MuscleMeat

H87 Log

• Topic Starter Topic Starter
max 1x per week drinken ;)
en wat je max is... schrijf gewoon eens al je setjes uit...
BB bench is belachelijk vergeleken met DB bench trouwens.

voor namen van oefeningen: :google:
tik in: triceps exrx
(of naam van andre spiergroep)

is me een raadsel wat je hebt gedaan...

e.e.a. aangepast hoop dat je dr nu wat meer mee kan zal donderdag als ik weer train even achter de preciese namen proberen te komen

Helpen zonnebankjes de definitie er beter uit te zien ?

Heb het boek
Krachttraining Een anatomische benadering binnen van Frederic Delavier, hopen dat ik er veel aan heb bij de verschillende oefeningen en uiteraard dat ik hierdoor mn deadlift probleem kan oplossen

abo'tje is gratis mensen:)

Laatst bewerkt:
training van vandaag, k*t training voor mn gevoel niemand om ff mee te lullen/ lastig te vallen.

Dumbbell press 8x12kg x3
Barbell shoulder press 8x10 kg 8x15 kg 6x15 kg
Cable side raise achter 8x9kg x3
Cable side raise voor 8x9 8x9 6x14
Military press (niet helemaal netjes gedaan volgens ’t voorbeeld) 8x10 8x10 6x10
Abnominal crunch 20x50 15x55 10x55 20x40

Lever Seated Row (no chest pad)
seated high row lowback

Biceps curls met dumbbells
Biceps curls met barbell
Biceps curls op een apparaat
abonomial crunch

Zou dit een goede training voor vanavond zijn?

Helpen zonnebankjes de definitie er beter uit te zien ?
ietsje misschien... als je daarvoor wilt zonnebanken: :no:
gewoon meer massa pakken! :p
Heb het boek
Krachttraining Een anatomische benadering binnen van Frederic Delavier, hopen dat ik er veel aan heb bij de verschillende oefeningen en uiteraard dat ik hierdoor mn deadlift probleem kan oplossen

abo'tje is gratis mensen:)
niet zo bedelen... :P

deadlift leer je niet uit een boekje ;)
training van vandaag, k*t training voor mn gevoel niemand om ff mee te lullen/ lastig te vallen.

Dumbbell press 8x12kg x3
Barbell shoulder press 8x10 kg 8x15 kg 6x15 kg
Cable side raise achter 8x9kg x3
Cable side raise voor 8x9 8x9 6x14
Military press (niet helemaal netjes gedaan volgens ’t voorbeeld) 8x10 8x10 6x10
Abnominal crunch 20x50 15x55 10x55 20x40
DB shoulder presses bedoel je?
beetje veel van hetzelfde...
Lever Seated Row (no chest pad)
seated high row lowback

Biceps curls met dumbbells
Biceps curls met barbell
Biceps curls op een apparaat
abonomial crunch

Zou dit een goede training voor vanavond zijn?
pak een BOR en DL ipv machines, en DB row ofzo... hyperextensions.
3x biceps klinkt als overdreven veel
abs heb je gisteren al gedaan...

ietsje misschien... als je daarvoor wilt zonnebanken: :no:
gewoon meer massa pakken! :p

niet zo bedelen... :P

deadlift leer je niet uit een boekje ;)

DB shoulder presses bedoel je?
beetje veel van hetzelfde...

pak een BOR en DL ipv machines, en DB row ofzo... hyperextensions.
3x biceps klinkt als overdreven veel
abs heb je gisteren al gedaan...

Kan 10x zonnebanken voor 27,50 daarom :P
Ga 't vanavond ook weer proberen om te deadliften zonder gewichten maar daarom pak ik lowback ook zo zwaar als ik kan zodat ik toch nog mn onderrug goed train
BOR DL? Dumbbell row vanavond is proberen dan :)
Abs ben ik van plan na elke training even te pakken.

abs is net als andre spiergroep: rust nodig dus. vaker = onzin.
DL zonder gewicht: kans dat je vorm daarom verrot is ;)
Bent Over Row...

Zal vanavond weer ff naar de deadlift kijken, maja ik verander van houding als ik naar beneden ga dus weet niet of t met t aantal gewichten te maken heeft

verander eens niet doen.... en anders lazer je vanaf boven het gewicht maar naar beneden.... :p

Ik ga tevens wat chin ups/pull ups proberen

Chin ups gedaan 5x 5x 3x 3x

Pulldown behind the neck 50 55 60 65 kg
seated high row 70 100 70
Lowback 50 55 60

Biceps curls met dumbbell 12kg 3 sets
Bicep bomb 2x5kg aan de barbell 3 sets van 5 per hoogte

Laatst bewerkt:
Lekker bulkreceptje voor de trouwe volgers van mijn log.

Uitsmijter a la H87

Pak 2 sneetjes brood beleg deze met elk een plakje kaas.

Bak je eieren zoals jij ze wilt hebben en voeg voordat ze bijna klaar zijn rosbief peper en zout toe. Gooi het geheel op je broodjes en geniet

Lekker bulkreceptje voor de trouwe volgers van mijn log.

Uitsmijter a la H87

Pak 2 sneetjes brood beleg deze met elk een plakje kaas.

Bak je eieren zoals jij ze wilt hebben en voeg voordat ze bijna klaar zijn rosbief peper en zout toe. Gooi het geheel op je broodjes en geniet

Zónde van de rosbief!
Cutrecept à la Dwarf:
1 boterham
100 gram rosbief
evt. peper & zout

Zoveel rosbief op brood als gewenst, rest los opeten ;)

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

Chin ups gedaan 5x 5x 3x 3x

Pulldown behind the neck 50 55 60 65 kg
seated high row 70 100 70
Lowback 50 55 60

Biceps curls met dumbbell 12kg 3 sets
Bicep bomb 2x5kg aan de barbell 3 sets van 5 per hoogte

Leuk, maar doe gewoon Rippetoe (zie eerste pagina), en blijf weg van deze isolatieshit.

Heeft een rippetoe schema wel zin als je nog niet kan deadliften? probeerde t gisteren met 20 kg aan elke kant van de barbell en was wederom geen succes. Heb momenteel ook een lichte blessure aan mn been nog van voetballen waardoor ik mn benen nog niet kan trainen

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Welke oefeningen raad jij me aan voor de biceps? Ik zelf vind de biceps bomb echt heerlijk om op t eind te doen lekker mn bicepsjes laten verzuren

bicepbom is variant op 21en?
Biceps train je in principe altijd met een curl-variant, reverse curl pakt ook onderarmen mee... verder maakt het niet zoveel uit...

ga eens deadliften met McMetro, zo moeilijk kan het niet zijn...
sumo-DL kan trouwens ook... al blijf ik er bij dat het niet zo moeilijk kan zijn...
alles iig beter dan wat je nu doet: geen structuur in je trainingen zo te zien...

bicepbom is variant op 21en?
Biceps train je in principe altijd met een curl-variant, reverse curl pakt ook onderarmen mee... verder maakt het niet zoveel uit...

ga eens deadliften met McMetro, zo moeilijk kan het niet zijn...
sumo-DL kan trouwens ook... al blijf ik er bij dat het niet zo moeilijk kan zijn...
alles iig beter dan wat je nu doet: geen structuur in je trainingen zo te zien...

Ik ken 21en niet, t is eerst 5x barbell curl van naar graden dan van 180 graden naar 90 graden en dan 5x normaal barbell curl

Hier een eerlijk gejat rippetoe schema
A
Squat 3x5
Bench press 3x5
Deadlift 1x5
Chin ups 3x

B
Squat 3x5
Shoulder press 3x5
Bent over rows 3x5
Dips/Dipmachine 3x

Maar wat kan ik pakken als deadlift en squatten niet gaat? IPV deadlift lowback of hyperextensions, maar IPV Squatten weet ik nog niks ga sowieso nog geen benen doen. Maar vind dit erg magere training weet jij misschien nog een paar leuke oefeningen voor erbij, zat bij A te denken Barbell bench press en incline barbell bench press erbij en bij B biceps bomb en biceps curl erbij

Leren squatten en deadliften man. Het is zonde om zoveel potentiele massa niet te pakken. Bekijk filmpjes op youtube, veel filmpjes. Denk na over de funtie van je gewrichten en spieren. Als jij min of meer snapt waarom bij bepaalde houdingen andere spieren worden aangesproken kan je ook effectiever trainen.

Deadliften, goed opwarmen, je rug rekken, je buik strekken wil ook weleens helpen, benen strekken. Waarschijnlijk ben je niet lenig genoeg.

Als je naar beneden wilt zakken eerst controleren dat je rug hol staat, zorg dat je spanning houdt op je onderrug. Bedenk maar dat je je kont omhoog trekt dmv je rug te hollen.
Voorzichtig je kont naar achteren en je kuiten verticaal houden zodat de beweging echt vanuit je heupen komt en het gewicht verticaal zakt. Langzaam naar beneden zakken en continu spanning houden op je rug. Met een zwaarder gewicht zou je al snel spanning in het midden van je rug moeten voelen als je torso ongeveer op 45 graden tov de grond komt.
Probeer je kuiten altijd verticaal te houden. Dat is dan wel geen originele deadlift, maar in het onderste gedeelte van de lift goed voor de hamstrings en zodra het gewicht boven je knieen is goed voor je rug.

Terug
Naar boven