Kandijkoekje
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 322
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, leuk als je WO doet, maar als je een sociaal onbenul bent leer dan maar eens leiding geven.
Vind jij het echt klote dat die vakken zo op elkaar lijken? Als het allemaal theorie is en je leert voor de tentamens een beetje en haalt een redelijk cijfer is dat toch prima?
, leuk als je WO doet, maar als je een sociaal onbenul bent leer dan maar eens leiding geven.
alsof op het wo allemaal terminale debieltjes rondlopen lol

waarom zegt iedereen toch dit?? wil je jezelf zo beter voelen bro?
alsof op het wo allemaal terminale debieltjes rondlopen lol
terminaal nog welIk heb vwo gedaan en doe nu hbo, is niks om je voor te schamen omdat ik weet wat ik wil worden. M'n neef is 1 van de minst snuggere mensen die ik ken en deed het laagste niveau mavo, maar door zich uit de naad te leren ging hij van het mbo naar hbo naar universiteit en die heeft hij succesvol afgerond. Nu heeft hij een goede baan met een prima salaris. WO heeft meer met motivatie om hard te leren te maken dan met intelligentie. Als je een sociale nietsnut bent kun je echt geen bedrijf runnen, geloof mij maar.
en een WO studie wilt niet meteen zeggen dat je later een bedrijf moet runnen natuurlijk.Lol, nou ik ken een hoop niet-snuggere mensen waarvan ik zeker weet dat ze het mbo-4 niet eens aan zouden kunnen, ook al doen ze keihard hun best.
Weet niet wat de definitie van niet snugger dan voor jou isen een WO studie wilt niet meteen zeggen dat je later een bedrijf moet runnen natuurlijk.
WO heeft meer met motivatie om hard te leren te maken dan met intelligentie. Als je een sociale nietsnut bent kun je echt geen bedrijf runnen, geloof mij maar.

WO heeft meer met motivatie om hard te leren te maken dan met intelligentie.

Oh ook met intelligentie hoor, dan hoef je namelijk niet hard te leren![]()
Tuurlijk zitten er ook hele intelligente mensen, grotendeels! Maar ik vind het sneu dat er wordt neergekeken op hbo, terwijl je met een goede motivatie en inzet en een gemiddeld IQ ook prima een WO kunt afronden.

Ik leg wel eens iets uit aan mbo'ers, en het maakt me ook nooit uit wat voor vakgebied het is, je komt er toch wel uit met even bladeren door hun boekjes. Het is echt een dramatisch laag niveau voor als je wo bent gewend. De boekjes stralen meestal ook kinderlijkheid uit moet ik zeggenals dat voor wo geldt, wat geldt er dan voor hbo en mbo![]()
Op het wo zul je geen boek zien met op de kaft een getekende raket met dierlijke poppetjes eromheen en met koeieletters 'REKENEN' erop gedrukt.Laat maar zeggen een mannelijke Britt, iets minder extreem misschien. Ik heb eerst een WO studie gedaan, maar mee gestopt omdat het me totaal niet boeide. Nu doe ik een studie op hbo-niveau en qua niveau verschilt het niet heel veel, qua hoeveelheid misschien een beetje. Ik vind het maar achterlijk dat veel mensen die een WO doen neerkijken op iemand die hbo doet. Het is maar net hoe goed jouw motivatie is om veel te lezen/leren. Ken zat domme mensen die hun vwo hebben gehaald door puur hard te leren terwijl ze het IQ hebben van een pinda.
Zonder twijfel. Ik volg nul komma nul aan college's.
Afgelopen maand 'n verplichte projectmaand gehad, zo'n 35 uur per week verplicht zitten, 4 weken lang, voor 6 EC. In die maand heb ik meer gedaan dan dat ik normaal 'n geheel studiejaar doe voor alle overige studiepunten
Ben er ook van overtuigd dat iedereen met 'n beetje gezond verstand wo kan afronden.

Nu tevens weer eindeloos aan het fappen, gezien de college's weer zijn begonnen. 
Jep, moest daarnaast ook nog gewoon werken, dus hield geen tijd over voor DBB![]()
![]()
Nu tevens weer eindeloos aan het fappen, gezien de college's weer zijn begonnen.
![]()

. Nee serieus het ligt gewoon aan de bedrijfstak of het handiger is hbo of wo te hebben. Denk je ooit nog een carrièreswitch te willen maken is wo handiger om op je CV te hebben.