Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In_Progress zei:Zijn die verhalen met chemicalien en wiet nou echt waar?? Of is dit net zo'n verhaal als: ghb is eigenlijk een olifanten verdover enz enz
WuLee zei:

koetje zei:in weed zit asbest , want ze worden gekweekt in een soort rotsblokjes aangezien bergen zand zou opvallen voor menig dealer/kweker en zand ook niet vruchtbaar blijft . er word zelfs gevaarlijk gif op weed gespoten zodat het beter groeit en ook haarlak zodat het langer goed blijft
in hasj zit , behanglijm , motorolie , vermalen autobanden
nu jij ?
Je bedoelt mapito? dat wordt van matrassen gemaakt... Behanglijm , motorolie , en vermalen autobanden in hasj? Wat ze wel soms doen is hasjblokken invetten, wordt de hasj donkerder van. Dus lijkt het meer van goede kwaliteit. Manny Ribera zei:
Vman zei:Je bedoelt mapito? dat wordt van matrassen gemaakt... Behanglijm , motorolie , en vermalen autobanden in hasj? Wat ze wel soms doen is hasjblokken invetten, wordt de hasj donkerder van. Dus lijkt het meer van goede kwaliteit.
Wat alleen jammer is dat sommigen veel bestrijdingsmiddelen gebruiken tegen ongedierte. Spint etc... Verdere middelen om de planten te laten groeien valt het allemaal wel mee. Pk 13/14, flores A&B van die shit. Niks schadelijks aan wordt ook gewoon in de groente/fruit teelt gebruikt.

victormor zei:Heeft hasj of wiet invloed op je spieren of spiergroei of wat dan ook?

Lauw zei:ik blow al vrij lang heel veel en ik merk geen significante nadelen in mijn training .

)
) gaat ook moeiteloos. 
D. zei:
Idd extra "binnenkantborst", verteerde longen, dus extra massa. Heel scherp ouwe!KaLe zei:whahahhaaIdd extra "binnenkantborst", verteerde longen, dus extra massa. Heel scherp ouwe!