- Waardering
- 2
Ah. Mij te ver.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Son en breugel, daar heb je ****ing 4 healthcenters en verder niks. Je bent me enige redding
Jij bent 17, Waar The **** wil je dat van gaan betalen?
. Nah, mijn ouders en wat andere familie leden willen graag helpen + ik heb zelf redelijk wat vermogen opgebouwd. En sowieso een lening afsluiten. eindhoven! weinig tot geen concurrentie!
of in Best, dat ligt er langs, dan pak je al de dorpen erom heen mee en de steden.

Daar moet toch een flinke boeren schuur te vinden zijn?
Dat lijkt me gaaf, flink beesten met die halters en tussen de sets door een beetje de koeien aangapen. Mooooh!![]()
Koeien voor de melk!Hardcore sportschool omdat het je tof lijkt is 1, maar om het winstgevend te maken is een 2e. Kan me niet voorstellen dat het rendabel is want de 2 grootste doelgroepen, huisvrouwtjes en beachboys zullen zich daar toch al niet op hun gemak voelen. Stel, in een gunstig geval dat je 150 die-hard kerels hebt in je gym, daar kan je lang niet van leven hoor. De kleine sportschool waar ik zit heeft al meer dan 2500(dacht richting de 3000) leden, waarvan ook wel veel slapend, maar dat maakt niet uit. En dat terwijl er nog 2 andere sportscholen in een straal van 500 meter van mijn gym zitten....
Zou er nog maar eens goed over nadenken kerel.

.