XXL Nutrition

Haatbaard VS Rita verdonk

Bezoekers in dit topic

Nieuws uit de beerput deel 5:
Faizel Enait wint hoofdprijs in PvdA-essaywedstrijd. ParTeider Wouter Bos prees Enait om zijn sT en argumentatie, maar zette wel kanttekeningen bij de inhoud.De handenweigeraar won een reis voor twee personen naar Istanbul voor Een apologie voor een apologie.

Met grote dank en bewondering aan Carel Brendel!! Wat kan die man spitten zeg heel knap. http://home.hetnet.nl/~c.brendel/FaizelEnait.htm
[Link niet meer beschikbaar]
 
In Nederland sturen we sharia strijders voor hun betoog op vakantie naar een zonnig oord. :roflol:

Bij sommige is het rationele denkvermogen echt volledig afwezig lijkt wel.
 
zoiets kan ook alleen in NL!!
:roflol:


Als je het hebt over het TON'etje dat in het water zou verdwijnen..het kan aan mijzelf liggen hoor maar ik kreeg toch nergens de indruk dat hij het had over Verdonk zelf maar vooral haar partij die het in zijn ogen zal falen.


Maar ik ben waarschijnlijk zo'n linkse naieve hond die alles goed wil praten en de grote gevaren niet ziet die ons te wachten staan :rolleyes:
 
Als je het hebt over het TON'etje dat in het water zou verdwijnen..het kan aan mijzelf liggen hoor maar ik kreeg toch nergens de indruk dat hij het had over Verdonk zelf maar vooral haar partij die het in zijn ogen zal falen.


Maar ik ben waarschijnlijk zo'n linkse naieve hond die alles goed wil praten en de grote gevaren niet ziet die ons te wachten staan :rolleyes:


ik heb het over dat stuk moslim-verdriet dat geen respect wil tonen voor een ander, maar wel respect wil hebben voor zijn geloof en plek........
:D
 
Die baard is wel een kneus maar Verdonk is me een triest wijf zeg, de tering... Bitch zit hem gewoon uit te lokken met haar flauwekul.
 
Wees je bewust van het feit dat op het moment dat je contractie maakt en spitsig verbaal in de aanval gaat, je gehypnotiseerd bent door deze geslepen diamant die antropologisch gezien heel verfijnd weet hoe de hersens van een Westerling fungeren.

De kalmte en rust die heerst bij Islamitische grootmeesters is iets waar je eens goed over na moet denken. En niet 1 dag of een uurtje, maar een jaar.

Deze man is zo vloeibaar als water, z'n vorm veranderd gewoon bij elke toon die op z'n persoontje wordt afgevuurd.

Antropologisch en taalkundig gezien is hij een grootmeester en ik moet hem credits geven voor z'n verschijning die 99 procent perfectie is voor wat hij wil bewerkstelligen. Ookal moet hij van de harde schijf worden gewist.

Grootmeester mijn ass, wat heb je nu weer gesmoked? Sommige mensen springen uit het raam als ze teveel gesmoked hebben, maar jij post zulke bullshit.
 
Marky is de Enait van DBB, een woordenboek inslikken maakt je nog niet tot een groot redenaar.
 
Ach, vermakelijk is Marky wel.
 
Op de vrijmibo is Marky wel weer leuk, doe je ook feesten en partijen?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Het doet er niks toe wat ik vind, maar ga dit topic ook vervuilen met mijn mening die nergens toe zal leiden.

Ik vind dat ieder commentaar op dit heerschap tot een triomf gerekend mag worden van zijn kant.

Het is beschamend te zien hoe een politica als Verdonk hier op in gaat, geheel uit eigen belang. Maar zich voordoet als woordvoerder van 'de' maatschappij.

Overigens vind ik het taalgebruik, intonatie en articulatie van dit heerschap van beschamend niveau.

In dit opzicht acteren ze beiden op beschamend niveau, enkel ieder voor eigen doeleinden.
 
Het doet er niks toe wat ik vind, maar ga dit topic ook vervuilen met mijn mening die nergens toe zal leiden.

Ik vind dat ieder commentaar op dit heerschap tot een triomf gerekend mag worden van zijn kant.

Het is beschamend te zien hoe een politica als Verdonk hier op in gaat, geheel uit eigen belang. Maar zich voordoet als woordvoerder van 'de' maatschappij.

Overigens vind ik het taalgebruik, intonatie en articulatie van dit heerschap van beschamend niveau.

In dit opzicht acteren ze beiden op beschamend niveau, enkel ieder voor eigen doeleinden.

:thumbs:

goede 1e post, welkom op DBB!

(ook NL verlaten voor een goedkoper alternatief, net over de grens?:D)
 
Je bent te erg klusmier.
 
Ik moet Rita niet, maar die lelijke baardaap moet ik al helemaal niet. Geen handen geven? Ga maar terug naar je eigen land stuk ongeluk. Het is net wat die Rita zegt, ik ga toch ook niet met mn schoenen zo'n gore moskee binnen. Dan wordt je er net zo hard uitgezet. Aanpassen of oprotten.
 
Ik zou zelfs aan de kant v/d overheid kunnen getuigen tegen die wietrokers met naam toe naam en welke strafbare feiten ze hebben gepleegd die nooit bekend zijn geweest bij het perfecte controlerende apparaat dat justitie heet. Uiteraard zal ik politie en justitie hen werkwijze blootleggen zodat het gezag kan zegevieren.

Een junk zal niet erg geloofwaardig zijn, ben ik bang. :D
 
Back
Naar boven