AndroidHealthClinic

hasj of wiet invloed op spieren?

ik blow 10 joints per dag en groei nog steeds

koetje zei:
idd ik weet het van de chemicalien . en die zijn zo gevaarlijk dat 15min contact met het product onherstelbare longschade oplevert .

ze kweken ook voor een superplant te maken dus ....

jullie weten er veel van af hoor ik :rolleyes:

raar dat benchmarc hier nog niet heeft gepost:)

Wiet is goed voor je spieren. Ze raken er ontspannen van en daardoor groeien ze beter.

benchMarc zei:
Wiet is goed voor je spieren. Ze raken er ontspannen van en daardoor groeien ze beter.

Ik meen dat ik ooit eens ergens heb gelezen dat THC chemisch gezien sterk op oestrogeen of estradiol lijkt.

Can you imagine?

Bitchtits van de wiet!! :D

Leviathan zei:
Ik meen dat ik ooit eens ergens heb gelezen dat THC chemisch gezien sterk op oestrogeen of estradiol lijkt.

Can you imagine?

Vandaar dus die lichte gyno :twitch:

Leviathan zei:

Can you imagine?

Dan had ik inmiddels al de tepels van die gast uit die reclame moeten hebben.

Ik rook bij tijd en wijlen lekker een fijne ketser. (vroeger wat meer tijd dan wijlen :D)
Toch leuke gains kunnen maken. En ja, wellicht dat het grotere gains waren geweest als ik het niet had gedaan, maar ik ben tevreden.
Ook als gebruiker zal ik niet zeggen dat er veel schadelijke bijwerkingen aan het roken van cannabis zit (en idd is gekomen met de opkomst van de nederlandse wiet). Buitenteelt rules ook om die reden wel. Maar die schadelijke gevolgen zitten aan zoveel aspecten van het hedendaagse leven :D
Als je 100% procent voor een sport gaat, kost het je veel, ook je jointje, maar dat is imo nog je minste zorg dan.

benchMarc zei:

Tenzij je begint te flippen waardoor je allerlei wazige bewegingen begint uit te voeren waardoor je verkrampt :p .

Je moet natuurlijk niet stoned gaan trainen.

Van wiet krijg je binnenkant borst.

Geldt dat ook voor speed D.? Want ik ben bang dat Corleone binnenkort anders met grotere en dichtere pecs rondloopt dan mij.

van die shit kun je tog een vreetkick krijgen? moet je gewoon zorgen dat je kip met rijst klaar hebt staan:shake:

Ik rook elke zaterdag een jointje en bemerk geen verschil:)

Zijn die verhalen met chemicalien en wiet nou echt waar?? Of is dit net zo'n verhaal als: ghb is eigenlijk een olifanten verdover enz enz

Terug
Naar boven