MuscleMeat

hasj of wiet invloed op spieren?

in weed zit asbest , want ze worden gekweekt in een soort rotsblokjes aangezien bergen zand zou opvallen voor menig dealer/kweker en zand ook niet vruchtbaar blijft . er word zelfs gevaarlijk gif op weed gespoten zodat het beter groeit en ook haarlak zodat het langer goed blijft

in hasj zit , behanglijm , motorolie , vermalen autobanden

nu jij ?

moet toch even reageren hier op :
rotsblokjes : je bedoelt steenwol en dat is geen spul waarmee je de muren isoleerd dus daar zit geen asbest in want tomaten in een kas worden er ook op verbouwd. 280px-Tomato_P5260299b.jpg - 114090
Gif : gif omdat het beter groeit kan wel dan heb je het over hormonen net zoiets als wij hier AAS noemen maar dan voor planten. als je dat rookt kan er donkere rook uit komen tot gitzwart.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Haarlak : klopt er zijn shops die dat eroverheen spuiten, maar je moet dat ook gewoon een betere shop zoeken.

en hasj ja het meeste komt uit marokko en daar kan nog wel eens wat tussen zitten:D

in weed zit asbest , want ze worden gekweekt in een soort rotsblokjes aangezien bergen zand zou opvallen voor menig dealer/kweker en zand ook niet vruchtbaar blijft . er word zelfs gevaarlijk gif op weed gespoten zodat het beter groeit en ook haarlak zodat het langer goed blijft

in hasj zit , behanglijm , motorolie , vermalen autobanden

nu jij ?

hoe kom je daarbij?dat er in hasj die dingen zitten??

ik rook in t weekend wel s een joitje om te relaxen,doet echt goed,maar ik doe geen drank en rook niet

paddo's is veel lekkerder. en lsd schijnt nog lekkerder te zijn. blowen is te verslavend en zwaar k*t. vind ik dan.

Oud topic :D

Paf je lijp maar hou je wel aan je voeding en je blijft gewoon knallen hoor...

Paddo's is lekkerder? Paddo's en lsd is 10x anders dan wiet.. En ja wiet verslavend, vind alcohol ook verslavend... Als iets lekker is is het verslavend. Is maar net hoe goed je jezelf in de hand kan houden.

wrom jointjes roken man, is slecht voor je.... niets doen wat ik ook niet zou doen!

wrom jointjes roken man, is slecht voor je.... niets doen wat ik ook niet zou doen!

Vertel het ze!

Volgens mij maakt het echt geen zak meer uit, zolang je maar niet voor je training rookt. Misschien dat je conditie wat minder wordt na een tijdje.

Bij het roken van wiet wordt m'n borstkas huge, is het uitgewerkt lijkt het wel alsof er wat ruimte zit onder m'n tepels. Als je hoog bent in BF en dag in dag uit zwaar smoked, kun je optisch wel eens gyno krijgen. Al ben ik wel zeker dat het wegtrekt als je vaak douched, huid schoonhoud en stopt lange tijd.

Jah allemaal geen verstand van stuff zie ik al

Een beetje laat maar ik moest hier ff op reageren!

Wiet & Hasj is helend mits je weet wat je rookt.
Skunk= old school maar 3 jaar dit roken en je hebt alzheimer
White Widow= kwaliteit mits je goede teelt hebt (17.5% THC Bio teelt)

Laat ik maar niet op de details ingaan, want dan ben ik nog een tijdje bezig.

Ik heb mijn research gedaan, voordat ik ermee begon en ben nu meer dan 10 jaar dagelijkse blower.
Ik heb geen alzheimer ben juist meer ontwikkeld, heb een baan als IT Consultant en dat terwijl ik tussen de 30 - 60gram per week rook.

Wiet breekt geen spieren af (chemische stoffen erin wel)
Hasj zijn de cristallen van de wiet toppen en is inderdaad sterker en als je je spieren niet in vorm houd, breekt dit ze inderdaad af.
Dit komt doordat hasj (kwaliteit tenminste) je spieren aanspand en wiet ontspand het juist weer.

Ik rook alleen kwaliteit en dit is tegenwoordig lastig te krijgen.

Wat betreft de lompe opmerking dat hasj slechter is omdat dit vermalen autobanden ect. betreft....
Verdiep je eerst ergens in voordat je met dit soort onzin komt!

HASJ= wiet cristallen, dit wordt gemaakt door wiet toppen door een zeef te halen en daarna, dit samen te persen.... 20min. in de oven... Je hebt hasj.

Wat ik al eerder zei...

Ik heb geen zin, doordat personen te lui zijn om zelf wat research te doen, alles hier uit te leggen.

BIEFSTUK!!! Dit is medisch bewezen dat dit de spieren afbreekt door de zuren die in het biefdtuk zitten. (toch eten jullie dit maar al te graag).

Ik ben een "stoner" die de leeraren les moest geven en ik ben niet van plan om dit hier ook te doen!
Ik wou alleen op deze zielige topic reageren toen ik er toevallig op kwam via google.

Cannabis wordt niets voor niets gebruikt voor de volgende ziektes:
Kanker, MS, Alzheimer, Parkison, octrose, ect.

Success met het vinden van kwaliteit want als ik jullie posts zo lees, zie ik dat jullie niet weten hoe je goede shit kan herkennen!

wel ik kom net terug van maastricht :D
is wel waar wat hierboven staat maar het maakt me toch te loom om het normale gewicht te pakken :-)
maar van tijd tot tijd moet dat wel eens kunnen ...

:roflol: wat een malloot.

Jwtz :D

It's all true.

Van wiet krijg je binnenkant borst. En zonder tabak een lekker pomp en een dikke harde derde been.

Wiet doet de testospiegel dalen en weer terug stijgen naar z'n oude niveau en dat betekend dus een stijgerende bezem. Lekker glijden en rijden dus.

Nog wat Iraanse Opium erbij en mijn Vrijdag nacht kan niet meer stuk. Sta als stijf van de Efi, dit wordt ****ing kermis!

Ik doe maar een condoom om denk ik, die 16 eieren van vanmiddag wil ik niet tegen het plafon hebben.

volgens mij kan het op zich nie zoveel kwaad, maar het verraadt wel dat je geen al te hoge ambities hebt in de sport (wat meer dan waarschijnlijk ook niet je bedoeling is). ik weet nog uit een interview met Jay in de Flex dat hij zei dat hij echt heel strikt was op zijn schema, van jongsaf aan. hij liet een chocolaatje liggen, niet omdat het kwaad kon, maar omdat het gewoon mentaal aangaf hoe hard hij gefocust was.

Terug
Naar boven