voetstand hebt niet:p
 
Jup, goede allround schoenen. Wel de hoge halen ivm met steun aan je enkels.
Steun aan je enkels, met chuck's? Grapjas. Hoge of lage maakt niet uit, het is de zool die telt.
Of steunzolen:)
Squatten/deadliften met steunzolen geeft mij alleen maar meer last en blessures. Ik doe het op blote voeten en dit gaat het beste. Lopen ed zonder steunzolen moet ik nog geen kwartier proberen of mijn knieën, heup en rug doen immens veel pijn
 
Steun aan je enkels, met chuck's? Grapjas. Hoge of lage maakt niet uit, het is de zool die telt.

Squatten/deadliften met steunzolen geeft mij alleen maar meer last en blessures. Ik doe het op blote voeten en dit gaat het beste. Lopen ed zonder steunzolen moet ik nog geen kwartier proberen of mijn knieën, heup en rug doen immens veel pijn


Haha ja tis toch echt zo, gebruik al jaren leren allstars en die geven toch echt steun aan de enkels. Dus niet alleen goede harde platte zolen voor het deadliften.
 
Haha ja tis toch echt zo, gebruik al jaren leren allstars en die geven toch echt steun aan de enkels. Dus niet alleen goede harde platte zolen voor het deadliften.
Bedoel je met lederen allstars die dikke winterschoenen? Dan kan ik het begrijpen, maar aangezien ik denk dat je daar niet mee gaat trainen denk ik dat het de dunne zijn :p. Ze zullen mss iets meer steun geven, maar zo een slappe hiel als die van die allstars kan toch nooit echt 'steun' geven zoals een stevige hoge schoen? :p Heb ook nog van die donkerbruine lederen allstars gehad maar vond deze nu niet echt steun geven...
 
adidas powerlift 2.0
topschoenen voor sq en dl. maar heb ze elke training aan omdat ze ook lekker zitten
 
all stars hier of op sokken.
 
Mooie adipowers voor de squat.
Op de sokjes voor de deadlift.

De rest gewoon op zaalvoetbalschoenen.
 
Back
Naar boven