MuscleMeat

H87 Log

Haha, zelf toevallig gister een pottie noxipro binnengekregen samen met creatine ook :p Aight, zal zo wel lekker rustig zijn dan :D

• Topic Starter Topic Starter
welke creatine gebruik jij? en wat zijn jou ervaringen daarmee? ik denk persoonlijk dat monohydraat voor mij 't beste is beetje vocht eventueel in de armen e.d. kan geen kwijt bij me

Heb creapure van B&Fshop. Eerder al ervaring met monohydraat van XXL maar dat dronk niet lekker weg en had heel weinig effect. Maar das al een hele tijd geleden. Deze lost goed op iig. Heb t pas 2 dagen gebruikt dus kan dr niet echt een oordeel over vellen nog.

Okee hou me op de hoogte dr van aub creapure vond ik goed klinken maar mn maat(percey) is echt heilig overtuigd van creatine powder van mdy

Als je goed reageert op monohydraat (lekker goedkoop) waarom dan een of andere fancy creatine gaan gebruiken? Imo nergens voor nodig.
Hoe je op creatine reageert (en op een booster) is nogal persoonsgebonden.

in zo'n pot van 30 euro zit 650 gram voor 2 keer gebruik dus is wel een prima prijs ik heb geen idee hoe ik reageer op creatine monohydraat, maar die blends bevatten weinig creatine over t algemeen vandaar mn keuze voor monohydraat.

Ik hoop dat ik de enige ben die geen zak begrijpt van je reactie. Misschien iets meer zinnen gebruiken?
???

Een pot van 30 euro doe kan ik twee 'sessies' creatine mee pakken dus de prijs valt inderdaad mee. De reden dat ik niet voor die fancy creatine soorten als cellmass kies, is omdat er in die blends weinig creatine zit per serving dus denk ik dat ik meer winst kan halen met mijn keuze voor monohydraat. Hoop trouwens dat als ik vocht vast ga houden het in mn armen is en niet in mn buikje.

Hoezo sessies? Een "kuur" en stoppen tussendoor is achterhaald ;)
Zo'n blend van andere creatines heb je ook minder van nodig, want de werking is anders (ofwel: je redenering klopt niet dat je meer hebt aan meer monohydraat).
Vocht vasthouden is ten eerste in je spieren (daar is het ook gedeeltelijk voor), en als je onderhuids vocht gaat vasthouden dan is dat gelijkmatig over je lijf verdeeld - niet alleen op je buik.
"Vochtpens" is een term (naar mijn bescheiden mening) die door niet-cleane eters als excuus wordt gebruikt.

Weet iemand of je voedingssupplementen mee kan nemen op vakantie? Ik wil graag drive rpm en eiwitreepjes meenemen

Terug
Naar boven