gallius
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
ziet er anders vrij hardcore uit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omgeving diest? is toch wel een stukje van diest hoor

Is bocagym alweer dicht dan? Wat een tegenvaller zeg. Was van plan om morgen na mijn laatste examen (eindelijk) langs te gaan. Het wordt ook niet overgenomen ofzo? Andere suggesties voor Leuven zijn welkom!
Is bocagym alweer dicht dan? Wat een tegenvaller zeg. Was van plan om morgen na mijn laatste examen (eindelijk) langs te gaan. Het wordt ook niet overgenomen ofzo? Andere suggesties voor Leuven zijn welkom!
omgeving diest? is toch wel een stukje van diest hoor![]()

neen nog niet geweest, moest eerst via google uitzoeken waar loksbergen lagben je er al geweest dan
zeer aan te raden voor heavy duty
doen ook wedstrijden mee daar

in Heverlee is er naart schijnt een goeie in de buurt van dat pleintje met een klein skatepark
neen nog niet geweest, moest eerst via google uitzoeken waar loksbergen lag
bodybuildwedstrijden?

fitness center heverlee? Weet wel niet of dat dicht bij skatepark oid ligt
het was die tochFitness Center Heverlee is de dikste crap die er bestaat en ik kan iedereen ten stelligste afraden daar ooit te trainen!

Idd, lijkt me wel leuk. Powerrack, veel open ruimte om te deadliften en powercleanen, wat benches. Wat wil een mens nog meer?

Paris gym is inderdaad lekker hardcore om te trainen, wel niet veel plek voor deadlift/squat maar eigenaar is zalige vent![]()