MuscleMeat

Gym shorts - korte trainingsbroek, welke draag jij?

Bezoekers in dit topic

Verschrikkelijk korte broeken tot boven de knieen, sorry maar dat ziet gewoon niet uit als man zijnde.. Lekkere korte broek tot onder de knieen. liefst xxl of xxxl en dan zo cheap mogelijk in allerlei kleuren van ieder merk heerlijk die frisse lucht beneden haha

Roze.
 
Verschrikkelijk korte broeken tot boven de knieen, sorry maar dat ziet gewoon niet uit als man zijnde.. Lekkere korte broek tot onder de knieen. liefst xxl of xxxl en dan zo cheap mogelijk in allerlei kleuren van ieder merk heerlijk die frisse lucht beneden haha

Dude ik ben Vanilla Ice niet, die whigger broeken dat was vroegah mooi, toen we onze baggy pants nog achterste voren droegen en Criss Cross mee zongen. De perfecte short heeft upper leg exposure zo der gay te zijn. Dat ís mogelijk. Vind dat ook wel chiller squatten. Zo'n drie-kwarts broek dat is butt tear waiting to happen.

Wacht maar, ik gaat hem vinden, en dan die melkflessen even goed bruinen, en dan shinen in de gym als een volwaardig Amsterdams hipster verschjnsel.
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Heb een paar korte broeken van Under Armour tot net boven de knie...
 
Die compressie modellen vind ik weer wat overkill.
 
Dude ik ben Vanilla Ice niet, die whigger broeken dat was vroegah mooi, toen we onze baggy pants nog achterste voren droegen en Criss Cross mee zongen. De perfecte short heeft upper leg exposure zo der gay te zijn. Dat ís mogelijk. Vind dat ook wel chiller squatten. Zo'n drie-kwarts broek dat is butt tear waiting to happen.

Wacht maar, ik gaat hem vinden, en dan die melkflessen even goed bruinen, en dan shinen in de gym als een volwaardig Amsterdams hipster verschjnsel.


Haha nee absolute niet zn vanilla ice broeken laat staan die van MC hammer.

Dus bermuda's heb jê ook tot boven de knieen
Dude ik ben Vanilla Ice niet, die whigger broeken dat was vroegah mooi, toen we onze baggy pants nog achterste voren droegen en Criss Cross mee zongen. De perfecte short heeft upper leg exposure zo der gay te zijn. Dat ís mogelijk. Vind dat ook wel chiller squatten. Zo'n drie-kwarts broek dat is butt tear waiting to happen.

Wacht maar, ik gaat hem vinden, en dan die melkflessen even goed bruinen, en dan shinen in de gym als een volwaardig Amsterdams hipster verschjnsel.


Haha tja me beeld helemaal verneukt door v:p
Dude ik ben Vanilla Ice niet, die whigger broeken dat was vroegah mooi, toen we onze baggy pants nog achterste voren droegen en Criss Cross mee zongen. De perfecte short heeft upper leg exposure zo der gay te zijn. Dat ís mogelijk. Vind dat ook wel chiller squatten. Zo'n drie-kwarts broek dat is butt tear waiting to happen.

Wacht maar, ik gaat hem vinden, en dan die melkflessen even goed bruinen, en dan shinen in de gym als een volwaardig Amsterdams hipster verschjnsel.


Haha

80s-Costumes-Pictures-3.jpg


gorilla-wear-superior-mesh-shorts.jpg
 
primarkt 6 euro ofzo
 
wovano , woord op straat is dat jij in het bezit bent van precious sexy shorts. Is deze waar?
 
wovano , woord op straat is dat jij in het bezit bent van precious sexy shorts. Is deze waar?
hahaha dat is waar, jaar geleden deze gekocht
http://nl.aliexpress.com/item/New-2..._4&btsid=b69f91c2-2d08-48d2-8d58-0648c8a19da5
alleen durf ik die nu niet meer aan, met name door mijn drastische glutes groei

nu ik toevallig toch even op de aliexpress site keek lijken deze me ook wel wat
http://nl.aliexpress.com/item/Fitne..._4&btsid=b69f91c2-2d08-48d2-8d58-0648c8a19da5
vallen voor mijn gevoel iets ruimer als ik zo kijk
 
Haha, onder het mom van: beetje gay is oké..

Ga je dan ook zo kort dat je net een beetje bil ziet als teaser tijdens de squat?

Serieus, mocht iemand nog een goede korte broek weten.. tot de knie
 
Haha, onder het mom van: beetje gay is oké..

Ga je dan ook zo kort dat je net een beetje bil ziet als teaser tijdens de squat?

Serieus, mocht iemand nog een goede korte broek weten.. tot de knie
Ik zeg het maar zo: ik kijk graag naar mooie vrouwenbillen en gun hen ook wat lekkers om naar te kijken :D
 
Is dit geen uitkomst voor jou?
200&hei=630&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp&.jpg

Durf te wedden dat je voor twee tientjes op marktplaats wel eentje hebt. Klip je gewoon om je stimdick heen.

Beste aankoop ever. Heb 'm al bijna 3 jaar.
 
Yep. Jij traint in de gym van Arie. Neem gewoon een broek stuk boven knie of richting hakverwege ofzo. Als je die niet kan vinden moet je brutere poten kweken. En een zakje apart voor mp3 player? Come on.
 
Yep. Jij traint in de gym van Arie. Neem gewoon een broek stuk boven knie of richting hakverwege ofzo. Als je die niet kan vinden moet je brutere poten kweken. En een zakje apart voor mp3 player? Come on.

Bij Arie ben je hip of je abbo wordt je ontzegt, jwt. 'Gewoon' een broek nemen zoals jij zegt is zo makkelijk niet aangezien ze die in vrij weinig winkels hebben. Poten zijn bruut genoeg, daar zou het niet aan moeten liggen.

En ja ik wil zeker wel mijn telefoon kunnen dragen voor muziek. Bij Arie draaien ze namelijk alleen maar 'hip-hop boxring gangsta rap', je wordt er gek van. Volgens mij hebben ze in totaal max 15 cd's dus je hoort ook nog iedere keer diezelfde muziek, die ook nog eens super kut is. Eigen muziek is imo een must.
 
Haha neem even een selfie met Arie in jullie hipster pants!
 
Back
Naar boven