AndroidHealthClinic

hallo ben nieuw

MyLatinBody

Novice
Waardering
0
Hallo iedereen
ik ben Elisa , ik woon in Belgie
ik heb een tijdje heel veel gefitnest maar ben daar nu mee gestopt door mijn studies ik zou er heel graag mee opnieuw mee beginnen en heb deze forum via google ontdekt terwijl ik wat motivatie aan het zoeken was. Tips enzo zijn zeer welkom! Vele groetjes

welkom en veel plezier.

Welkom!! En voortaan mag je een normale lettertype gebruiken:D

welkom en succes!

welkom, en succes werder met je doelen ;)

welkom en succes

Welkom en veel succes met het behalen van je doelen. Veel plezier

Hey meid!;)

Een goede stimulans is een vriend(in) vinden die +/- hetzelfde doel wil bereiken als dat van u! Als ge elkaar dan motiveert,dan kunt ge terug beginnen fitnessen en zal het fitnessen ook tof zijn,want ge zijt ni alleen. Beetje lachen,beetje bijpraten enz enz... Altijd leuk! Dus ipv op café ene te gaan drinken met uw vriend(in)(en),gaat ge naar de fitness.

Al bij al moet ge gewoon beginnen! Zelfs al komt er niemand mee met u. Ge zult ooit wel iemand vinden dat mee met u wil doen. Stel u open en wie weet,ziet ge op de fitness zelf wel iemand dat u ligt (en omgekeerd) en kunt ge met die persoon beginnen afspreken,hé. Als dat een vlot iemand is,kunt ge der zeker van zijn,dat die nog wel mensen kent in't fitnesscenter en dan zijt ge binnen,hé. (enfin,qua motivatie om te gaan fitnessen,toch)

Groetjes!

jij ziet er toch al goed uit?;)

Wekom en succes.

Terug
Naar boven