AndroidHealthClinic

H87 Log

less = more

1 extra training kan geen kwaad maar focus je dan op de techniek en niet op gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ben ik van plan, en ik denk idd mocht mn techniek wel goed zijn dat ik mn doelen voor deadlift en squat te licht heb gesteld want als ik nu al 2 setjes van 8 van 50 kilo kan squatten moet ik 't maar is omhoog knallen

Ik ga je wel volgen

• Like
Waarderingen: h87
Misschien is mn techniek niet perfect, maar heb wel spierpijn als een achterlijke in mn benen vandaag

Vandaag 6x 70 kilo gesquat omdat mn maatje dr bij was die op me ging letten voor mn techniek en dr onder staan voor mocht ik t niet redden. Ben benieuwd hoe hoog mn max met andere oefeningen ligt als hij dr bij is

als je voor techniek ga zou ik gewoon heel licht pakken en setjes van 20 maken.

• Like
Waarderingen: h87
Vandaag 6x 70 kilo gesquat omdat mn maatje dr bij was die op me ging letten voor mn techniek en dr onder staan voor mocht ik t niet redden. Ben benieuwd hoe hoog mn max met andere oefeningen ligt als hij dr bij is
Laat die gast vaker spotten ;)

Ja doe ik hij let gelijk op mn techniek enzo met hem durf ik ook eerder zwaarder te pakken. Hij weet dat ie mij altijd kan smsen om te trainen
Dat is cool.

Zijn maar 2 gasten die ik zou willen laten spotten bij squats, en die zie ik niet eens wekelijks... :(

Dat is cool.

Zijn maar 2 gasten die ik zou willen laten spotten bij squats, en die zie ik niet eens wekelijks... :(

Ja ik kijk gewoon altijd met hem wanneer hij dr is zodat we een keer per week samen kunnen trainen of dat hij ff komt spotten omdat ik zo knetter harde spierpijn heb ga ik mezelf trakteren op raspatatje giros

:sad:
Ik mag mezelf niet trakteren op patat of giros van Maaike... of het moet mijn junkmaaltijd zijn.

Wie is Maaike dan? tjah voor mij is t een keer in de week iets slechts eten normaal dit is alleen de 2de keer deze week maar neem dr wel een energize pilletje bij als fatburner en vanavond extra hard trainen

Maaike is mijn begeleidster - ik heb nl. wat ambitieuze doelstellingen. Ze stond vorige maand in het interview van de maand hier op DBB.

Oh ja die heb ik gelezen die wilde dat t interview dr na over jou ging:p ben benieuwd ik volg je wel maar post niet echt in je log omdat ik jou niet inhoudelijk kan helpen

zo gauw je iets zinnigs kan melden zie ik je graag in mijn log ;)
...en ook voor alle onzinnige discussies natuurlijk! :p

70 kilo gedeadlift vandaag, 70 DL 70 SQ 60 BP = 200 totaal op naar de 250

Over twee weken ga ik creatine gebruiken denk dat ik ga voor creatine powder van m double you omdat die goed zn werk doet bij een maat van me

Wil niet zeggen dat t voor jou hetzelfde doet he ;) Suc6 man.

Klopt man, de echte van onze gym zit aan de noxipro trouwens serieus 8 man ofzo, train ze voor straks trouwens ik was net nog gegaan hehe viel wel mee qua drukte (komt door t lekkere weer denk ik)

Terug
Naar boven