AndroidHealthClinic

HCG oplossing vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

bsbsbs

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
392
Lengte
1m66
Massa
66kg
Vetpercentage
6%
Jongens, ik zit met HCG in 5000iu vials, met daarbij geleverd NaCl water. Ik heb nu gelezen dat dit maar een dag of tien houdbaar is na vermengen, dus na 4 x spuiten kan ik de rest weggooien?
Ben bij 2 apotheken geweest, de 1 kon alleen bacteriostatisch water op recept leveren per liter, die ander überhaupt niet. Dus ik heb maar voor nu een doos NaCl gekocht (er is veel te weinig bij de HCG zelf geleverd).
Ik kan zetten op de dag dat ik het maak (dag 1, dag 4 dag 7 dag 10) en dan moet ik de rest weggooien? Dat is dan 3000iu per vial weggegooid, beetje zonde niet?

Weet iemand of je die NaCl HCG-oplossing ook langer kunt bewaren dan 10 dagen in de koelkast voordat het de potentie verliest? Of een andere oplossing?

bacwater kopen deze is langer houdbaar . geloof 30dagen in de koelkast

Spuitjes voor vullen en invriezen.

Jawel, maar niemand is zeker over de hoeveelheid werkzame stof die verloren gaat.

Valt me op dat niemand hier een concreet antwoord kan geven over de houdbaarheid van hcg.

Valt me op dat niemand hier een concreet antwoord kan geven over de houdbaarheid van hcg.
Omdat er nooit onderzoek naar gedaan is, that's why.

Voor hCG gemengd met steriel injectiewater is 1-2 dagen geindiceerd waarbinnen het gebruikt moet worden. Na menging met bacteriostatisch water 30-45 dagen. Verder dient het uiteraard gekoeld te worden.

De degradatiesnelheid van hCG in bacteriostatisch water is onbekend. In een oplossing van serum bij 25 graden betreft het een halfwaardetijd van 240 uur.

We weten van andere eiwitten dat benzylalcohol aggregatie bevordert, en in grotere mate bij vries/dooi proces. In hoeverre dit het geval is voor hCG weet ik niet (geen onderzoek naar gedaan), en ik weet te weinig om hier ook maar 'n gok over te doen, maar i.h.a. dien je eiwitten NIET in te vriezen om die reden.

Omdat er nooit onderzoek naar gedaan is, that's why.

Voor hCG gemengd met steriel injectiewater is 1-2 dagen geindiceerd waarbinnen het gebruikt moet worden. Na menging met bacteriostatisch water 30-45 dagen. Verder dient het uiteraard gekoeld te worden.

De degradatiesnelheid van hCG in bacteriostatisch water is onbekend. In een oplossing van serum bij 25 graden betreft het een halfwaardetijd van 240 uur.

We weten van andere eiwitten dat benzylalcohol aggregatie bevordert, en in grotere mate bij vries/dooi proces. In hoeverre dit het geval is voor hCG weet ik niet (geen onderzoek naar gedaan), en ik weet te weinig om hier ook maar 'n gok over te doen, maar i.h.a. dien je eiwitten NIET in te vriezen om die reden.

Thanks man!

• Topic Starter Topic Starter
ok ik heb het net gemixed met 2 ml bacteriostatisch NaCl....rare is ik had 2 ml in het vial zitten (opgezogen en gechecked)...maar ik kon er maar 5 spuiten mee vullen (0.25 ml per spuit). Gaat er een deel verloren in de naald zelf ofzo? Ik gebruik 0,8mm

Ook de eerste gezet en er kwam een helder druppeltje uit toen ik de naald terugtrok....ik denk een 0.05ml. Maakt dat veel uit?

Jij zet je hCG ook IM?

Ik neem aan dat de hcg na invriezen ook gewoon nog 30 dagen houdbaar is in de koelkast?

Omdat je je bac water op zoog met een groene naald.
Als je het toch met een slin naaldje zet neem het water dan ook gewoon op met een slin naaldje.
Nu heb je dus meer hCG per ml dan dat je verwacht had.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat je je bac water op zoog met een groene naald.
Als je het toch met een slin naaldje zet neem het water dan ook gewoon op met een slin naaldje.
Nu heb je dus meer hCG per ml dan dat je verwacht had.

die slin naalden waren 0,8 :| heb bij een andere apotheek wel 0,6 kunnen krijgen.

ik had gister trouwens erg gevoelige tepelpuntjes gekregen (t-shirt voelde al schurend), denk dat dat door de HCG kwam, nu is het weer weg. Schijnt dat dit je E2 behoorlijk kan verhogen. Woensdag avond volgende shot, kijken of ik er donderdag weer last van heb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven