Fitness Seller

Happy Slapping..

ReyMysterio zei:
Tijdens een uitje van school in een laboratorium ben ik gebeten door een spin en als er iets staat te gebeuren gaat er bij mij een belletje rinkelen meer niet! :D

Je zit nu dus ook met een rood-blauwe legging achter je computer?

RubenSossa zei:
Net op sbs6 gezien dat dit de nieuwe rage is. Komt uit Engeland maar wordt nu ook al gedaan door tieners in Nederland.

willekeurige mensen/voorbijgangers op hun gezicht slaan (soms ook met een voorwerp) en dat vastleggen met een mobiele telefoon!

vinden ze leuk, de tieners van nu..

Van mij mogen ze deze mensen per direct executeren, :shoot: of op de brandstapel gooien! Wat vinden jullie ervan??

Stond laatst een filmpie van in het garehanenhok, al die geslappede lui maar lachen. Nah ik zou er absoluut niet om kunnen lachen al stonden er 10 camera's bij. :mad:

Kan overigens best dat dit commentaar al gepost is, heb slechts de 1e pagina gelezen.

trieste..

Mja ik zou ze bewonderen als ze het lef hebben me in mn gezicht te slaan waarschijnlijk zou ik ze geeneens meer wat doen voor hun moed.. :cool:

Geintje ik zou ze doodmaken. :rolleyes:

En als ik ze het bij een oud vrouwtje zie doen pak ik er beurs.. :D
JK
laatst dachten 2 pakistaantjes van een jaar of 15 grappig te zijn door op mn moeder te spugen in het centrum ik ben meteen heengegaan heb ze gevonden en de rest mag je invullen. ;)

Iguana zei:
JK
laatst dachten 2 pakistaantjes van een jaar of 15 grappig te zijn door op mn moeder te spugen in het centrum ik ben meteen heengegaan heb ze gevonden en de rest mag je invullen. ;)
vul jij het maar in 8)

Iguana zei:
JK

hmm.....je heb ze vast ff lekker vanachter gepakt ;)

toch :eyebrow:

Nee ik heb ze laten vernederen door mn gestoorde coïtusslaaf :D

Hier kan ik me echt kwaad over maken, iemand meppen voor de lol en het dan stoer aan anderen laten zien. Maar twintig jaar geleden had je ook al gasten die je in de disco probeerden te provoceren om je later dan met een groepje in elkaar te meppen. Alleen toen had je nog geen internet om het te publiceren. Dus die ziekelijke neiging is op zich van alle tijden. Desondanks, mensen die dit doen moeten een torenhoge straf krijgen, dit is ziek.

MENSEN LET'S COMBINE OUR POWERS!!

Diegene van dit gehele forum die keer het slachtoffer is, gaan we helpen en het hele DBB forum zal hunten op die ****************** gasten!!

Leren we elkaar meteen een stuk beter kennen ;) :D

CitizenDildo zei:

Diegene van dit gehele forum die keer het slachtoffer is, gaan we helpen en het hele DBB forum zal hunten op die ****************** gasten!!

ben ik wel voor in :)

CitizenDildo zei:

stem ik mee in :cool:

Kool, dat zijn er al 2 :cool:

Nog meer vrijwilligers? Misschien mensen die wat militaire ervaring hebben? :D

Terug
Naar boven