ReyMysterio zei:Tijdens een uitje van school in een laboratorium ben ik gebeten door een spin en als er iets staat te gebeuren gaat er bij mij een belletje rinkelen meer niet!![]()
Je zit nu dus ook met een rood-blauwe legging achter je computer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ReyMysterio zei:Tijdens een uitje van school in een laboratorium ben ik gebeten door een spin en als er iets staat te gebeuren gaat er bij mij een belletje rinkelen meer niet!![]()
RubenSossa zei:Net op sbs6 gezien dat dit de nieuwe rage is. Komt uit Engeland maar wordt nu ook al gedaan door tieners in Nederland.
willekeurige mensen/voorbijgangers op hun gezicht slaan (soms ook met een voorwerp) en dat vastleggen met een mobiele telefoon!
vinden ze leuk, de tieners van nu..
Van mij mogen ze deze mensen per direct executeren, :shoot: of op de brandstapel gooien! Wat vinden jullie ervan??

MrJ zei:
vul jij het maar in 8)Iguana zei:En als ik ze het bij een oud vrouwtje zie doen pak ik er beurs..![]()
JK
laatst dachten 2 pakistaantjes van een jaar of 15 grappig te zijn door op mn moeder te spugen in het centrum ik ben meteen heengegaan heb ze gevonden en de rest mag je invullen.![]()
Iguana zei:En als ik ze het bij een oud vrouwtje zie doen pak ik er beurs..![]()
JK
laatst dachten 2 pakistaantjes van een jaar of 15 grappig te zijn door op mn moeder te spugen in het centrum ik ben meteen heengegaan heb ze gevonden en de rest mag je invullen.![]()

Jopie zei:Nope,
voer slaphappy maar eens in, in een p2p programmatje ofzo

CitizenDildo zei:MENSEN LET'S COMBINE OUR POWERS!!
Diegene van dit gehele forum die keer het slachtoffer is, gaan we helpen en het hele DBB forum zal hunten op die ****************** gasten!!
Leren we elkaar meteen een stuk beter kennen![]()
![]()

CitizenDildo zei:MENSEN LET'S COMBINE OUR POWERS!!
Diegene van dit gehele forum die keer het slachtoffer is, gaan we helpen en het hele DBB forum zal hunten op die ****************** gasten!!
Leren we elkaar meteen een stuk beter kennen![]()
![]()