h87
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 25%
Hoelang je traint
Ik train ruim een anderhalf jaar maar nog niet heel serieus daar komt vanaf nu verandering in!
Wat je doel is
Mijn stats zijn nu 1,81 cm 75 k 18-20% vetpercentage, en ik wil ondanks mijn tengere lichaamsbouw voor de volgende zomer 10 kilo aankomen en mn VP naar de 12%
Waar je prioriteiten liggen
borst+armen
Beschikbare apparatuur
Bijna alles wat een bb'er in wording zich kan wensen.
Beschikbare tijd
4x per week.
Ik train op maandag borst+triceps, dinsdag rug+biceps donderdag schouders benen buik vrijdag borst+triceps of rug+biceps.
Heb geen vast voedingsschema omdat dit simpel weg niet gaat lukken, ik wil nu eerst clean bulken en vanaf maart aan mn vetpercentage werken. Ik eet 3x per week 100 gram rijst + 2 kipfiletjes en 3-4x in de week een biefstukkie.
Sups: All Day protein: Na het wakker worden, na de training (=voor het slapen)
Ik train ruim een anderhalf jaar maar nog niet heel serieus daar komt vanaf nu verandering in!
Wat je doel is
Mijn stats zijn nu 1,81 cm 75 k 18-20% vetpercentage, en ik wil ondanks mijn tengere lichaamsbouw voor de volgende zomer 10 kilo aankomen en mn VP naar de 12%
Waar je prioriteiten liggen
borst+armen
Beschikbare apparatuur
Bijna alles wat een bb'er in wording zich kan wensen.
Beschikbare tijd
4x per week.
Ik train op maandag borst+triceps, dinsdag rug+biceps donderdag schouders benen buik vrijdag borst+triceps of rug+biceps.
Heb geen vast voedingsschema omdat dit simpel weg niet gaat lukken, ik wil nu eerst clean bulken en vanaf maart aan mn vetpercentage werken. Ik eet 3x per week 100 gram rijst + 2 kipfiletjes en 3-4x in de week een biefstukkie.
Sups: All Day protein: Na het wakker worden, na de training (=voor het slapen)