XXL Nutrition

Havermout lekkerder maken

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe het nu zo:
200 ml Halfvolle melk
100gr havermout
20gr noten met rozijnen
stevia

Dan tijdje in koelkast zodat het een papje wordt, heerlijk :)

Zoals er al mee zeiden, kaneel met rozijnen. Of stukjes banaan. Speculaaskruiden is ook lekker, met of zonder rozijnen. Of cacoapoeder. Ik zag laatst dit filmpje, zou dan naar appeltaart smaken http://www.youtube.com/watch?v=_8vnouBj86Y&sns=tw
Hij heeft trouwens nog meer havermout recepten

Dit en voor variatie cacaopoeder over de vlokken strooien voor je de melk erbij doet.

Variatie is ook leuk.;)

Momenteel eet ik het met speculaaskruiden,melk ,bruine suiker en 5 eieren.
Zoals in topic.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f33/bereid-2-meer-eieren-no-time-282770/index2.html

Prestigio heeft daar een goed receptje met foto's neergeplant.
MMmmm ben wel benieuwd naar die speculaaskruiden zijn die verkrijgbaar bij de appie????

Trouwens had deze week 5kilo banaan gehaald chiquita 1kg= 1 euro was in de aanbieding:)

Ik doe meestal 100 gram havermout met banaan die snij ik in stukjes(ronde vormpjes) en doe er 500 ml melk bij en eten maar echt t*fus lekker!

cacaopoeder, kaneel, amandelen, rozijnen, whey.. noem maar op

MMmmm ben wel benieuwd naar die speculaaskruiden zijn die verkrijgbaar bij de appie????

Trouwens had deze week 5kilo banaan gehaald chiquita 1kg= 1 euro was in de aanbieding:)

Ik doe meestal 100 gram havermout met banaan die snij ik in stukjes(ronde vormpjes) en doe er 500 ml melk bij en eten maar echt t*fus lekker!

Zekers de weten:
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/134143/Verstegen+Koek+en+speculaaskruiden
000426150_002_134143_200.jpg

Heb zelf ook vaker deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik vind havermout sowieso al lekker maar je kan er ook stukjes appel bij doen.

Die speculaaskruiden straks maar even halen, klinkt erg goed!

ik eet al lang havermout, altijd met melk, nu dacht ik laat ik het een keer met water proberen. maar wat vinden jullie lekkerder? melk of water?

probeer ook eens de ultra fine oats van B%F shop, drinkt ongelooflijk goed weg met een whey shake

/reclame

Huidige ontbijt op niet trainingsdagen:

Banaan (los)

600ml Melk
150gr Havermout
60gr Whey (cookies and cream LEKKER!)
30gr Walnoten

Havermout bij de melk doen, dan 2-3 minuten in de microwave (TE warm vind ik niet lekker).
Zodra dat opgewarmd is, de whey al roerende toevoegen. Dan de walnoten (kleine stukjes).
Het zooitje in de shake beker gieten en gewoon opdrinken, wel goed kauwen natuurlijk. Zo hoef je niet te kloten om met een lepel te eten (duurt te lang).
Die walnoten maken het naast die whey ook een stukje prettiger om naar binnen te werken.

Mijn ontbijt:

100g bosvruchten (grote diepvrieszak, ff ontdooien in microgolf)
250g kwark
80g Quaker Oats

Met een lepel goed door elkaar mengen tot je een roodachtige massa krijgt, en dan binnenwerken. Heerlijk vind ik het!

had havermout met water geprobeerd, bahbah, ik hou het lekker op melk.

had havermout met water geprobeerd, bahbah, ik hou het lekker op melk.
enige wanneer ik het vervang door water is in de cut ofzo. is idd niet te pruimen, en wordt lijm-achtig, maarrr het scheelt wel 100-150 calorien op je inname, echter wordt je eiwit inname ook een stukje minder.

Wow hahahahahaha mijn junkdag begin ik altijd met havermout (met water) omdat ik dat al zooooooo lekker vind :o

die raadt k niet aan, die ik heb van verstegen smaakt meer naar nootmuskaat dan echt naar speculaas ofzo, echt yucky........
Ja, zelf mixen is vaak veel lekkerder. Of op de markt kopen, dan kan je het ruiken (geur zegt met kruiden alles) :p

80gram brinta/havermout
20gram whey
1 vitamine tablet
2000ie vitamine d
5gram creatie met 150 ml sinnas appelsap

eet al sinds me 4/5de jaar elke dag brinta ;p
die tip met speculaas kruiden ga ik eens proberen.

3 eiwitten
60gr havermout
15gr Whey
Paar Eetlepels kwark
En je hebt een lekker pannekoek

Ik doe eerst mijn havermout in de mixer, mix ik tot het bijna poeder is (omdat ik die grote stukjes goor vind :D) en dan mijn melk en whey erbij en dan nog ff mixen en dan is het net een shake, naar smaak van de whey (in mijn geval chocolatéee)

havermout :thumbs:

met sojamelk, geroerbakte ei-eiwitten, rozijnen en kaneel.. heerlijk :)

Terug
Naar boven