h87
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 25%
Leren squatten en deadliften man. Het is zonde om zoveel potentiele massa niet te pakken. Bekijk filmpjes op youtube, veel filmpjes. Denk na over de funtie van je gewrichten en spieren. Als jij min of meer snapt waarom bij bepaalde houdingen andere spieren worden aangesproken kan je ook effectiever trainen.
Deadliften, goed opwarmen, je rug rekken, je buik strekken wil ook weleens helpen, benen strekken. Waarschijnlijk ben je niet lenig genoeg.
Als je naar beneden wilt zakken eerst controleren dat je rug hol staat, zorg dat je spanning houdt op je onderrug. Bedenk maar dat je je kont omhoog trekt dmv je rug te hollen.
Voorzichtig je kont naar achteren en je kuiten verticaal houden zodat de beweging echt vanuit je heupen komt en het gewicht verticaal zakt. Langzaam naar beneden zakken en continu spanning houden op je rug. Met een zwaarder gewicht zou je al snel spanning in het midden van je rug moeten voelen als je torso ongeveer op 45 graden tov de grond komt.
Probeer je kuiten altijd verticaal te houden. Dat is dan wel geen originele deadlift, maar in het onderste gedeelte van de lift goed voor de hamstrings en zodra het gewicht boven je knieen is goed voor je rug.
Ga 't dinsdag weer proberen thanks waarom karma uit?

Als mn been blessure over is ga ik met iemand kijken naar mn DL. Probeer ook mn voeding op orde te stellen zit er aan te denken om een weightgainertje erbij te nemen voor 2x per dag, bij het thuiskomen van school/ in de namiddag en voor het trainen. Indien ik voor rice&protein zou kiezen zou ik daardoor met melk erbij elke dag 869,5 kcal 77,8 E 104,1 K en 16.6 gr V bijkomen. Nu eet ik voor het trainen eigenlijk niks en normaal in de namiddag/ als ik thuis kom 2 broodjes pindakaas. Dat is misschien een betere manier om aan extra kcal te komen ipv chocomel