XXL Nutrition

Half-life AAS

Ano_1992_64

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
19
Ik was wat aan het researchen en begon eens na te denken over de half life van lange esters.

Want stel dat je test e only doet, en je inject 1000mg dan zou dat betekenen, bij half life van 7 tot 10 dagen, laten we 7 nemen, dan zou dat betekenen dat je na 2 weken nog steeds 250mg in je bloed hebt..

Dan kwam ik het volgende topic tegen, en er staat ook een PCT calculator bij, en daar bevestigden ze mijn vermoedens dat je bij hoge doseringen ipv 2 weken na je inject met pct begint, je eigenlijk 3 weken zou moeten wachten..

Misschien een discussie waard? Want sommige hier na- kuren bvb 3 tot 4 weken maar in principe ben
Je dan een week verloren want de eerste week van pct zijn je bloedwaarden te hoog..

Als dit allemaal klopt zou dit toch een eye-opener moeten zijn voor sommige mensen, brand erop los zou ik zeggen!

Desbetreffende topic:

http://forums.steroid.com/educational-threads/309685-understanding-esters-active-life-half-life.html

Calculator kan je in de comments vinden!

Die halfwaardetijden kloppen niet, en worden helaas over het hele internet verspreid. De halfwaardetijd hangt af van de gebonden ester, de plek van injectie en de hoeveelheid. Bij enanthaat is dat ongeveer 4,5 dag. Dat je na 2 weken nog 250 mg test in je lichaam hebt zitten klopt überhaupt niet, want dan reken je niet de test van de weken vóór je laatste injectie mee. Bij een kuur van 1000 mg testosteron enanthaat zit je 2 weken na de laatste injectie op een afgifte van 30 mg testosteron per dag. Dat lijkt mij dus inderdaad teveel. Na 3 weken zit je op 10 mg.

Bron: Andrology: Male Reproductive Health and Dysfunction

• Topic Starter Topic Starter
Die halfwaardetijden kloppen niet, en worden helaas over het hele internet verspreid. De halfwaardetijd hangt af van de gebonden ester, de plek van injectie en de hoeveelheid. Bij enanthaat is dat ongeveer 4,5 dag. Dat je na 2 weken nog 250 mg test in je lichaam hebt zitten klopt überhaupt niet, want dan reken je niet de test van de weken vóór je laatste injectie mee. Bij een kuur van 1000 mg testosteron enanthaat zit je 2 weken na de laatste injectie op een afgifte van 30 mg testosteron per dag. Dat lijkt mij dus inderdaad teveel. Na 3 weken zit je op 10 mg.

Bron: Andrology: Male Reproductive Health and Dysfunction

Hmmmm, het klopt idd dat er op elke site een andere halfwaardetijd staat en idd waar je injecteert e.d.

Wil toch nog wat meningen horen, want op die calculator website staan er een stuk of 5 van die "wetenschappelijke rapporten" die natuurlijk hun bevindingen staven..

Zal straks de link posten, als je tijd hebt kun je die misschien even doorspitten.. Ben zelf bezig met lezen nu.

Edit: [Link niet meer beschikbaar] Dit is de calculator, als je naar beneden scrollt zie je spoilers en dan zie je show sources..

Hmmmm, het klopt idd dat er op elke site een andere halfwaardetijd staat en idd waar je injecteert e.d.

Wil toch nog wat meningen horen, want op die calculator website staan er een stuk of 5 van die "wetenschappelijke rapporten" die natuurlijk hun bevindingen staven..

Zal straks de link posten, als je tijd hebt kun je die misschien even doorspitten.. Ben zelf bezig met lezen nu.

Edit: [Link niet meer beschikbaar] Dit is de calculator, als je naar beneden scrollt zie je spoilers en dan zie je show sources..
Ik heb ze allemaal bekeken: de meeste zijn niet gratis te lezen, en degene die ik wel kan lezen vermelden niets over de halfwaardetijd. De bron die ik gaf heeft trouwens dezelfde auteur als de eerste bron die befit4free aanhaalt.

Terug
Naar boven