Fitness Seller

Happy Slapping..

Ano_1982_9

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
74
Lengte
1m79
Massa
112kg
Net op sbs6 gezien dat dit de nieuwe rage is. Komt uit Engeland maar wordt nu ook al gedaan door tieners in Nederland.

willekeurige mensen/voorbijgangers op hun gezicht slaan (soms ook met een voorwerp) en dat vastleggen met een mobiele telefoon!

vinden ze leuk, de tieners van nu..

Van mij mogen ze deze mensen per direct executeren, :shoot: of op de brandstapel gooien! Wat vinden jullie ervan??

Kwestie van tijd voordat het hier ook regelmatig gebeurt. Tja en wat moet je ervan vinden? Nekschot natuurlijk

Lekker slim van die kids, hun gezichten zullen goed te zien zijn op die filmpjes!
Of het hier een rage gaat worden betwijfel ik, het is namelijk leuker om een omaatje onderuit te meppen en haar AOWtje afhandig te maken en dat zelfs zonder het te filmen.

Enige wat ik zou zeggen als het mij zou gebeuren,ga alvast maar rennen ik kom er zo aan! :mad:

I say: let them try :mad:

Mensen reageren raar als ze onverwachts een volle vuist op hun muil krijgen geramt, denk maar niet dat je bruce lee bent, een tik op je neus en je oogjes beginnen te tranen, een tik op je kin en je gaat out, van stoer doen is er dan geen sprake meer.

Natuurlijk kun je achteraf wel gaan liggen rond rijden met een paar kameraden (liefst in een pickup, gewapend met base ball knuppels en zo) en een beetje rond zoeken, wie weet vind je die (vuile beledigende woordjes die kunnen resulteren tot strafpunten) wel :shoot:

dadelijk tussen volwassen criminelen zetten in de gevangenis zullen ze wel weten .

Één keer...

Als ik je tegen kom heb je prijs :D

er is nu ook een zaak omtrent happyslapping waarbij een paar gasten een kale vrouw in elkaar slaan en opnemen, maar die vrouw had dus kanker en ze hielden pas op met slaan toen ze riep dat ze kanker had.......

afschieten die lui dus!

make my day... :evil2:

kom maar op....ik denk dat ik helemaal gek wordt als ik die mannetjes te pakken krijg, echt helemaal gek.

Laat ze maar komen het zal de goden wel weer verzoeken zijn en het zal dus niet gebeuren!
Maar ik ben benieuwd dan hebben die gastjes een kop van jut ik zal dan ook zorgen dat ze eruit zien als een kermis attractie!
Moet toch niet gekker worden hé!

Met de platte hand in mijn gezicht is een mooie hoek op die van hun!

Zal een leuk filmpje worden als ze het lef in hun donder hebben om mij te slaan. Dat komt minimaal in het nieuws :mad:

Ik zal ervoor zorgen dat zo iemand nooit meer slaat, laat staan iets kan vastpakken.

• Topic Starter Topic Starter
Oke jongens, de kans dat ze een van ons forumleden pakken zal wel klein zijn :D , maar wat doen jullie als jullie het zien gebeuren bij anderen??

Bijv. een oud vrouwtje of een leuk grietje die ze opeens voor hun kop slaan??

Je kunt nooit met 100% zeggen wat je zou doen, maar denk dat ik behoorlijk door het lint zou kunnen gaan! :splat:

In de WWE hebben ze een leuke move genaamd clothesline from hell!
Die gaat als volgt met gestrekte arm maai je op adamsappel hoogte diegene tegen zijn strot!
Werkt vast wel effectief ;)

Ik hoop dat ik ze voorbij dood sla, maar als 't er op aankomt weet ik niet of ik door de schrik wel durf/kan handelen. Maar het liefst zou ik ze afmaken :D

Als ik met ze klaar ben kunnen ze alleen nog maar rectaal foto's maken :D en eten ze de eerste tijd via een rietje

Terug
Naar boven