XXL Nutrition

Haat/liefde oefeningen

  • Topic starter 3XL
  • Startdatum
  • Reacties 69
  • Weergaven 4K
  • Volgers 28

Bezoekers in dit topic

Leg press. Al die 25 kg schijven steeds op en neer zeulen. Daarom doe ik vrijwel altijd single legged leg press zodat ik minder schijven erop hoef te gooien.
 
Steinborn lift (sq).
 
Gaf dat geen natte kliederboel, plassen tijdens burpies?
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Meerdere malen, maar wil je hier mee zeggen dat jij een haat/liefde verhouding heb met plassen tijdens burpies?
De zogenaamde golden shower burpees!
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Meerdere malen, maar wil je hier mee zeggen dat jij een haat/liefde verhouding heb met plassen tijdens burpies?

Ik krijg nu allemaal associaties met moeilijk kunnen plassen uit mijn schaatstijd (vooral met het wedstrijdpak aan, waarvan de rits een behoorlijk eind boven je kruis begint). Kan me in dit verband ook nog het commentaar herinneren bij een world cup: "Jan Bos, dat is pas een koele kikker". Stond Jan aan de start met een enorme pisvlek in zijn pak...
 
Walking lunges en glute bridges. Eerst waren de lunges favoriet als het om haat/liefde ging, maar dat is meer verschoven naar de glute bridges.
Ik haat het doen van glute oefeningen, en doe ze vrij zwaar. Het geeft toch een voldaan gevoel als ik de laatste rep gedaan heb.
 
Pull ups, zwaar vanaf rep 1 every time
 
Front squat als ik dan echt iets moet noemen. Vooral omdat die kut stang nooit goed blijft liggen. Eigenlijk doe ik ze nooit meer. Pin squats ook lekker.
 
Wisselt zich vaak wat af.

Op het moment deadlift omdat die nog niet zo gaat als het was. Vooral aan blijven denken dan etc dan gaat t sowieso mis.
Als hij goed gaat :heart:

Hiervoor overigens de benchpress maar die gaat weer mooi:D
 
Deadlift en squats. Ben nogal een autist op vlak van form dus filmen , analyseren en repeat bij het minste wat ik voel de komende dagen is het door slechte form.


En calf raise ....... Doms angst
 
De pomp met walking lunges zijn heerlijk, de aanslag op mijn longen weer niet. Front squat ook heerlijk, soms kut
 
Ik heb niet zo'n sterke haat/liefde verhouding met een bepaalde oefening. Maar als condition oefeningen er ook bij mogen dan 100% burpees: je haat ze met alles wat je hebt, maar je bent zo trots als een aap als je hebt gedaan wat je moest doen.

Burpees, ik neem aan dat je wel enkele reacties verwachte terwijl je dit schreef ?
 
Back
Naar boven