MuscleMeat

Havermout met melk

ben je zeker? Ik at het tot nu toe altijd koud ???

havermout met kwark eet in altijd is wel super dik spul dan maar is wel super lekker

slijm in je keel van melk hebben wel meer mensen hoor

Havermout moet verhit worden, anders verteert het niet!!!!

hoe kom je daar nou zo serieus bij kale ?

heb mijn havermout van ze lang zal ze leven nog niet verhit..en dat is al een tijdje :o... gaat hoppa in de blender met water en de rest vd ingredienten en klaar is klara .

En als je het eerst verhit in de magnetron met water ofzo. En vervolgens in de blender gooit met kwark en whey erbij. Dat moet dan lukken toch?

hoe kom je daar nou zo serieus bij kale ?

heb mijn havermout van ze lang zal ze leven nog niet verhit..en dat is al een tijdje :o... gaat hoppa in de blender met water en de rest vd ingredienten en klaar is klara .

Verwarmd word het zacht, dus breekt/verteerd beter. Rauwe havermout is te grof om goed te verteren. Verder merk ik het gewoon onder andere aan mijn kak, en energie in de ochtend. En een veel voller gevoel. Zelf zet ik het 1,5 a 2 minuten in de magnetron. Even laten staan, roeren en happen maar..

Wat Kale zegt, gewoon met water. Kan je nog kiezen om er rozijnen/cranberry's/bosvruchten doorheen te doen. Vind het met water wel oke smaken..

Ik eet het iedere morgen met water. Zet het 2 minuten in de microgolf dan is het al wat papperig, daarna gooi ik er wat chocolade whey shake over en meng alles goed onder elkaar.

Daarna nog 30 sec terug de micro in, dan wordt het een beetje puddingachtig. Dan is het klaar en smullen maar.

Ik vind het persoonlijk een heerlijk ontbijt!

Ik eet het ook gewoon met water, en veel kaneel!! Moest wel wennen de eerste paar keer, maar nu vind ik het heerlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga het wel proberen met water en een keer met kwark, dan zie ik vanzelf wel wat ik het lekkerst vindt. En anders gooi ik het wel in de blender met wat fruit erbij. Dan is het best goed te eten denk ik.

edit

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven