XXL Nutrition

Gym shorts - korte trainingsbroek, welke draag jij?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb die muscle dog besteld, 10e inclusief shipping. Hoop dat het beetje snel binnen is. Kan ook niet zien of hij zakken heeft, en ik moet wel muziek hebben. Wellicht ga ik anders full bodybuilder en doe ik een heuptasje om.

2vl9vo5.jpg

Is dit geen uitkomst voor jou?
200&hei=630&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp&.jpg

Durf te wedden dat je voor twee tientjes op marktplaats wel eentje hebt. Klip je gewoon om je stimdick heen.

Takko, zijn licht stretch. Trainen super!

Niet gekeken of dit al genoemd is maar al bij Rehband of under armour gekeken?

Heb die van XXL bro maar hoezo kan je daar niet mee squatten?
Vind zelf een rits wel fijn, die heb ik in die van @Muscle Brand beetje jammer dat ze de rand verneukt hebben

• Topic Starter Topic Starter
Is dit geen uitkomst voor jou?
200&hei=630&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp&.jpg

Durf te wedden dat je voor twee tientjes op marktplaats wel eentje hebt. Klip je gewoon om je stimdick heen.

Spotify ouwe, unlimited mosh!

Al die andere merken die worden genoemd, link naar specifiek model en bestel site?

je hebt toch gewoon van die dinge die je om je arm kan doen waar je mp3/ telefoon in kan doen?

Fucking zyzzbroekje brah show of them quads fuark.

Heb deze van xxl heel wijde pijpen, heel goeie stof en zit zalig.

Bluetooth gebruiken voor muziek werkt imo ideaal.

Verschrikkelijk korte broeken tot boven de knieen, sorry maar dat ziet gewoon niet uit als man zijnde.. Lekkere korte broek tot onder de knieen. liefst xxl of xxxl en dan zo cheap mogelijk in allerlei kleuren van ieder merk heerlijk die frisse lucht beneden haha

Terug
Naar boven