MuscleMeat

Hard-core bodybuilding gyms in Vlaanderen en Brussel

Is bocagym alweer dicht dan? Wat een tegenvaller zeg. Was van plan om morgen na mijn laatste examen (eindelijk) langs te gaan. Het wordt ook niet overgenomen ofzo? Andere suggesties voor Leuven zijn welkom!

hard core gym

omgeving diest

paris gym

loksbergen:cool:

Is bocagym alweer dicht dan? Wat een tegenvaller zeg. Was van plan om morgen na mijn laatste examen (eindelijk) langs te gaan. Het wordt ook niet overgenomen ofzo? Andere suggesties voor Leuven zijn welkom!

geen idee wat er mee gedaan wordt

in Heverlee is er naart schijnt een goeie in de buurt van dat pleintje met een klein skatepark

Toen ik (enkele jaren geleden) in Leuven 'studeerde', was er sprake van een hardcore gym te openen in de buurt van klimzaal hungaria. Weet er iemand of het zover gekomen is? Ben wel benieuwd. Klimzaal en gym in dezelfde buurt; ik zou het alvast leuk gevonden hebben.
OT: De powerzaal van Hogeschool Gent is wel 'hardcore' te noemen. Sint-Denijslaan 251. Weliswaar enkel toegankelijk voor studenten van de hogeschool. Geen cardio,enkel enkele toestellen, en vrije gewichten. voorlopig ook geen dumbbells. prijs: gratis

spartacus gym in st amandsberg is trouwens redelijk hardcoe

haha

neen nog niet geweest, moest eerst via google uitzoeken waar loksbergen lag :p

bodybuildwedstrijden?

ja zeker

heeft verschillende top atleten onder zijn hoede

ga maar es kijken en oordeel zelf

zaterdags train ik daar ook

door de week train ik thuis in spalbeek waar ik woon

zeer goede begeleiding en toestellen

see for your self:D:D:D:D

Fitness Center Heverlee is de dikste crap die er bestaat en ik kan iedereen ten stelligste afraden daar ooit te trainen!
het was die toch :o
maar ik baseerde mij op deze foto's
foto08.jpg

foto14.jpg

zag er op eerste zicht nog niet te slecht uit ???

Idd, lijkt me wel leuk. Powerrack, veel open ruimte om te deadliften en powercleanen, wat benches. Wat wil een mens nog meer?

Terug
Naar boven