XXL Nutrition

haha keelonsteking!!

dennis1341

Cool Novice
Waardering
0
de afgelopen weken heb ik iedereen in mn omgeving wel uitgelachen.haha griep haha keelonsteking."jongens hebben jullie geen weerstand".en jaja je raad het al,het heb ff geduurt maar ook ik ben nu aan de beurt.mn hele keel opgezwollen en een soort brandend slijm waarvan de produktie maar niet lijkt testoppen.gelukkig heb ik nog wel eetlust en energie om tetrainen en hoop dat dit zo blijft.heeft iemand trouwens nog tips??ik heb zelf al trachitol gekocht maar heb nou niet t idee dat het egt helpt.alvast bedankt!!

Kheb het ook...Gezien mijn zusje pfeiffer heeft poep ik helemaal peentjes...
Die trachitol helpt goed;) Kblijf ook rustig doortrainen, enkel het weekend meer in bed gelegen.

what comes around goes around... :D
als je nog kan trainen zal het wel best meevallen
beetje verzorgen en warm houden

Zout ff in warm water ff late staan dan ff gorgele ook goed voor keel,

ben zelf ook net van keelonsteking af heb 2 week plat geleden en heelwat kilootjes lichter geworden..
Kon niks ete,

Mar toen ik mijn antobiotica kuur kreeg was het na 4 dage zo goed als weg,,,

Sterkte dr mee,

geen idee kerel, iig sterkte

Ik heb rond nieuwjaar een keelontsteking gehad wat mij hielp om de genezing te bevorderen is gorgelen met salie thee en vitamine C hoog houden.
Sterkte!

dat krijg je er van he als je anderen er mee uitlacht :D

al beter???

• Topic Starter Topic Starter
nee joh was het maar zo,n feest.keelpijn,snotneus,spierpijn,hoofdpijn schiet niet op allemaal.krijg met moeite mn eten binnen en trainen heb ik maar overgeslagen vandaag.ach ja je zal het wel verdient hebben als je iedereen uitlacht!!

Misschien lachwekkend,

maar ik neem gedurende een paar dagen Duindoorn Elixir als ik een verkoudheid voel opkomen. Ik merk een duidelijke verbetering en in de meeste gevallen komt de verkoudheid niet door

propolis wil ook al wel eens werken ;)

heb ook hoofdpijn en keelpijn moet er zaterdag vanaf zijn maar bij mij blijkt ook niks te helpen ?hoop dat het zaterdag voor de "groote dag" beter gaat !
ga nog eens met zout proberen en heb nog geneens iemand uitgelachen
groetjes en u ook veel beterschap

heb ook hoofdpijn en keelpijn moet er zaterdag vanaf zijn maar bij mij blijkt ook niks te helpen ?hoop dat het zaterdag voor de "groote dag" beter gaat !
ga nog eens met zout proberen en heb nog geneens iemand uitgelachen
groetjes en u ook veel beterschap

Probeer morgenochtend in de apotheek wat salie te halen, en nog wat te gorgelen morgen en zaterdag, denk wel dat dit zal verlichten hoor.

Terug
Naar boven