AndroidHealthClinic

Hardcore Gym: Iron House Co. Utrecht

Bezoekers in dit topic

Lol @ max deadlift banaan
 
Top crossfitters zijn moeilijk sterk en staan er beter bij dan 90% van dbb. Buiten om al die fail compilations is het een best toffe sport om te zien hoor.
Eens. En zeker de crossfitchicks zijn prima om naar te kijken.
 
2ebsg13.png
godver hoedie :roflol:
 
Iron House had de eerste 2 weken open gym. Ben er meerdere malen geweest.
Het is zeker geen crossfit box. De gym is gericht op alle soorten krachttraining: powerlifting, bodybuilding, strongman, olympic weightlifting, crossfit enz. Het is nog niet af en er moet nog veel binnenkomen, maar ze zijn begonnen met de cages, bankjes en losse gewichten, zodat de basis voor een goede training er al is. Ik kan nu alle nieuwe foto's gaan kopiëren en plakken maar beter kijken jullie zelf gewoon op de fb pagina:
https://www.facebook.com/ironhouseco/?fref=ts

Er wordt een hoge kwaliteitsstandaard gehanteerd en het kwaliteitsverschil voel je echt t.o.v. goedkopere gym materialen in andere gyms. De dumbells zijn van Rogue en gaan tot 60kg. In de toekomst zal het verhoogd kunnen worden als daar veel vraag daar is.

Super veel bars, van Rogue. Veel iron cast plates en bumper plates, ook van Rogue. Zelfs de bankjes, resistance bands en foam rollers zijn van Rogue.

In totaal 10 plekken waar kunt squatten, 8 aan de grote cage en 2 aparte power cages met band attachment stukken. Je kan er nog bankjes onder schuiven, dan heb je meerdere plekken voor bankdrukken.

Safety squat bar, multi grip bar, glute ham raise, reverse hyper, allemaal van Rogue.

Farmer carries. Atlas stones tot ong. 90kg + een grotere/zwaardere die ze recentelijk hebben gemaakt. 2 verschillende log press bars. earthquake bar (met kettle bells). 2 prawlers. 2 deadlift platforms.

Cables, lat pulldown e.d. zijn ook recentelijk binnengekomen, van Hammer Strength. Ze moeten nog een hoop binnenkrijgen. Wat de medewerkers mij vertelden, voor zo ver ik het heb kunnen onthouden: 2 flat bench press stations, 2 incline bench press stations, een competition grade bench press station, diagonal leg press, leg extension, leg curl enz. enz. En nog meer strongman stuff, grote banden, strongman harness enz.

De sfeer is verder top! De eigenaren/medewerkers trainen zelf ook en zijn gezellig in omgang. Je mag krijt gebruiken en evt. je gewicht laten vallen. Verder gewoon respectvol zijn naar elkaar en je gewichten opruimen na gebruik.

Bij deze dus mijn recensie so far..
Mijn goedkopere gym abonnement is net stopgezet en binnenkort stap ik over. Moet wel iets meer betalen en langer fietsen, maar ik heb het er zeker voor over. :thumbup:
 
Was je er gisteravond, of ben je er van de week weer?

Sinds gisteravond ingeschreven bij Ironhouse.
 
Wanneer de dbb meet hier organiseren?
 
hnnng


Kijk maar vast uit naar die ecto die de hele training op zn telefoon zit

Volgens mij ben jij dan in elke gym wel te vinden :rolleyes:

Ik ben de kerel in de tanktop, met een bril en een grote krulsnor (no joke).
 
Wanneer de dbb meet hier organiseren?

zijn er mensen in om 5 november te trainen? Was van plan samen met Hero07 te gaan rond uurtje of 12:00 - 13:00.
Soort van mini meet van maken, en daarna ergens wat vreten.
 
zijn er mensen in om 5 november te trainen? Was van plan samen met Hero07 te gaan rond uurtje of 12:00 - 13:00.
Soort van mini meet van maken, en daarna ergens wat vreten.
Gaan met een flink groepje aanstaande zaterdag trainen en eten hier.
 
Vanavond eens voor het eerst hier kijken!

zijn er mensen in om 5 november te trainen? Was van plan samen met Hero07 te gaan rond uurtje of 12:00 - 13:00.
Soort van mini meet van maken, en daarna ergens wat vreten.
Ik kan dan niet, verjaardag van m'n vriendin :grumble:
 
Wat een gezeik over prijzen...mijn eerst fitness waar ik binnen stapte 20jr terug was 80 gulden+ per maand. Dus er is niet veel verandert ;)
 
Back
Naar boven