AndroidHealthClinic

H87 Log

Ziet er uit als flink buffelen als je al die oefeningen wil doen. Sensation White is vet :)

• Topic Starter Topic Starter
Die oefeningen pak ik morgen vandaag was echt een k*t training morgen lekker in de middag trainen waarschijnlijk

Benchpress 12x40 12x50 8x60
incline dumbbell bench press 12x2x16 12x20 8x22
En dan nog ff de kabels een oefening voor de borst pakken waarvan ik de naam niet kan vinden op ercx 23

dipmachine 8x70 8x75 8x80
Dumbbell overhead extension 8x12 8x14
Oefening met een kabel mijn arm sterken 12x36 12x41 12x46

Mijn doelen voor de zomer zijn:

Bench press 80 kilo
Deadlift 70 kilo
squat 50 kilo

komt totaal op 200 uit :D

Vandaag voor 't eerst 4x60 kg gedeadlift, deadlift eindelijk nu net zo zwaar als ik kan bankdrukken al kan ik dat bankdrukken vaker, volgens zo'n gast ligt mn toppunt bankdrukken naturel op 120 kilo dus kan nog ff vooruit

Laatst bewerkt:
Mijn doelen voor de zomer zijn:

Bench press 80 kilo
Deadlift 70 kilo
squat 50 kilo

komt totaal op 200 uit :D

Waarom zulke lage deadlift/squat doelen?

Vandaag voor 't eerst 4x60 kg gedeadlift, deadlift eindelijk nu net zo zwaar als ik kan bankdrukken al kan ik dat bankdrukken vaker, volgens zo'n gast ligt mn toppunt bankdrukken naturel op 120 kilo dus kan nog ff vooruit

Vet waar heb je dat berekend?

Waarom zulke lage deadlift/squat doelen?

Vet waar heb je dat berekend?

Ik weet niet wat goede doelen zouden zijn ik zit nu met de DL rond mn benchpress en met squatten nog lager maar dat kan ook komen omdat ik dat nog niet zo heel lang doe misschien knal ik die gewichten dr over een maand al uit dat ik mn doelstelling moet bijstellen

Kan je niet berekenen, zag zo'n gast vanmiddag voor t eerst weer in hele lange tijd die schat dat ongeveer zo in

Laatst bewerkt:
:roflol:

Geloof die bs maar niet wat hij zegt. Is pure onzin wat hij zegt.

• Like
Waarderingen: h87
Ik heb gelukkig nog alle tijd daar te komen eerst naar is naar de magische 100 grens toe volgens mensen die mij in de sportschool vaak zien gain ik wel maar t gaat niet echt snel ofzo

Uhu, geduld is een schone zaak.

• Like
Waarderingen: h87
Volgende week een weekje vrij dus dat betekent elke dag fitnessen, ik ga proberen volgende week elke spiergroep 2x te trainen dus twee keer deadliften squatten en benchpressen :D Heb morgen een tentamen maar denk dat ik vanavond toch ff snel mijn schouders ga trainen en morgen dan alleen mijn benen trainen dan heb ik alles weer gehad deze week ben vandaag goed aan 't eten zal mn schema van vandaag vanavond online zetten

Laatst bewerkt:
Wat denk je te bereiken door vaker te gaan trainen?

Groei in mn kracht, dat ik eerder zwaardere gewichten kan pakken

Hersteltijd dus negerend?
(ik geloof niet dat je groeit in kracht door meer te belasten op deze manier)

Dit hierboven.

Hou je gewoon aan het schema, die extra keer is in groei of kracht te verwaarlozen en niet bepaald handig voor je herstel/blessures.

Maar stelvoor dat ik maandag borst+triceps pak, dan zijn die spiergroepen donderdag toch wel weer hesteld? Ik moet sowieso flink aan mn squat/deadlift techniek werken ondanks dat ik met squat de 50 kilo (dus mn doel) gehaald heb al twijfel ik of ik genoeg doorzak.

Ga dan een keertje extra squatten als je hersteld bent van de vorige training - 2x zoveel trainen in een week als je gewend bent... nee.

Okee zal ik doen, of is een extra training ook goed? Dat ik die extra training alleen ga squatten deadliften en bankdrukken tot ik dr bij neer val

Terug
Naar boven