XXL Nutrition

Happy Slapping..

Iedereen zegt wel; Ik hoop dat ze dat bij mij doen, of; Ik hoop dat ik dat zie, want dan. En als ik eerlijk ben hoop ik dat ook. (maar het kwaad is dan toch al geschied?)
Maar heeft iemand er al eens bij nagedacht hoe het zover komt dat die gastjes dit soort dingen gaan doen? Moet daar het probleem niet aangepakt worden? Ik bedoel ligt het aan de opvoeding of wat....?
Ik wil niet als een ouwe zak klinken, en ik was ook geen lieverdje, maar zomaar mensen voor hun kop slaan? Daar zou ik niet eens op gekomen zijn.
Een flink portie klappen leert t ze wel af (of niet), maar is voorkomen niet beter dan genezen?

Laatst bewerkt:
nou...kvin t ee nvrij lastige kwestie mannen!
tuurlijk schop ik ze helemaal de touw t*fus in maar als dan een aangifte doen...je weet t wel weer dan komt ons oh zo prachtige recht in aktie! en zijn we zelf de lul!

maar flik het bij mij en ik laat je een kuil van 4 meter diep graven vervolgens trap k diegene dr in pis over m heen en daarna beetje benzine dr bij en aansteken die zooi! :cool:

RubenSossa zei:
Oke jongens, de kans dat ze een van ons forumleden pakken zal wel klein zijn :D , maar wat doen jullie als jullie het zien gebeuren bij anderen??

Bijv. een oud vrouwtje of een leuk grietje die ze opeens voor hun kop slaan??

Je kunt nooit met 100% zeggen wat je zou doen, maar denk dat ik behoorlijk door het lint zou kunnen gaan! :splat:

Als ik zie dat ze dit bij een oud vrouwtje doen zal ik mij er zeker mee bemoeien.
Krijg ik zelf dan een paar klappen bezorg ik er een of twee een enkele reis naar de hemel.

Overigens een tijdje geleden is er zoiets in Alkmaar ook al gebeurd, een stel van die debielen staken s"avonds op straat gewoon mensen neer met een mes, ze zijn overigens wel gepakt..

En net wat je zegt ze pakken geen bodybuilders.
Groet:
Willem 2

Slap happy is veel leuker om te doen :D

als ze het ooit bij mij riskeren, of ik zie het gebeuren...I break faces!!

heb het één keer gezien op de Meir in Antwerpen. 4 marokkanen (duh!) komen aangelopen en één slaat een meisje vol in haar gezicht! het kind gaat tegen de grond met een gebroken neus en oogkas. die bruine apen maar lachen. op die moment stapt er een kerel uit een telefoonkotje vlakbij waar het meisje ligt. die gast trekt dat meisje recht en laat haar bij zijn vrouw wa bekomen. die aapjes keren zich nu tegen die gast en proberen hetzelfde...was dat effe een misrekening!!! 4 ecto apen van maximum 17 jaar tegen wat later bleek een leraar freefight... 2 van de 4 hebben de klappen van hun leven gekregen en de andere 2 zijn gaan lopen maar werden 100m verder tegengehouden door een agent.

Stixxx zei:

heb het één keer gezien op de Meir in Antwerpen. 4 marokkanen (duh!) komen aangelopen en één slaat een meisje vol in haar gezicht! het kind gaat tegen de grond met een gebroken neus en oogkas. die bruine apen maar lachen. op die moment stapt er een kerel uit een telefoonkotje vlakbij waar het meisje ligt. die gast trekt dat meisje recht en laat haar bij zijn vrouw wa bekomen. die aapjes keren zich nu tegen die gast en proberen hetzelfde...was dat effe een misrekening!!! 4 ecto apen van maximum 17 jaar tegen wat later bleek een leraar freefight... 2 van de 4 hebben de klappen van hun leven gekregen en de andere 2 zijn gaan lopen maar werden 100m verder tegengehouden door een agent.

dat is wat we noemen gerechtigheid. :(

Stixxx zei:

Ik houd ervan als mensen het recht in eigen hand nemen! :)

kurgan zei:
er is nu ook een zaak omtrent happyslapping waarbij een paar gasten een kale vrouw in elkaar slaan en opnemen, maar die vrouw had dus kanker en ze hielden pas op met slaan toen ze riep dat ze kanker had.......

afschieten die lui dus!

dit KAN niet waar zijn.... MY GOD, en dat zijn kerels, aaaargh.
(nou goed, het kan natuurlijk wel, maar die mensen mogen ze wel eens een voor een in mijn kamer droppen: k geloof dat ik nog ergens een boek over middeleeuwse martelpraktijken heb liggen)

AAN HUN BALLEN OP HANGEN (eerst links, mocht ie afscheuren dan rechts)

willem 2 zei:
Als ik zie dat ze dit bij een oud vrouwtje doen zal ik mij er zeker mee bemoeien.
Krijg ik zelf dan een paar klappen bezorg ik er een of twee een enkele reis naar de hemel.

Overigens een tijdje geleden is er zoiets in Alkmaar ook al gebeurd, een stel van die debielen staken s"avonds op straat gewoon mensen neer met een mes, ze zijn overigens wel gepakt..

En net wat je zegt ze pakken geen bodybuilders.
Groet:
Willem 2

Dat van Alkmaar is toch niet te vergelijken...
Dat waren zeker randdebielen.. En ik weet zeker dat 99% van die gasten die dit happyslapping (willen gaan) doen weten dat dat helemaal verkeerd is..

En minstens 50% zullen gewoon meelopers zijn..

Ik denk dat ze hiermee gewoon willen kijken wat de reactie van mensen is.. tot dat er weer eentje wordt neergeschoten of doodgemept.. dan houdt het weer snel op..

Maar aanpakken bij de kern, dat is de oplossing..
En zwaardere straffen!!!

Behappys-babe zei:
Dat van Alkmaar is toch niet te vergelijken...
Dat waren zeker randdebielen.. En ik weet zeker dat 99% van die gasten die dit happyslapping (willen gaan) doen weten dat dat helemaal verkeerd is..

En minstens 50% zullen gewoon meelopers zijn..

Ik denk dat ze hiermee gewoon willen kijken wat de reactie van mensen is.. tot dat er weer eentje wordt neergeschoten of doodgemept.. dan houdt het weer snel op..

Maar aanpakken bij de kern, dat is de oplossing..
En zwaardere straffen!!!

Laat ze maar lekker hun gang gaan!
Het zal een paar keer goed gaan en dan komen ze de verkeerde tegen!
Weer een stille optocht wegens zinloos geweld, zulke lui kapot meppen die dit doen lijkt mij ook een geval van een happy slap!
Als ik een ros zou krijgen who cares ik hoop dan wel dat die lui sterk in hun schoenen staan want de hel zal losbreken als ik ze te pakken krijg!
Line dance op hun hoofd lijkt mij wel toepasselijk.

ReyMysterio zei:
Laat ze maar lekker hun gang gaan!
Het zal een paar keer goed gaan en dan komen ze de verkeerde tegen!
Weer een stille optocht wegens zinloos geweld, zulke lui kapot meppen die dit doen lijkt mij ook een geval van een happy slap!
Als ik een ros zou krijgen who cares ik hoop dan wel dat die lui sterk in hun schoenen staan want de hel zal losbreken als ik ze te pakken krijg!
Line dance op hun hoofd lijkt mij wel toepasselijk.
met van die hakschoenen bedoel je?:D

moeten ze toch niet proberen zulke geintjes, denk dat het snel is afgelopen met de lieve vrede als ze mij of 1 van mn vrienden dat flikken:mad:

Nope met deze ze lijken zo poezelig maar je kunt er aardig mee stampen, tevens supergoeie boots voor zware 150+ squats stevig,stabiel en warm :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat lult iedereen toch, waarschijnlijk weet je niet eens waar je kijken moet als iemand je ineens uit t niets slaat. Die gastjes die dat doen zijn waarschijnlijk zo berekend als de pest en zullen voordat je er erg in hebt alweer uit t zicht verdwenen zijn.

Maar goed wel dikke losers die zoiets doen, al helemaal mocht je t lef hebben dit bij oude mensen te doen.

andrew zei:
wat lult iedereen toch, waarschijnlijk weet je niet eens waar je kijken moet als iemand je ineens uit t niets slaat. Die gastjes die dat doen zijn waarschijnlijk zo berekend als de pest en zullen voordat je er erg in hebt alweer uit t zicht verdwenen zijn.

Maar goed wel dikke losers die zoiets doen, al helemaal mocht je t lef hebben dit bij oude mensen te doen.

Als ik buiten loop ontgaat mij bijna niets!
Mijn vriendin vind dit soms niet altijd leuk en kan zich eraan ergeren!
Laat het maar gebeuren en ik maak er een leuk verhaaltje van! Ik durf te wedden dat ik het wel doorheb en erger nog voor die lui ik pak ze sowieso vroeg of laat ( ik heb een bijna fotografisch geheugen!! )

ReyMysterio zei:
Als ik buiten loop ontgaat mij bijna niets!
Mijn vriendin vind dit soms niet altijd leuk en kan zich eraan ergeren!
Laat het maar gebeuren en ik maak er een leuk verhaaltje van! Ik durf te wedden dat ik het wel doorheb en erger nog voor die lui ik pak ze sowieso vroeg of laat ( ik heb een bijna fotografisch geheugen!! )
Ik wil je nog wel zien als iemand je ineens uit het niets een vuitslag op je gezicht geeft.

Uiteraard zou ik dit ook niet zomaar laten gebeuren, maar de kans is groot dat de daders al lang gevlucht zijn voordat je ook maar auw kan zeggen of wat dan ook.

hij heeft last van hetzelfde als ik denk ik, btj psy ofzo rey?:D
als ik ergens kom ga ik op een plaats zitten waar ik alles kan zien, als ik ergens loop moet ik weten wie er in mn buurt zijn en wie problemen zouden kunnen geven, ook al is er niks aan de hand, ik keur mensen als ik ze zie:cool:

andrew zei:
Ik wil je nog wel zien als iemand je ineens uit het niets een vuitslag op je gezicht geeft.

Uiteraard zou ik dit ook niet zomaar laten gebeuren, maar de kans is groot dat de daders al lang gevlucht zijn voordat je ook maar auw kan zeggen of wat dan ook.

Ik heb 3,5 jaar kickboksen gedaan en van daaruit altijd erg aftastend geweest en ik voel meestal wel aan als er iets gaat gebeuren!
Enige kans voor hun is dat ze mij van achter moeten aanvallen zodat ik het niet zie!
En ik heb zware knallen op mn kop gehad en nog meer uitgedeeld en als zo'n iemand mij zou raken word het bij mij zwart en ga ik ff happy slappen en happy trappen

Sport2000 zei:
hij heeft last van hetzelfde als ik denk ik, btj psy ofzo rey?:D
als ik ergens kom ga ik op een plaats zitten waar ik alles kan zien, als ik ergens loop moet ik weten wie er in mn buurt zijn en wie problemen zouden kunnen geven, ook al is er niks aan de hand, ik keur mensen als ik ze zie:cool:

Tijdens een uitje van school in een laboratorium ben ik gebeten door een spin en als er iets staat te gebeuren gaat er bij mij een belletje rinkelen meer niet! :D

Rey geef je geheime identiteit niet prijs he!
je hebt net een hele nacht je onderbroek zitten kleuren. zou stom zijn he :D

Terug
Naar boven