AndroidHealthClinic

hasj of wiet invloed op spieren?

Ik vraag me af hoe de kwaliteit wordt gecontroleerd? Als dat niet het geval is, lijkt het me allemaal wel waarschijnlijk. Die turken weten niks van planten en doen alles om maar wat geld te verdienen.

In_Progress zei:
Zijn die verhalen met chemicalien en wiet nou echt waar?? Of is dit net zo'n verhaal als: ghb is eigenlijk een olifanten verdover enz enz

ja, ze gooien soort spul in de grond wat chemisch
en GHB is vroeger gebruikt als narcose inplaats van wat ze nu gebruiken,
alleen omdat het moeilijk te doseren is (bij iedereen anders) werden
mensen wakker tijdens de operatie etc.

Goed topic. Sticky!

Heb jij iets tegen dat Topic Santino???

koetje zei:
in weed zit asbest , want ze worden gekweekt in een soort rotsblokjes aangezien bergen zand zou opvallen voor menig dealer/kweker en zand ook niet vruchtbaar blijft . er word zelfs gevaarlijk gif op weed gespoten zodat het beter groeit en ook haarlak zodat het langer goed blijft

in hasj zit , behanglijm , motorolie , vermalen autobanden

nu jij ?

??? Je bedoelt mapito? dat wordt van matrassen gemaakt... Behanglijm , motorolie , en vermalen autobanden in hasj? Wat ze wel soms doen is hasjblokken invetten, wordt de hasj donkerder van. Dus lijkt het meer van goede kwaliteit.

Wat alleen jammer is dat sommigen veel bestrijdingsmiddelen gebruiken tegen ongedierte. Spint etc... Verdere middelen om de planten te laten groeien valt het allemaal wel mee. Pk 13/14, flores A&B van die shit. Niks schadelijks aan wordt ook gewoon in de groente/fruit teelt gebruikt.

Vman zei:
??? Je bedoelt mapito? dat wordt van matrassen gemaakt... Behanglijm , motorolie , en vermalen autobanden in hasj? Wat ze wel soms doen is hasjblokken invetten, wordt de hasj donkerder van. Dus lijkt het meer van goede kwaliteit.

Wat alleen jammer is dat sommigen veel bestrijdingsmiddelen gebruiken tegen ongedierte. Spint etc... Verdere middelen om de planten te laten groeien valt het allemaal wel mee. Pk 13/14, flores A&B van die shit. Niks schadelijks aan wordt ook gewoon in de groente/fruit teelt gebruikt.

Eindelijk iemand die wél weet hoe het zit.

Ik heb weer een hoop bullshit in dit topic gelezen en als je alles nog zou geloven denk je dat weed zware harddrugs is.:rolleyes:

Er worden helemaal geen rare technieken toegepast zoals sommigen willen doen geloven....het enige wat niet echt gezond is als kwekers vlak voor de oogst nog eens met Vertimec gaan spuiten omdat er spint in de planten zit want Vertimec is schadelijk voor de gezondheid en dient max 6 weken vóór de oogst gebruikt te worden omdat het middel oplost binnen 6 weken.

Nederlandse weed is gewoon super!:D

Daro r*tard caps fijnmalen en in je cola gooien is ook gruwelijk :thumbs:
hard trippen (op hoest pillen ja)

bump :D
NOG een drugstopic :D

Darolan is vaag spul. Ik heb 10 uur lang lopen trippen, en flink ook. Ik heb een complete strip met pillen in één keer opgevreten, en een uur later was ik compleet de weg kwijt.... Het was mij allemaal iets te bizar. Niks ernstigs ofzo, maar niet voor herhaling vatbaar. Ik was met een vriend (die moest rijden en was dus nuchter) op visiste bij wat kenissen. Ik dacht de hele tijd dat de bodem onder mijn voeten golfde, en als mensen tegen mij praatte hoorde ik alleen maar walvis achtige geluiden. Oieeiwoooeeieieiiiiiiiiii OEEEEEiewiwiee oeh oeh Ie Ie IEEE I I I oeiwoeieoooooeeee iiiiiii. Dat communiceert lastig.

On-topic: ik blow al vrij lang heel veel en ik merk geen significante nadelen in mijn training . Overigens blow ik alleen na de training en nooit er voor. Dat heb ik 2 keer gedaan en die trainingen waren geen succes. :D

jah hier mag wel een sticky over komen de vraag wordt super vaak gestelt en zal ook blijven bestaan

victormor zei:
Heeft hasj of wiet invloed op je spieren of spiergroei of wat dan ook?

:haha:

Hier kan ik zo om lachen he

Doe eens een wilde gok?

Nee man is juist goed, vooral cocaine en heroine, geloof me ,een maand aan dat spul, beetje trainen en je hebt het lichaam van een griekse god.

Get real:roflol:

Lol, dat komt eigenlijk omdat ik die vraag al eens heb beantwoord. Effe zoeken en doe ik speciaal voor jou een copy & paste (idd, van blowen wordt je gemakzuchtig :D)

Pfff, het duurde even want het forum liep ondertussen 4 keer vast… :rolleyes:
Maar de aanhouder wint (dus zo gemakzuchtig ben ik toch niet), hier de complete reply, inclusief het gedeelte waar ik opschep over de afmetingen van mijn penis:

sinds mijn 14de rook ik regelmatig een joint (1 a 2 keer per week).
En sinds ongeveer mijn 20ste rook ik iedere avond 1 of 2 joints.

Voor mij persoonlijk kan ik het volgende zeggen:
- het is niet verslavend. Soms stop ik wel eens een paar maanden (waarom weet ik ook niet, gewoon plots niet zo'n in een joint). Dat kost geen enkele moeite. Gedwongen stoppen (vorig jaar bijvoorbeeld 3 weken met mn schoonouders naar Spanje geweest :rolleyes: ) gaat ook moeiteloos.
- of ik niet blow of wel blow, het maakt geen moer uit voor mijn trainingsvooruitgang. Althans, niet zodanig dat ik het kan terugzien in mijn trainingslogboek.
- wel of niet blowen heeft in ieder geval zo weinig invloed op mijn test. productie dat ik geen verschil merk in mijn coïtusleven. Zo stoned als een aap, of nuchter, mijn fiere sabel is altijd klaar voor de strijd.

ik merk persoonlijk maar 3 echte nadelen.
- als ik flink blow dan heb ik 1 tot 2 uur meer slaap nodig om uitgerust wakker te worden.
- het is slecht voor je longen.
- als ik stoned ben is mijn geheugen een gatenkaas (als ik weer nuchter ben is dat wel over!)
- het kost geld.

edit: net ff dat artikel van bodypage gelezen...
Al lange tijd wordt de typische weedgebruiker omschreven als, smalle schouders, gebrek aan spiermassa, vaag en zonder motivatie voor welke inspanning dan ook. De extreme gebruikers hebben een bleek gezicht en verdikte oogleden.
ik ben benieuwd wie dit onderzoek betaald heeft?
Maargoed, om jullie gerust te stellen, ik ben 1,95m 93kg ongeveer 8-10% bf, en mijn maat condooms moet ik bestellen omdat die in de meeste drogisterijen niet liggen, Trojan Magnum XL.Of mischien mag ik juist blij wezen dat de cannabis mijn ontwikkeling in de pubertijd heeft geremd, anders had ik misschien een lul gehad die zo groot was dat ik zou sterven bij een erectie omdat mijn vitale organen dan niet genoeg bloed krijgen.
Dani, pm me!.:D

damn Yzord moeten die verhaaltjes nu echt: nu denk ik te veel na als ik peuk op steek :)

Terug
Naar boven