Sreppy
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MMmmm ben wel benieuwd naar die speculaaskruiden zijn die verkrijgbaar bij de appieDit en voor variatie cacaopoeder over de vlokken strooien voor je de melk erbij doet.
Variatie is ook leuk.
Momenteel eet ik het met speculaaskruiden,melk ,bruine suiker en 5 eieren.
Zoals in topic.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f33/bereid-2-meer-eieren-no-time-282770/index2.html
Prestigio heeft daar een goed receptje met foto's neergeplant.
?
MMmmm ben wel benieuwd naar die speculaaskruiden zijn die verkrijgbaar bij de appie?
Trouwens had deze week 5kilo banaan gehaald chiquita 1kg= 1 euro was in de aanbieding
Ik doe meestal 100 gram havermout met banaan die snij ik in stukjes(ronde vormpjes) en doe er 500 ml melk bij en eten maar echt t*fus lekker!
die raadt k niet aan, die ik heb van verstegen smaakt meer naar nootmuskaat dan echt naar speculaas ofzo, echt yucky........Die speculaaskruiden straks maar even halen, klinkt erg goed!
enige wanneer ik het vervang door water is in de cut ofzo. is idd niet te pruimen, en wordt lijm-achtig, maarrr het scheelt wel 100-150 calorien op je inname, echter wordt je eiwit inname ook een stukje minder.had havermout met water geprobeerd, bahbah, ik hou het lekker op melk.

Ja, zelf mixen is vaak veel lekkerder. Of op de markt kopen, dan kan je het ruiken (geur zegt met kruiden alles)die raadt k niet aan, die ik heb van verstegen smaakt meer naar nootmuskaat dan echt naar speculaas ofzo, echt yucky........