- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waar ik vroeger sporte, Mega Fitness Delft was het ook prima. Abbo kost 20 euro per maand. Staat nu ook zon heel crossfit rack als bij Ironhouse, hoop cardio en machines ook. Iets wat Ironhouse bijvoorbeeld niet heeft.
Typisch hollands om te zeuren over "te dure" prijzen pratende over tientjes per maand...35-40 euro is wat? Misschien 1-2% van je totale maandelijkse uitgaven.
Ik denk dat als je echt efficient op je geld wil letten er betere manieren zijn.
Zou het niet redelijker zijn om een volledige vergelijking te doen ipv selectief één of twee punten te benoemen?
Het is trouwens 22,50 plus inschrijfgeld, plus entreegeld
http://www.megafitness.nl/tarieven
Zeker machines vind ik zelf ook wel fijn om te hebben voor assistance oefeningen of heel specifieke dingen. Ik ga zeker niet zeggen dat Ironhouse een slechte gym is maar niet perfect.4000 euro maandelijkse uitgaven, T-shirts van 150 euro per stuk, waar gaat dat naartoe met DBBAh ja 3500-4000 euro maandelijkse uitgaven, jij wat?

Ah ja 3500-4000 euro maandelijkse uitgaven, jij wat?
20 euro bij 2 jaar abbo. En inschrijf geld had ik volgens mij niet met een nieuw jaars actie oid.
Ik bedoel maar te zeggen dat Ironhouse ook niet perfect isZeker machines vind ik zelf ook wel fijn om te hebben voor assistance oefeningen of heel specifieke dingen. Ik ga zeker niet zeggen dat Ironhouse een slechte gym is maar niet perfect.
Is gewoon een hoop geld dat je jaarlijks moet aftikken, inb4 paar biertjes ook. Ik drink niet 
Bij ironhouse zit je ook vast aan jaar abbo anders is het een stuk duurder. Delft is ook gewoon randstad dus ik zie niet hoe dat een significant verschil maakt is maar net waar je woont.
Haalde het meer als voorbeeld aan dat een goede gym met voldoende racks, barbells, benches, machines niet per se extreem duur hoeft te zijn.
waar zeg ik dat ik het te duur vind? Ik zeg dat ik het duur vind, iets anders dan te duurIs gewoon een hoop geld dat je jaarlijks moet aftikken, inb4 paar biertjes ook. Ik drink niet
![]()

Wat dacht je van het verschil in populairiteit qua wonen per regio? Delft en de directe omgeving heeft een aanzienlijk lagere huizenprijzen dan regio Utrecht:
http://huizenprijzen.prijsverloop.nl/gemiddelden nederland/
Duur te duur, tomato tomatto. Je statement was gebaseerd op een verkeerde beredenering en kromme vergelijkingen. Dat jij het voor jouw persoonlijke situatie veel geld vindt, dat staat er los van. Maar goed dat je ondanks de zware aanslag op je budget het toch overweegt![]()

Je vergelijkingen waren nog krommer dan een rug bij RPB die een opwarm deadlift aan het doen is.

Mijn stelling is zeker niet gebaseerd op verkeerde beredenigen en vergelijken? Het enige wat jij zegt is, nee je hebt ongelijk.
en zelf overschat je het modale inkomen bijvoorbeeld met 2x en zegt dan dat marges zijn?
Correctie35 voor healt cenrer in Friesland hier. 40 kg dumbells paar gare apparaten en jaren moeten zeuren om een squatrack![]()
Wij zijn nu bezig met een nieuw pand en ik kan je vertellen dat voor dezelfde m2 die wij zoeken ,maar in verschillende delen van Rotterdam ,er prijsverschillen zijn van 1000 tot 4000 euro meer per maand. (zelfde type gebouw /rond hetzelfde bouwjaar.)
De berekening van G-men is een hele voorzichtige en er zitten nog een lading aan extra kosten bij zoals bv buma / verzekeringen / kassa systemen.
En met bv openingstijden van 09:00 / 22:00 heb je al snel 2 a 3 man personeel nodig.