MuscleMeat

Gym shorts - korte trainingsbroek, welke draag jij?

Bezoekers in dit topic

Haha neem even een selfie met Arie in jullie hipster pants!

Arie is er zelf niet zo vaak, maar als hij er is, is hij enthousiast.
 
Denk dat ik deze eens ga proberen:

http://nl.aliexpress.com/item/2016-...32667214677.html?spm=2114.48010208.4.1.jeZopJ

16 dollar, gratis verzending. Twijfel tussen L en XL gezien reviews zeggen dat hij wel wat strak zit. Maar goed, voor dat geld kan niet zo veel mis mee. Laat weten of het wat is.

Deze is vandaag binnen. Geen succes. Fakking klein. Ik had maat L. Tis een boxershort met broekzakken. Pas voem is niet als op de foto maar gewoon als een strakke boxer. Toch beter XL kunnen nemen, of nog beter, helemaal niet bestellen.

Hoop is gevestigd op de muscle dog.
 
Whaha mooi, maatje komt binnen hier om ff mee naar de gym te gaan, wat heeft hij aan: the perfect short. Godverdomme. Natuurlijk even lachen om mijn faalbroekkie. Maar goed, deze ga ik zo even halen, €8,-.

[Link niet meer beschikbaar]

Katoen, broekzakken, ca. 5 cm boven de knie als je staat, goede pasvorm om te squatten, el cheapo.

Maat M past mij goed (is al gewassen en in droger geweest) dus valt redelijk ruim.
 
Deze is vandaag binnen. Geen succes. Fakking klein. Ik had maat L. Tis een boxershort met broekzakken. Pas voem is niet als op de foto maar gewoon als een strakke boxer. Toch beter XL kunnen nemen, of nog beter, helemaal niet bestellen.

Hoop is gevestigd op de muscle dog.
Nu al binnen :( Ik ben gvd al drie weken aan het wachten, en uit de track en trace maak ik op(In het chinees...) Dat hij ergens in singapore rond zweeft.
 
Nu al binnen :( Ik ben gvd al drie weken aan het wachten, en uit de track en trace maak ik op(In het chinees...) Dat hij ergens in singapore rond zweeft.

Je mag die van mij hebben, weet niet waar je woont, hoef er niets voor te hebben. Kan ophalen of ik stuur hem op (kosten voor jou verrekte kut). Laat maar weten.
 
Je mag die van mij hebben, weet niet waar je woont, hoef er niets voor te hebben. Kan ophalen of ik stuur hem op (kosten voor jou verrekte kut). Laat maar weten.
He shit hoxyz is me voor. Gratis boxer met zakken wie wilt dat nou niet?!
 
interesse in goede korte broek. in 4 results
 
Nu al binnen :( Ik ben gvd al drie weken aan het wachten, en uit de track en trace maak ik op(In het chinees...) Dat hij ergens in singapore rond zweeft.

Helemaal voor je naar postkantoor gereden ouwe, is hij dicht. Gaat volgende week op de bus.
 
Whaha mooi, maatje komt binnen hier om ff mee naar de gym te gaan, wat heeft hij aan: the perfect short. Godverdomme. Natuurlijk even lachen om mijn faalbroekkie. Maar goed, deze ga ik zo even halen, €8,-.

[Link niet meer beschikbaar]

Katoen, broekzakken, ca. 5 cm boven de knie als je staat, goede pasvorm om te squatten, el cheapo.

Maat M past mij goed (is al gewassen en in droger geweest) dus valt redelijk ruim.

Net even maar de Decathlon geweest en deze 2 paar gehaald. Perfect fit, prima broekjes.
 
Net even maar de Decathlon geweest en deze 2 paar gehaald. Perfect fit, prima broekjes.
Hebben ze gewoon in de winkel bij Arena?
 
Ik heb die muscle dog besteld, 10e inclusief shipping. Hoop dat het beetje snel binnen is. Kan ook niet zien of hij zakken heeft, en ik moet wel muziek hebben. Wellicht ga ik anders full bodybuilder en doe ik een heuptasje om.

2vl9vo5.jpg

Muscle dog shorts binnen. Haha deze zijn wel bad-ass. Beetje op het randje, tis wat stretch achtig dus als hij wat omhoog kruipt blijft hij daar hangen. Tis geen wielrenbroekkie, maar als je beetje dikke poten hebt sluit hij goed aan. Voldoende ruimte bij het kruis. Maar de boomstammen komen er goed onderuit. Op zich wel een aanrader.
 
SHiiiiiiiiiit, geen haast bro.

Mijn chick zag dit broekje trouwens liggen afgelopen weekend. Je weet hoe wijven zijn. Die moest direct aan en nu loopt ze er mee te paraderen. Sorry ouwe maar die gaat niet meer op de bus.

Die van jou nog steeds niet binnen?
 
Mijn chick zag dit broekje trouwens liggen afgelopen weekend. Je weet hoe wijven zijn. Die moest direct aan en nu loopt ze er mee te paraderen. Sorry ouwe maar die gaat niet meer op de bus.

Die van jou nog steeds niet binnen?
Geen probleem bro, ja ondertussen wel maar beetje te klein
 
draag geen shorts benen trainen is voor vrouwen.
 
Deze is vandaag binnen. Geen succes. Fakking klein. Ik had maat L. Tis een boxershort met broekzakken. Pas voem is niet als op de foto maar gewoon als een strakke boxer. Toch beter XL kunnen nemen, of nog beter, helemaal niet bestellen.

Hoop is gevestigd op de muscle dog.
Ik zag deze post en dacht ga ff snel zeggen dat alles van Ali klein valt maar je hebt hem al binnen helaas. Volgens mij word daar alles meer voor Chinezen gemaakt die vaak wat fijner gebouwd zijn. Hoop dat je ergens anders nog slaagt of anders toch deze ruilen voor een xl?
 
Ah ingepikt door je meisje zie ik. Snap ik :rolleyes:
 
Verschrikkelijk korte broeken tot boven de knieen, sorry maar dat ziet gewoon niet uit als man zijnde.. Lekkere korte broek tot onder de knieen. liefst xxl of xxxl en dan zo cheap mogelijk in allerlei kleuren van ieder merk heerlijk die frisse lucht beneden haha

Haha wat een calvinist ben jij cyka
 
Back
Naar boven